MuscleMeat

K*t marokkanen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Integreren = In een eenheid opgaan

oftewel in deze in de ned. eenheid.


De enige manier van integreren:

Laat ze niet bij mekaar wonen, zorg voor een verspreiding.

Dwing ze ned. te leren, laat ze binnen een bepaalde tijd een examen afleggen, halen ze het niet, uitzetten.

Zorg voor goede banen op tijdelijke basis. Dus laat ze op fatsoenlijke functies werken indien in bezit van diploma's. Stel als eis dat 1 van de 2 hoofdgezinsleden binnen een bepaalde periode een baan moet hebben, wordt dit niet gehaald, uitzetten.
Beschikken ze niet over papieren voor een baan dan school en opleiding verplicht stellen. Wordt de opleding niet gehaald of geweigerd, uitzetten.

Zorg voor een comissie met landgenoten waar ze terecht kunnen voor problemen, vragen, overleg, enz..

Laat de politie anders werken. Marokko is een heel streng land, in ned. mag alles, ze slaan los. Van niks naar alles gaat vaak fout, zorg voor een hele strenge controle en strenge straffen in samenspraak met de Marokkaanse gemeenschap. Dus niet 1 nacht in de cel, nee kom tot alternatieve straffen samen met de betreffende commisies.. wel strenge straffen.. maar sowieso mag ons rechtssysteem strenger straffen, maar dat terzijde..

Ontspoorde Marokkaanse jeugd moet een soort spartaanse opvoeding krijgen, keiharde aanpak. Niet in de gevangenis, maar een soort instelling. Van origine zijn ze dit gewend, zo werkt het daar ook, dat zou moeten werken..


Een paar punten en het zou al een stuk beter gaan..
 
Originally posted by wateengedoe2
Dammit, SR, moedig die mensen aan om aangifte te doen .. :( Juist nu hebben ze een kans en springt de politie erbovenop. Zoals ze altijd al hadden moeten doen, maar ja, ze hadden vast, net als ik, het licht nog niet gezien.

En dan, een jaar voorwaardelijke celstraf, 250 uur dienstverlening?? En ondertussen half Marokkaans Ede op de stoep en in angst leven?? De straffen in Ned. moedigen ook niet aan tot aangifte..

Waarom aangifte doen als diegene er met bijna niks van weg komt?
 
Zinloos geweld wordt ook gepleegd door Nederlanders en heb nooit gehoord dat er gezegd werd: k*t NEDERLANDERS.
De eerste Nederlander die een Marrokaan doodschiet of doodslaat in Marrokko moet nog geboren worden beste vriend.

ps: Marcel jou post moet je eens herzien want alles is nu een quote en geen kat kan daar nog aan uit.
 
Originally posted by admin
95% goed? Waarop basseer je die cijfers? IK denk dat 20% alleen al in de gevangenis hierzit en 30% jongere is waarvan zeker de helft crimineel. Moet je eens de cijfers opvragen als je die mogelijkheid hebt want nu zijn we beiden aan het schatten naar onze eigen mening.

Werkeloosheid en uitkering hebben toen in de krant gestaan, deed heeeel wat stof opwaaien. Ik denk dat de cijfers van de criminele delicten onder allochtonen nooit de kranten zullen halen. Dit zou voor veel opschudding zorgen en een grotere kloof creeren.. bovendien hebben ze dan echt de allochtoonse gemeenschap over zich heen..
 
Als je jullie het over niet integreren hebben dan gaat dat over de eerste generatie Marrokanen. De Marrokaanse jongeren van nu zijn net zo westers als ik. Ik zit op de Vrije Universiteit in Amsterdam en daar lopen heel wat allochtonen rond. Ik denk dat dat wat zegt over de integratie.
 
Originally posted by admin

De eerste Nederlander die een Marrokaan doodschiet of doodslaat in Marrokko moet nog geboren worden beste vriend.

De eerste nederlander die in Marokko gaat wonen en niet gedwongen integreert moet nog geboren worden. Het gaat er daar heel anders aan toe.. Maar owee als wij eisen stellen, dan discrimineren wij..


Neem het simpele geval: een oorlogsvluchteling, gevlucht vanwege oorlog. In bosnie is de oorlog voorbij, dan gaan ze terug en gaan daar hun bestaan wederopbouwen onder toezicht van het leger en de VN?? Raight?? NEEEEE, zij blijven hier de rest van hun leven en klagen wel dat ze familie, enz. missen?? Ik snap dit niet, wie legt mij dit uit??
 
Ja het is wel zo...
Ik ben ook geen racist en heb niks tegen allochtonen, maar heel de cultuur (van vooral marokkanen) zit gewoon fout in mekaar.
Vooral de jongeren ervan, op straat een grote bek. Maar als ze thuis ook maar iets flikken worden ze kapot geslagen door dr vader. En dat uit zich weer op straat.
Dus ja...
 
Originally posted by admin

De eerste Nederlander die een Marrokaan doodschiet of doodslaat in Marrokko moet nog geboren worden beste vriend.

Hoeveel Nederlanders zitten er ookal weer in Marroko??? Die vergelijking kan je helemaal niet maken! Over een aantal jaar (ben het precieze getal vergeten, maar volgens mij 30) is de helft van de bevolking in de grote steden allochtoon. We moeten samenleven, dus dit soort uitspraken (k*t MARROKANEN) leidt tot niets!

Ik vind dat jij als Administrator zo'n titel ook niet kan toestaan!
 
Originally posted by soulreaver


De eerste nederlander die in Marokko gaat wonen en niet gedwongen integreert moet nog geboren worden. Het gaat er daar heel anders aan toe.. Maar owee als wij eisen stellen, dan discrimineren wij..


Neem het simpele geval: een oorlogsvluchteling, gevlucht vanwege oorlog. In bosnie is de oorlog voorbij, dan gaan ze terug en gaan daar hun bestaan wederopbouwen onder toezicht van het leger en de VN?? Raight?? NEEEEE, zij blijven hier de rest van hun leven en klagen wel dat ze familie, enz. missen?? Ik snap dit niet, wie legt mij dit uit??

Verplaats jezelf eens in die mensen SR. Jij komt uit Nederland waar alles perfect is. Dat is heel makkelijk praten hoor!
 
Ze willen graag een dubbele nationaliteit, ze zijn trots op hun Marokkaanse afkomst. Wordt dit echter vermeld in een krant terwijl er iets negatiefs voorgevallen is, dan mag dit niet..??

Ik respecteer ieder die gelooft. Maar de islam verbiedt bv. alcohol. Waarom zie ik in elke kroeg Marokkanen met alcohol staan?? En ondertussen wel vrij willen zijn met Marokkaanse geloofsdagen. Dat vind ik hypocriet.
 
Ik laat dit toe omdat zijn post een reden heeft, mensen zijn kwaad, en terecht!
Soulreaver noch ik zijn racist maar we zijn beiden realist, terwijl jij blijkbaar graag in een droomwereld leeft.
 
Originally posted by marcel


Verplaats jezelf eens in die mensen SR. Jij komt uit Nederland waar alles perfect is. Dat is heel makkelijk praten hoor!

Geloof je nu echt dat alle allochtonen die hier zitten het "daar" zo slecht hadden?
Natuurlijk zijn die er, en die verdienen het ook echt wel om hier fatsoenlijk te worden opgevangen. Maar echt niet allemaal... Bij lange na niet.
 
Originally posted by soulreaver
Neem het simpele geval: een oorlogsvluchteling, gevlucht vanwege oorlog. In bosnie is de oorlog voorbij, dan gaan ze terug en gaan daar hun bestaan wederopbouwen onder toezicht van het leger en de VN?? Raight?? NEEEEE, zij blijven hier de rest van hun leven en klagen wel dat ze familie, enz. missen?? Ik snap dit niet, wie legt mij dit uit??
Tuurlijk niet SR.. in hun land moeten ze hard werken, hier mogen ze geen eens werken, dat is een vluchteling verboden. Tegen de tijd dat ze wel mogen werken, zijn ze zo door NLse pappotten verwend dat ze niet meer anders willen. Een vriendin van me, die altijd heel tolerant was, is als een blad aan een boom omgeslagen, toen ze bijstandsmedewerkster werd en mensen moest controleren of ze er wel recht op hadden... er bleek GIGANTISCH veel misbruik te zijn en dan woont ze nog in Friesland, waar iha het misbruik wel 'mee zou vallen'.
Dus, ik ben heel dubbel. Met een zachte hand maak je stinkende wonden: dus streng straffen en geen uitkeringen geven aan mensen die hier komen, maar gewoon laten werken, net als SR zegt.
Maar ze moeten al die NLse profiteurs ook eens wat harder aanpakken.. daar moet de gemiddelde NLse/buitenlandse belastingbetaler krom voor liggen.

Maar ik vind het wel degelijk een aanwinst dat er zoveel etnische groepen zijn qua muziek en voeding en in dat opzicht mogen ze van mij best hun eigen cultuur bewaren. Zolang ze hun achterlijke inzichten over emancipatie van vrouwen maar bijstellen... wij NLers kunnen weer van hen leren op het gebied van gastvrijheid en hoffelijkheid.
 
Originally posted by admin
95% goed? Waarop basseer je die cijfers? IK denk dat 20% alleen al in de gevangenis hierzit en 30% jongere is waarvan zeker de helft crimineel. Moet je eens de cijfers opvragen als je die mogelijkheid hebt want nu zijn we beiden aan het schatten naar onze eigen mening.
Dit was gewoon een voorzichtige schatting .. Of het nou 5 of 20% is, het is altijd te veel. Ik wil niet afgebroken worden op het feit dat ik een te hoog percentage Marokkanen crimineel zou inschatten, vandaar dus ...
 
Tegen de tijd dat ze wel mogen werken, zijn ze zo door NLse pappotten verwend dat ze niet meer anders willen.

Idd de huidige en vorige regeringen in België en Nederland wijs ik ook met de vinger, ze zijn net zo schuldig aan de stituatie als de M. gemeenschap zelf.
En nog steeds is er geen verandering merkbaar.
 
Originally posted by marcel


Verplaats jezelf eens in die mensen SR. Jij komt uit Nederland waar alles perfect is. Dat is heel makkelijk praten hoor!

Ik heb het perfec ja, dat geluk heb ik.. lijkt me toch geen argument marcel, we hebben het over de problematiek die zij hebben.

Zij vluchten hier heen om de oorlog te ontvluchten ja?? Dan is het logisch dat zij na die oorlog terugkeren. Wij moeten als EU hulp bieden bij de wederopbouw, maar we kunnen de mensen niet allemaal hier gaan helpen, dat heeft het verleden uitgewezen. Laten we de oorlogsvluchtelingen daar helpen met de wederopbouw, dan komen zij terug in hun vertrouwde omgeving en hebben wij hier de ruimte om andere mensen te helpen..
 
Originally posted by soulreaver


En dan, een jaar voorwaardelijke celstraf, 250 uur dienstverlening?? En ondertussen half Marokkaans Ede op de stoep en in angst leven?? De straffen in Ned. moedigen ook niet aan tot aangifte..

Waarom aangifte doen als diegene er met bijna niks van weg komt?
Je gelooft toch niet dat het zo lang nog doorgaat he? Zo streng als in de post van jou voor deze zal het niet worden, maar ik geloof niet dat de Ned. samenleving nog zin heefto m soft te blijven. Wat Janmaat voor zijn dood zei, dat ie zeker aangeklaagd geworden zou zijn als ie ooit het woord k*tmarokkanen had gebezigd, dat zegt al wel dat er iets veranderd is. En dat er gewoon in de krant, zelfs een linkse krant als de VK, staat dat de hoofddader een Marokkaan is, dat is spiksplinternieuw! Eerst was het alleen maar 'verdachte M el Z uit A' etc.
 
ik zal het nog es herhalen
SR scheld gewoon op 2 misdadigers..

marcel heb jij nog nooit een nederlander uitgescholden ?
en waarschijnlijk voor minder dan voor doodslag

heeft dat ook zoveel stof doen opwaaien?
 
Originally posted by matthieu
Ja het is wel zo...
Ik ben ook geen racist en heb niks tegen allochtonen, maar heel de cultuur (van vooral marokkanen) zit gewoon fout in mekaar.
Vooral de jongeren ervan, op straat een grote bek. Maar als ze thuis ook maar iets flikken worden ze kapot geslagen door dr vader. En dat uit zich weer op straat.
Dus ja...
jongeNS, niet jongeren. Die meiden mogen niks, worden door hun broers als haviken in de gaten gehouden.
 
Marcel> mijn topic zorgt voor een massale discussie, dat zien we nu. Dat betekend dat er dus heel wat onvrede is. Er moet meer over gesproken worden en concrete oplossingen komen. Er moet simpeler gedacht worden.

Dit is ned. als je als allochtoon hier wil komen heb je je aan dit dit en dat te houden. We moeten meer duidelijkheid schaffen. Onze wetgeving is fout, dat staat buiten kijf.. We moeten harder worden, maar duidelijk hard. Zodat je de goedwillende allochtonen die ook reden hebben hier te komen, en dan vallen er heel wat af, zodat je die groep een normale baan kan geven, en dat ze met respect behandeld worden..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven