Fitness Seller

Jwdoetookmee (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jwdoetookmee

Monstrous Giant
Elite Member
10 jaar lid
Foto Contest x2
Lid geworden
27 apr 2012
Berichten
11.291
Waardering
6.037
Lengte
1m80
Massa
100kg
Vetpercentage
6%
Nou, vooruit maar, kom maar door..! Kijken of ik iets van jullie levensvragen weg kan nemen
Heel specifieke protocollen etc kan/mag/Wil ik niet bespreken ivm coaching op contractbasis.
 
Waar kan ik überhaupt vinden hoeveel jouw pt kost
 
Waarom verdween jouw vriendin tijdens de contest?
 
Hoe oud was je toen je voor het eerst anabolen hebt gebruikt? Ben je consant on of ga je na elke cycle weer even off?
 
Wat is jou mening over de nieuwe ontwikkelingen binnen het AAS gebruik? Ik doel op de SARMS van tegenwoordig...
 
Wat is jou mening over de nieuwe ontwikkelingen binnen het AAS gebruik? Ik doel op de SARMS van tegenwoordig...
Weinig onderzoek naar gedaan, maar interessant spul. MITS je zeker weet dat je krijgt wat je denkt te krijgen, en dat is een lastig puntje imo.
 
Hoe oud was je toen je voor het eerst anabolen hebt gebruikt? Ben je consant on of ga je na elke cycle weer even off?
Persoonlijk gebruik ja nee hoeveel hoe wat bespreek ik niet;
Echter, de doseringen en protocollen die gemiddeld persoon hier draait zijn extreem buitensporig; het zal je verbazen hoe weinig er nodig is om een fatsoenlijk fysiek op te bouwen en te onderhouden.
 
Hoeveel BB wedstrijden heb je al meegedaan en welke resultaten heb je al behaald?
 
Hoeveel BB wedstrijden heb je al meegedaan en welke resultaten heb je al behaald?
2 nu;
Jbc was ik 3e door totaal verkeerd pieken, Isala cup herkansing en 1e geworden.

Dit gaat dus mijn 3e worden, totaal ongepland eigenlijk.
 
Wat zijn je doelen voor de lange termijn?
 
Wat zijn je doelen voor de lange termijn?
Op een zo optimaal mogelijke manier zo gezond en functioneel mogelijk oud worden.
Tot die tijd daar is wil ik kennis blijven opdoen rond trsining en voeding en ondersteuning zo optimaal mogelijk krijgen en daar een van de betere coaches in NL van worden.
 
Mooie vlogs bro, vroeger was je helemaal van de iifym als ik het me goed herinner. Nu zie ik je vooral healthy foods eten, is hier een reden voor, of?
 
Ja, maar, dan weet ik niet zo goed wat er bedoeld wordt met dat ze tijdens mijn wedstrijd weg ging

Tijdens de forum contest, ze deed mee en had een logje maar was opeens erg stil
 
Op een zo optimaal mogelijke manier zo gezond en functioneel mogelijk oud worden.
Tot die tijd daar is wil ik kennis blijven opdoen rond trsining en voeding en ondersteuning zo optimaal mogelijk krijgen en daar een van de betere coaches in NL van worden.

Nice, streef je ook naar een carrière op het podium, wellicht pro worden?
 
Back
Naar boven