MuscleMeat

JustMe89 bikiniproof 2010!

Bezoekers in dit topic

Haha, nou als ik hier de andere logjes lees dan schaam ik me om die gewichten te posten hoor :o! Stelt dan echt nog niks voor, maar goed.. zolang er progressie in zit. :)
 
Haha, nou als ik hier de andere logjes lees dan schaam ik me om die gewichten te posten hoor :o! Stelt dan echt nog niks voor, maar goed.. zolang er progressie in zit. :)

Het gaat er niet om hoeveel gewicht je gebruikt, maar wat het gewicht voor je doet! Zolang het voor jou een uitdaging is, en je regelmatig iets zwaarder / meer kunt doen is het goed! :thumb:
 
Ja, heb je ook helemaal gelijk in.. Is het trouwens niet zo dat je eigenlijk helemaal geen spiermassa aan kan zetten als je op (of net onder) onderhoud eet? Ik blijf nml qua gewicht wat hangen, terwijl ik wel 5 x cardio en op mijn voeding let.
 
Ja, heb je ook helemaal gelijk in.. Is het trouwens niet zo dat je eigenlijk helemaal geen spiermassa aan kan zetten als je op (of net onder) onderhoud eet? Ik blijf nml qua gewicht wat hangen, terwijl ik wel 5 x cardio en op mijn voeding let.

Kan wel hoor, maar is moeilijker voor je lijf. Als relatief beginner heb je altijd 'beginnergains', dan heb je nog geen max. vastgesteld voor je lijf wat je aan kg kunt hebben (bijv. voor squat) - je spieren worden dan groter zonder dat je daar heel hard voor hoeft te eten. Hoe meer trainingsjaren je hebt, hoe moeilijker dat wordt. Die weegschaal zegt helemaal niks! Als je kijkt naar mijn foto's dan zit er tussen de 'dikke ik' in witte trainingsbroek en de 'dunnere ik' in zwart ondergoed slechts 5kg! (eerste post in log). Qua kg's is er dus weinig gebeurd, maar qua lichaamssamenstelling des te meer. Daarom is het maken van foto's zo belangrijk om je progressie bij te houden ;)
 
Zo te lezen word jij ook langzaam aangestoken door het deathliftvirus;)..Ik kan je alleen wel aanraden om met heel weinig gewicht te beginnen zodat je eerst de techniek goed onder de knie hebt. Want met deze oefening heb je wel snel een ´verkeerde´ rugspierpijn te pakken:o..Maaaaaar als het eenmaal lukt zul je zien hoe goed je hamstrings aangepakt worden:)..
 
Kan wel hoor, maar is moeilijker voor je lijf. Als relatief beginner heb je altijd 'beginnergains', dan heb je nog geen max. vastgesteld voor je lijf wat je aan kg kunt hebben (bijv. voor squat) - je spieren worden dan groter zonder dat je daar heel hard voor hoeft te eten. Hoe meer trainingsjaren je hebt, hoe moeilijker dat wordt. Die weegschaal zegt helemaal niks! Als je kijkt naar mijn foto's dan zit er tussen de 'dikke ik' in witte trainingsbroek en de 'dunnere ik' in zwart ondergoed slechts 5kg! (eerste post in log). Qua kg's is er dus weinig gebeurd, maar qua lichaamssamenstelling des te meer. Daarom is het maken van foto's zo belangrijk om je progressie bij te houden ;)

Ok, nou ik ben in ieder geval van plan om na 4 weken weer foto's te maken en eerst niet meer te wegen (wel meten). :)

Zo te lezen word jij ook langzaam aangestoken door het deathliftvirus;)..Ik kan je alleen wel aanraden om met heel weinig gewicht te beginnen zodat je eerst de techniek goed onder de knie hebt. Want met deze oefening heb je wel snel een ´verkeerde´ rugspierpijn te pakken:o..Maaaaaar als het eenmaal lukt zul je zien hoe goed je hamstrings aangepakt worden:)..

Haha, oké bedankt voor de tip. Ik ga even naar dat filmpje kijken en mijn vriend vragen of hij me goed in de gaten houdt. Rugspierpijn is erg vervelend..

Dag 33

Zonet lekker 45 min. nuchter hardgelopen! Heb fikse spierpijn van gisteren, voornamelijk in m'n glutes.. dus erg fijn waren de eerste 15 min. niet :o

Voeding gaat nog steeds goed, zonet wel heel erg honger na het hardlopen, maar das weer goed aangevuld :)

Morgen lekker vrij dagje en dan maandag weer knallen. Ging deze week goed, dus houd het schema hetzelfde.
 
Toch respect hoor voor 45 minuten nuchter hardlopen,lijkt me toch erg zwaar hoor.Ik fiets thuis wel op de nuchtere maag maar als ik me dan flauw begin te voelen kan er niks gebeuren en ik ben al lekker thuis..

Geniet van je rustdagje en van de regen!
 
Regen?? ik heb geen regen gezien vandaag..hmzz
Maar je gaat hatstikke goed..progressie volgt nog steeds dus.. en spierpijn in je glutes..lekker hé..auwie
 
Nee die regenwolk heeft de hele dag boven mijn terrasje gehangen..
 
Toch respect hoor voor 45 minuten nuchter hardlopen,lijkt me toch erg zwaar hoor.Ik fiets thuis wel op de nuchtere maag maar als ik me dan flauw begin te voelen kan er niks gebeuren en ik ben al lekker thuis..

Geniet van je rustdagje en van de regen!

Ik hardloop al wat langer, dus op een laag tempo is het goed te doen hoor. :) Heb ook nooit last van een flauw gevoel eigenlijk. Gelukkig heb ik hier geen regen gehad.. mag om mij wel lekker zomer worden!

Regen?? ik heb geen regen gezien vandaag..hmzz
Maar je gaat hatstikke goed..progressie volgt nog steeds dus.. en spierpijn in je glutes..lekker hé..auwie

Haha, ik heb er zelfs vandaag nog (licht) last van.. Was laatste keer bij de sportschool, dus lekker fanatiek gedaan. :p Vindt dat wel fijne spierpijn.

Dag 35 (?)

Training

Vandaag voor het eerst thuis getraind, aangezien m'n abbo nu echt verlopen is. Gaat best goed en ik denk dat ik (mede door deze contest) wel de motivatie heb om gewoon lekker door te trainen!

Borst:
- Benchpress 3 x 10 x 20/25/25
- Opdrukken 3 x 15
- Incline Dumbbell Press 3 x 10 x 8,5
- Incline Dumbbell Flyes 3 x 10 x 6
- Pull-over 3 x 10 x 8,5/11/11

Biceps:
- Dumbbell Curl 3 x 10 x 8,5
- Barbell Curl 3 x 5 x 20 (geen zin om de gewichten te veranderen :o, dus vandaar zo weinig reps)

Daarna 35 min. hardgelopen: 2 min. langzaam, 1 min. snel afgewisseld. Beetje op gevoel nu, maar ging wel prima :).

Voeding

Voeding gaat ook nog steeds goed, eet nog 2 volkoren boterhammen per dag en 's avonds meestal volkoren pasta/rijst, af en toe 2/3 aardappels. Eet 1800 kcal, verhoudingen nog steeds 50-30-20 (K/E/V), merk dat ik alles dan goed volhoudt en mijn goede humeur behoud :D.
 
niks op aan te merken, behalve dat ie goed gaat zo te zien! Ben benieuwd en volhouden hé nu!! juist thuis zo belangerijk!!
 
ZO! hier gaat het ook goed!!!!:clap::clap::clap::wave2:
 
:wave:

Dag 37

Training

Vandaag thuis rug + triceps gedaan. Mijn vriend was er helaas niet, dus toch zelf deadlift geprobeerd (had eerst youtube filmpje gekeken en goed in de spiegel kijken :D) Voel m'n rug nu wel.. maar dat zal de bedoeling zijn :p

Rug
Deadlift 3 x 8 x 30/40/40
Bent over Barbell Row 3 x 10 x 20/20/25
Dumbbell Row 3 x 10 x 12,5/12,5/15
Shrugs 3 x 10 x 8,5 (kan denk ik wel wat zwaarder..)

Triceps
Dumbbell Triceps extension 3 x 10 x 8,5/10,5/12,5
Kickback 3 x 10 x 6/8/8

Daarna in plaats van de 35 min. interval hardlopen, 40 min. gefietst op 20-25 km/h. Beetje afwisseling is ook niet verkeerd :rolleyes:.
 
Ziet er netjes uit en als je denkt dat ie zwaarder kan: DOEN!!
Death lift..netjes..en ja je rug voel je wel ja..goed gedaaan!!
 
Ja, dan zie ik bij jou dat je shrugs doet met bijna 100 kg :eek: Moet zeggen dat ik die spieren ook niet voel vandaag.. Mijn rug daarentegen :o Denk dat ik vaker moet gaan deadliften :p

Vandaag lekker rustdagje, vanochtend alleen even 12 km gefietst en paard gereden :) Fijn weekend iedereen!
 
Je bent lekker bezig meid! Ook lekker gedisciplineerd aan het trainen, let niet op de gewichten van andere...gaat om jou eigen trainingen ;)...eerst juiste techniek en dan verhogen :)

Rustdagje ...haha en dan wel fietsen&paardrijden ;)...je bent nu vast lekker vrij voor de rest van de middag/avond :)...Geniet ervan!
 
Ja rustdagje is nog best actief! Fijn weekend.
 
Ja, helemaal stilzitten ben ik niet zo goed in :rolleyes:.

We hebben hier nu dorpsfeesten, gisteravond lekker wat wijntjes gedronken. Voel het vandaag wel goed, had al zo'n tijd geen drank gehad. Weet ook gelijk weer waarom :D. Gistermiddag nog wel getraind:

Benen
Squat 3 x 10 x 25/30/30
Goodmorning 3 x 10 x 25
Dumbbell Squat 3 x 10 x 14,5
Lunges 3 x 10 x 9,5

Schouders
Front Press 3 x 10 x 15
Bent over raise 3 x 10 x 5
Front raise 3 x 10 x 5

Daarna 40 min. gefietst op 20-25 km/h.

Vandaag weer netjes qua voeding, maar trainen gaat 'm niet worden :o. Cardio verschuift dus naar morgen.
 
Ja drank en ik gaan ook niet zo goed samen:(..Wel goed van jou dat je nog hebt getraind:):)Vandaag is het toch zaterdag;)En dan is rustdag echt oke hoor:)..Enne die de deathlift is best heftig he?! Weet je in ieder geval wel weer dat je wat doet..Goed weekend in ieder geval
 
En feesten *en* trainen, knap hoor! :D

De trainingen zien er netjes uit en over het stilzitten kan ik (helaas?) maar al te goed meepraten!
 
Back
Naar boven