AndroidHealthClinic

K*t griep

Bezoekers in dit topic

Jack

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
366
Waardering
0
Ben vorige week een week ziek geweest en heb toen in totaal 4 a 5 kg verloren!!! damn, 5 fokking kilo's waar ik hard voor gewerkt heb! Ik heb hier zo de pest in dat ik maar begonnen ben met mijn nieuwe kuur ik kon het niet meer aan dus heb ik maandag de 1e spuit erin geramd, en dan noemen je vrienden je ziek, grrrrrrrr.

Wat zouden jullie doen in zo'n geval??
 
Hoe lang is het geleden sinds je laatste kuur ?

Ik weet precies wat je bedoelt ik kan na mijn kuur amper eten naar binnen krijgen en toen vlogend de kilo's er ook af echt een k*t gevoel!

maar je moet niet gaan beginen aan een nieuwe kuur als je lichaam nog niet goed is hersteld van je vorige kuur !
 
Weer gaan als een banaan :banana: :D
Het merendeel van wat je kwijt bent is vocht...

Hoe lang was het terug dat je je vorige kuur had?
 
Je verliest zo maar geen 5 kilo beef in een week, let maar op, dat zit er in no time weer terug aan, het meeste zal idd. vocht zijn!
 
Laatste kuur was ik mee klaar in december, dus lang genoeg geleden dacht ik zelf.
 
Hoe zit het eigenlijk met spiergeheugen als je wat kilo's hebt gewonnen met AS? Normaal als je ziek bent en wat kilo's kwijt bent krijg je ze snel zat weer terug alleen is het ook zo bij AS gebruik of niet als je normale aanmaak weer op orde zit?
 
is moeilijker uiteraard, als je met AS 120 kg geworden bent, en je wordt flink ziek en je bent daarna 100 kg (extreem voorbeeld) dan zul je niet zomaar weer kilo's winnen zonder AS, omdat je waarschijnlijk al over je genetisch maximum zit.
 
Originally posted by avg
Hoe zit het eigenlijk met spiergeheugen als je wat kilo's hebt gewonnen met AS? Normaal als je ziek bent en wat kilo's kwijt bent krijg je ze snel zat weer terug alleen is het ook zo bij AS gebruik of niet als je normale aanmaak weer op orde zit?

Is dat nou niet net het grote voordeel van naturel trainen, dat je spieren dit onthouden, maar dit bij AS niet het geval is??
 
Originally posted by Olimantado


Is dat nou niet net het grote voordeel van naturel trainen, dat je spieren dit onthouden, maar dit bij AS niet het geval is??
Hm niet echt, het gaat erom dat je natuurlijk bekomen massa beter kan vasthouden omdat die opgebouwd is met je eigen testosteron niveau.
Als je het opbouwd met veel hogere (exogene) test dan moet je die massa later vasthouden met je eigen, veel lagere test niveaus wat moeilijker is.
Ik denk wat je moet verstaan onder spiergeheugen is dat spiercellen reeds groter zijn omdat ze opgebouwd werden uit eiwitweefsel maar door omstandigheden minder koolhydraten (glucose) en minder water zijn gaan opslaan. Wanneer je dan na een off periode terug harder gaat trainen en/of meer gaat eten vullen die cellen zich gewoon makkelijker dan cellen die van zichzelf kleiner zijn...

Ditzelfde effect zie je ook bij vetcellen trouwens...
 
Dus als je 1X vet geworden bent van het bulken zul je de rest van je leven op je voeding moeten letten om niet vet te worden? (simpel uitgedrukt)
 
Originally posted by Olimantado
Dus als je 1X vet geworden bent van het bulken zul je de rest van je leven op je voeding moeten letten om niet vet te worden? (simpel uitgedrukt)

Volgens mij niet, want als je bulkt worden je vetcellen groter.
Het gaat er meer om dat iemand die al vanaf jongs aan heel dik is, en die valt super veel af, die wordt heel makkelijk weer dik.
De enige manier om vetcellen te verminderen is pgf-2 of liposuctie.

Verder denk ik dat T wel gelijk heeft met zijn verhaal, want spiercellen kunnen in principe niet verdwijnen, ze worden gewoon kleiner.
 
Vetcellen verdwijnen ook niet, waarom zou de vlieger dan wel voor spiercellen,maar niet voor vetcellen opgaan??
 
Originally posted by Olimantado
Dus als je 1X vet geworden bent van het bulken zul je de rest van je leven op je voeding moeten letten om niet vet te worden? (simpel uitgedrukt)

Als je echt vet wordt dan zou het zo kunnen zijn dan je nieuwe vetcellen aanmaakt, maar dan moet je vrij ver gaan.
Dat spiercellen een geheugen hebben is duidelijk, hoe het precies werkt is minder duidelijk. Waarschijnlijk is het een combinatie van:
- spieren zijn ooit zo groot geweest en willen dat weer bereiken(nucleus is nog aanwezig, maar de cel is gekrompen dus de verhouding is niet ideaal meer. Zou de spier weer groter worden dan is de verhouding ook weer goed.)
- Er is meer ruimte 'vrij' dus de spier kan makkelijker groeien.
- weten hoe je moet trainen

Maar je spieren nemen dus pas weer de oude vorm aan, na een tijd zwaar trainen. Vetcellen nemen ook pas hun grote aan wanneer je weer veel gaat 'overeten'.
 
Originally posted by Olimantado
Dus als je 1X vet geworden bent van het bulken zul je de rest van je leven op je voeding moeten letten om niet vet te worden? (simpel uitgedrukt)
Hangt van persoon tot persoon af, een rasechte endomorph moet idd heel zijn/haar leven lang erg letten op het dieet door het vermogen om vet op te slaan.
Je moet dus ook het genetische aspect volgen.

Je moet ook rekening houden met de verhoudingen, vetcellen kunnen bijna oneindig uitzetten terwijl spiercellen zeer beperkt zijn in het natuurlijke vermogen om groter te worden.
Je moet het dus niet altijd zo extreem zien, niet omdat je bulkt dat je later sneller vet wordt, het gaat om gevallen zoals chronische obesitas, in het geval van bodybuilding vallen de meesten niet onder die categorie.
 
Back
Naar boven