MuscleMeat

JvR90's Cut-Contestlog

Bezoekers in dit topic

Ik ben benieuwd naar je eindfoto!
Tja die onderbuikvetjes is altijd het geijkte probleem helaas,
waarom weet ik niet maar volgens mij gaat het best wel meevallen bij jou :D

Een trainer van mijn huidige sportschool: Mike, is vanaf het begin bij Ed v. Amsterdam gaan werken. Vond ik altijd een hele aardige gozer.
Doe hem maar de groeten als je wilt :)

Succes met je laatste week!

Is dat die grote donkere man? Dat is de enige trainer die ik gezien heb, maar die is nu ff naar disneyland.

En nee ik heb naar mijn idee haast geen spier verloren.

Thanks all;)
 
Hij heeft alleen donker haar, volgens mij komt hij uit 't oostblok :D
 
Hij heeft alleen donker haar, volgens mij komt hij uit 't oostblok :D

hmm die heb ik nog niet gezien. Ik train altijd een uur voor sluitingstijd dus wss is hij dan al weg.
 
Oh ok, hoe is de schouder?
 
Oh ok, hoe is de schouder?

daar zit niet echt verbetering in. Ik kan nogsteeds redelijk goed mijn borst en rug trainen maar isolatiewerk voor de laterals is nog steeds niet te doen en overhead presses kan ik met maar 30kg ofzo.
Zit er bij jou wel verbetering in?
 
Eindelijk een beetje nadat ik 3 wkn terug door een manueel therapeut ben behandeld, wo. weer, jippie!
Krijg mijn arm nu zeg maar al op inclinestand omhoog alleen echt verticaal gaat nog niet.
Nu kan ik mijn gewichten tenminste wat verzwaren maar dan merk je wel hoe je in kracht hebt ingeboet.
Zit o'n beetje op 2 derde van mijn kracht, nah ja beter dan zero training toch?! :)

Ik ben achteraf dus helemaal niet zo te spreken over fysio en als jij te lang last houdt zou ik zeker naar een manueel tharapeut,
igg sterkte ermee!
 
Eindelijk een beetje nadat ik 3 wkn terug door een manueel therapeut ben behandeld, wo. weer, jippie!
Krijg mijn arm nu zeg maar al op inclinestand omhoog alleen echt verticaal gaat nog niet.
Nu kan ik mijn gewichten tenminste wat verzwaren maar dan merk je wel hoe je in kracht hebt ingeboet.
Zit o'n beetje op 2 derde van mijn kracht, nah ja beter dan zero training toch?! :)

Ik ben achteraf dus helemaal niet zo te spreken over fysio en als jij te lang last houdt zou ik zeker naar een manueel tharapeut,
igg sterkte ermee!

Hey ik kom net van de training en een personal trainer heeft me net supergoed geholpen. Ze liet me helemaal stuk gaan zonder gewichten en met een hele andere uitvoering als ik gewend ben (bij side raises). Het voelde al stukken beter als op de manier waarop ik m normaal deed en ik voelde geen steken meer.

Anyway, goed om te horen dat je iig aan het herstellen bent!
 
Thnx!

Ik verzin ook vaak gewoon bewegingen om toch nog ong. de spieren te pakken die je wilt trainen. Heb je er tenminste nog wat voldoening van!
 
Is dat die grote donkere man? Dat is de enige trainer die ik gezien heb, maar die is nu ff naar disneyland.

En nee ik heb naar mijn idee haast geen spier verloren.

Thanks all;)

Grote donkere man is Jerrel en er werkt helemaal geen Mike daar.
AnywayJerrel is een beest bro hij kan je veel tips geven weet veel over bodybuilding. Kan ook niet anders als je 47 bent 1.82 116 kg met 12% BF:D Hij is degene die mij altijd traint.

lol die andere uitvoering bij side raises is geweldig he? Ik ken hem inderdaad.

Ik ben er volgende week weer was deze week aan het deloaden wellicht zie ik je daar?
 
117z3sz.jpg
 
Idioot grote borst!
 
hey thanks gasten. De fotos zijn btw door deze fotografe gemaakt: www.flickr.com/elusive--

Ik was zo dom om dat niet in mn verhaaltje te zetten, dat ik door een gebrek aan tijd sowieso helaas afgeraffelt heb.
 
Flinke massa voor jouw leeftijd zeg! Top! :thumbs:



Ik snap dat je ietsje droger uit wilt komen volgend jaar, moet ook lukken toch?!
 
Flinke massa voor jouw leeftijd zeg! Top! :thumbs:



Ik snap dat je ietsje droger uit wilt komen volgend jaar, moet ook lukken toch?!

hey thanks:) ja ik dacht dat het dit jaar ook zou lukken, maar blessures liggen altijd op de loer.
 
Nog even ter vergelijking met vorig jaar
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Precies dezelfde lengte + gewicht had je vorig jaar als wat ik nu heb. Alleen ben je een stuk droger. Goed bezig. Ben wel benieuwd hoe je er nu uitziet met een laag BF%.
 
Hey beesten. Ik ben ondertussen alweer 2kg afgevallen en ik heb ff nieuwe fotos geschoten. Deze keer weer lekker op de zelfde locatie als normaal, met daglicht en met mijn oude vertrouwde poses. Ook stond ik vandaag een stuk voller als bij mn contest pics en voelde ik me ook gewoon een stuk krachtiger om bij het poseren alles beter aan te spannen.

1zowwtw.png
 
Bruut man! prima! 0% steroids 100% attitude
 
Back
Naar boven