XXL Nutrition

jwhey doet mee aan fotocontest

Bezoekers in dit topic

Jwdoetookmee

Monstrous Giant
Elite Member
10 jaar lid
Foto Contest x2
Lid geworden
27 apr 2012
Berichten
11.291
Waardering
6.037
Lengte
1m80
Massa
100kg
Vetpercentage
6%
Toch maar inschrijven aan de hand van het bericht van T.
Voor mij dit jaar geen diepe cut, ik zal er minder droog bijstaan dan vorig jaar helaas. Afgelopen jaar flink gebulkt en wil niet een heel jaar stil staan. We gaan kijken waar het schip strandt!
Ik doe niet mee voor de top drie, dat lijkt me geen reëel streven. Hoop in ieder geval hoger te eindigen dan vorig jaar!
Mensen die mijn sporadische updates volgen weten misschien dat ik voeding en motivatie nu en dan wat laat verslonzen. Ik hoop in de eerste plek dat deze compo een mooie stok achter de deur gaat zijn.
ik update openingspost morgen met gegevens en informatie!

Bij deze de pre contest pic. Laatste weekjes voeding wat laten verslonzen en weken van maar 3 keer trainen gehad. Maar dat gaan we sowieso weer goed oppakken
precontestpic_zpsd8561d10.jpg

Verdere info:
25 jaar
+/-90kg
1m80

Veel gezeik met mn rechterknie dus benen trainen gaat echt maar zo zo. Benen lopen ver achter, daar ga ik helaas ook weinig aan kunnen veranderen. Kan uiteraard faken dat ik een ernstig ongeluk ga hebben en geen benen meer heb, maar dat zie ik wel tegen de tijd dat contest over is :D
Voeding schommelt heel erg van dag tot dag, maar daar kan ik ook wel wat aan doen nog in de komende weken. Denk al met al wat aan vocht te kunnen veranderen, en vet ietsje droppen, zonder lichaamsgewicht in te leveren. Dat is het streven in ieder geval. Wil vp echter niet naar 6 7 % brengen, veel dieper dan 9 zal ik niet gaan
 
Laatst bewerkt:
Succes met de contest man, ik volg je........

Ree...
 
Thanks! Morgen met bob trainen dus dat wordt iig een leuke opening
 
Succes Jw!
 
In, succes, man!
 
Succes man in
 
Good luck bro. Ik volg weer net als vorig jaar!
 
In! Lees stilletjes mee...
 
Succes man! Nice fysiek heb je
 
Sowieso in natuurlijk, goodluck bro
 
Succes brah
 
Back
Naar boven