MuscleMeat

Jwan`s log

Bezoekers in dit topic

Jwan

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 aug 2006
Berichten
2.823
Waardering
1
Ha BB vrienden,

Ik ga toch maar eens een logje bijhouden voor mezelf. Handig om op tijd positieve of negatieve effecten te onderkennen.

Huidige situatie:
Ben al heel mijn leven boven 15% BF en krijg dat ook moeilijk weg. Ik ben dus een soort endo-meso want spieren opbouwen doe ik ook snel gelukkig.
Ik ben al lange tijd aan het sukkelen met m`n gewicht en het laatste jaar gaat het eindelijk beter.
Ben goed aangekomen qua spiermassa en afgevallen in vet%. Mijn stats zijn nu 98kg bij een lengte van 1,79m en een BF van 17 á 18%.
Trainen is even klote want zit met nek en schouderblessure.:mad:
Ik train wel maar ik beul niet: ik sta dus stil.

Doel:
Dit stilstaan in spiermassa leek mij goed te combineren met het kwijtraken van wat extra vet.
Ik hoef toch niet te bulken nu dus heb het volgende dieet gepland:
Zig-zag methode:
3 dagen laag in kh`s en normaal in eiwitten.(150gram kh/240gram eiwitten)
1 dag hoog in kh`s en normaal eiwitten. (400gram kh/240gram eiwitten)
Sups: multi vitamines, omega vetten, whey, BCAA`s.
Later ook ECY stack erbij voegen maar eerst kijken hoe dit loopt.

Ik train 5 x per week, soms 4. Cardio moet ik nog aan beginnen maar dat komt goed.
 
succes ermee en laat eerst de blessures goed genezen
 
bedankt maatje. Blessure is mee te trainen maar moet niet forceren.

Hoe gaat de cut bij jou?
 
Nou, dit lijkt me het 1e dieet wat goed werkt voor mij. Ben in 1 week tijd 1kg kwijt zonder cardio.
In de spiegel lijk ik ook droger. Zou het dan echt waar zijn...?

Morgen weer lekker carbs laden want daar krijg je echt zin in na drie dagen restrictie.

Ik zie het dieet als een soort traktatie. Drie dagen lekker vlees en vis eten tot je zin krijgt in carbs en dan lekker hele dag spaghetti schranzen.
 
Ey! Zal je loggie zeker volgen.Ik zit een beetje met hetzelfde probleem als jou.Ben ook endo\meso.Carb-Cycling,zigzag methodes werken prima indd.Ik heb dezelfde ervaring.Vorige zomer voor de 2e keer gecut en vond het zeer geslaagd.Deze zomer onder de 10% gaat jou ook zeker lukken.

Succes!
 
Onder de 10%?? Nee, dat geloof ik niet. Maar ik ga het zeker proberen!
 
Succes kerel, ik begin over +/- 1,5 maand ook met cutten en zit qua lichaam redelijk zoals jou in elkaar;) Zal je ervaringen ook zeker volgen!
 
Succes kerel, ik begin over +/- 1,5 maand ook met cutten en zit qua lichaam redelijk zoals jou in elkaar;) Zal je ervaringen ook zeker volgen!

Waarom zo laat pas beginnen?
 
Voedingsschema voor de geïnteresseerden:

Dag 1 t/m 3:

Maaltijd 1: 100gram havermout, 200ml magere melk, handje rozijnen, 40gram whey.
07:00
Maaltijd 2: 150gram vlees/vis/eieren(minimaal 30gram eiwitten) + 150gram groenten.
09:30
Maaltijd 3: ‘’ ‘’
12:00
Maaltijd 4: ‘’ ‘’
15:00
Maaltijd 5: 50 gram kh`s uit complexe bronnen, 150 -200 gram vlees/vis.
17:30
Maaltijd 6: 60gram havermout, 50 gram whey.
PWO 20:30
Maaltijd 7: 300gram magere kwark.
23:00

Dus elke maaltijd minimaal 30 gram eiwitten uit eiwitbronnen. En totaal maar rond de 160gram kh`s
op een dag. Verzadigde vetten beperken. Goede vetten best hoog. Omega 3 sups, uit de vis, van het vlees enz.


Dag 4:

Maaltijd 1: 100gram havermout, 200ml magere melk, handje rozijnen, eetlepel honing, 40gram whey.
07:00
Maaltijd 2: 80gram kh`s uit pasta/aardappel/rijst/volkorenbrood, 150gram vlees/vis/eieren(minimaal 30gram eiwitten).
09:30
Maaltijd 3: ‘’ ‘’
12:00
Maaltijd 4: ‘’ ‘’
15:00
Maaltijd 5: ‘’ ‘’
17:30
Maaltijd 6: 60gram havermout, 40gram dextro, 50 gram whey.
PWO 20:30
Maaltijd 7: 300gram magere kwark.
23:00

Totaal dus zo`n 450-500gram kh`s en zelfde hoeveelheid eiwitten. Altijd fruit erbij en sups als vitamines/omega.
 
mooi kan ik dat ook eens gaan proberen ;en hoe gaat het nu verder met je qua trainingen en het cutten??
 
Heb je ondertussen al getraint ? :D
 
ivm blessures enz. heb ik besloten om 20 reps te doen. Is ook wat beter in combinatie met een cut misschien.

Dus ik heb hetzelfde schema alleen alles 20x ipv 10x. Simpel hé?

Ik kan al zien dat ik iets aan vet kwijt ben maar het wordt wel steeds moeilijker.
Zorg dat je leuke, lekkere carbloze recepten hebt. Dat scheelt echt veel.
Doe nog niet eens aan cardio maar moet daar snel eens mee beginnen.
 
Niet lichter, wel droger...

Ben begonnen met ECY stack + cardio. Nog 1 maandje volhouden.
 
kijk dat is mooi droger worden en niet in gewicht zakken
 
Kan niet meer lachen van die ECY stack en me pik is ook zwaar gekrompen...
 
Ben zichtbaar droger en begin ook te krimpen...helaas.
Maar het gaat heel goed met dit dieet!
 
zolang je voller oogt is het goed he
 
weer een kilo eraf en in de spiegel leek het net of ik aan de aas zit. Mijn buikvet wil nog niet weg maar de rest lukt aardig en spieren blijven dus verrassend goed zitten.

enige carbs zijn `s ochtends zo`n 30gram in havermout, na de training 30gram in avondeten (aardappelen)en voor het slapen in de kwark 15gram.

Ik ga door met dit low carb dieet tot eind maart. Dan begin ik een kuur en pak ik weer elke dag carbs voor 4 weken.
Kuur bestaat uit test/tren enanthate voor 12 weken en als ik bezig ben met de 4 weken carbloading gooi ik er igf-1 bij voor 3 weken op 40mcg 3xew.
Die 4 weken zijn de 1e 4 weken van de kuur dus is dit gelijk een prime geweest met hopelijk knallende resultaten.
Dan gaat het cutten weer beginnen vanaf week 5 gelijk daarna met T3 erbij en clenbuterol.
Dit door trekken tot einde kuur en dan in de nakuur weer hoger in carbs icm igf-1.
 
Back
Naar boven