Fitness Seller

JvR90's Cut-Contestlog

Bezoekers in dit topic

Foto's zien er al goed uit ;) ben benieuwd straks als je klaar bent met cutten
 
Hoveel BF is dit? 12 procent?
 
die brute pecs beginnen weer te voorschijn te komen! Keep it up
 
Je hebt wel nog wat werk voor de boeg.

Schat dit zeker op min. 14 % imo.
 
Ziet er goed uit man, ik vind ook dat je mooie borsten hebt.
 
Damn de dagen gaan snel, het is nu al de 21e. Ik heb de boel nu een tandje hoger gezet qua voeding in de hoop het proces wat te versnellen.

Vandaag heb ik op:

60gr whey
banaan

brinta 80gr

500gr kwark
een handje pinda's

150gr tonijn (uitgelekt)

een halve kip

150gr tilapia
komkommer

3 eieren

500gr kwark

Echt bizar weinig, maar ik voel me redelijk goed...
 
jij gaat beregoed kerel! ga zo door!

btw, just curious, wat meten je armen?
 
jij gaat beregoed kerel! ga zo door!

btw, just curious, wat meten je armen?

Laatste keer dat ik ze gemeten heb waren ze 41,5cm.
Oogt niet zo heel erg impressive door mn lengte, nog een hoop werk aan de winkel;)
 
Laatste keer dat ik ze gemeten heb waren ze 41,5cm.
Oogt niet zo heel erg impressive door mn lengte, nog een hoop werk aan de winkel;)

Keigoed man, ik zit nu op 38. ben 190 half lang. vindt t ook helemaal niet groot :|

aankomende week ff flink bulken.
 
Laatste keer dat ik ze gemeten heb waren ze 41,5cm.
Oogt niet zo heel erg impressive door mn lengte, nog een hoop werk aan de winkel;)

Vind ze wel netjes in verhouding :)
 
Zo inmiddels weeg ik nog maar 96,4kg :D

Ik ga echt lekker. Het is alleen k*t dat ik deze week 2 trainingen gemist heb en 2x amper geslapen heb. Volgende week ga ik verhuizen naar een andere stad en moet ik dus ook mijn draai daar nog gaan vinden qua gym en supermarkten. Maar ik heb er wel zin in. Ik ga trainen bij Ultimate Fitness van Ed van Amsterdam :cool:
Het zal een behoorlijke klus worden om tijd te vinden tussen de verhuizingen door om te trainen, maar hopelijk mis ik iig geen krachttraining volgende week.

Op mijn low carb dagen heb ik nu ook al mijn rijst er uit gegooid. De enige carbs die ik dan nog binnen krijg is van mijn banaan en brinta in de ochtend. Op KT-dagen neem ik wel nog wat brinta voor en na de training en wat dextrose na de training.
 
Keep it up bro!
 
Even een update:)
Ik lees nog wel het een en ander op dit forum maar ik post niet zo veel meer omdat mijn computer overleden is en ik alleen met mijn ipod touch nog toegang tot het internet heb.

Daarnaast heb ik nu ook ff niks om goede fotos mee te maken, hier moet ik ff wat op verzinnen.

Anyway, ik heb me net gewogen en ik weeg nu 95,7kg in de middag met kleding aan. In de ochtend zal ik dus ongeveer 95kg wegen. Ik ben wel een stuk droger geworden en ik pas oude broeken weer, alleen blijft het vet op mn onderbuik behoorlijk hardnekkig. Dat heb ik er vorigjaar ook niet helemaal vanaf kunnen krijgen. Ik zou eigenlijk nog 2-3 weken nodig hebben om in contest shape te komen, maar dat zit er helaas niet in.

De gym van ed van amsterdam, ultimate fitness, is trouwens echt bruut. Zijn er van hier nog mensen die daar trainen?
 
Nice, doe je goed.. je oude broeken weer passen :o en een stuk droger zijn! Helaas dat de contest niet langer duurt, maar goed het is een goede motivatie om er meer door te gaan :thumbs:
 
Ik ben benieuwd naar je eindfoto!
Tja die onderbuikvetjes is altijd het geijkte probleem helaas,
waarom weet ik niet maar volgens mij gaat het best wel meevallen bij jou :D

Een trainer van mijn huidige sportschool: Mike, is vanaf het begin bij Ed v. Amsterdam gaan werken. Vond ik altijd een hele aardige gozer.
Doe hem maar de groeten als je wilt :)

Succes met je laatste week!
 
Je gaat goed man, kilo's vliegen er af, maar verlies je niet veel spier?

Ik ga na de zomer, als m'n abbo bij m'n gym is verlopen, ook bij Ed trainen. Xtralarge traint daar volgens mij ook ; ).

Succes met cutten!
 
Back
Naar boven