MuscleMeat

K*t marokkanen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar ik vind het wel degelijk een aanwinst dat er zoveel etnische groepen zijn qua muziek en voeding en in dat opzicht mogen ze van mij best hun eigen cultuur bewaren. Zolang ze hun achterlijke inzichten over emancipatie van vrouwen maar bijstellen... wij NLers kunnen weer van hen leren op het gebied van gastvrijheid en hoffelijkheid.
Dit vind ik wel grappig, hoe kan je nu van een aanwinst spreken als ze alleen maar geld kosten aan onze maatschappij?
En wij leren van hen over gastvrijheid? Zijn we misschien niet gastvrij genoeg? België en Nederland zijn ongeveer de 2 meest gastvrije landen in Europa, wat zeg ik? In de wereld! Anders zaten ze wel elders. Ik denk zelfs dat we minder gastvrij moeten zijn en dat DAT juist het probleem is waarom de situatie nu uit de hand loopt.
De enige manier om de situatie op te lossen is dat zij zich volledig integreren en dat kan alleen als ze onze wetten, normen en waarden respecteren.
 
Originally posted by soulreaver
Ik respecteer ieder die gelooft. Maar de islam verbiedt bv. alcohol. Waarom zie ik in elke kroeg Marokkanen met alcohol staan?? En ondertussen wel vrij willen zijn met Marokkaanse geloofsdagen. Dat vind ik hypocriet.
Dit is een onzinargument. Ik ben christelijk, niet erg streng, ala, maar wil toch ook op kerst en pasen vrijzijn. En toch heb ik bijv. coïtus voor het huwelijk, wat volgens mijn geloof ook niet mag. Vind mezelf toch geen hypocriet en denk eerlijk gezegd ook neit dat jij dat vindt.
 
Originally posted by Esperantisto

Tuurlijk niet SR.. in hun land moeten ze hard werken, hier mogen ze geen eens werken, dat is een vluchteling verboden. Tegen de tijd dat ze wel mogen werken, zijn ze zo door NLse pappotten verwend dat ze niet meer anders willen. Een vriendin van me, die altijd heel tolerant was, is als een blad aan een boom omgeslagen, toen ze bijstandsmedewerkster werd en mensen moest controleren of ze er wel recht op hadden... er bleek GIGANTISCH veel misbruik te zijn en dan woont ze nog in Friesland, waar iha het misbruik wel 'mee zou vallen'.
Dus, ik ben heel dubbel. Met een zachte hand maak je stinkende wonden: dus streng straffen en geen uitkeringen geven aan mensen die hier komen, maar gewoon laten werken, net als SR zegt.
Maar ze moeten al die NLse profiteurs ook eens wat harder aanpakken.. daar moet de gemiddelde NLse/buitenlandse belastingbetaler krom voor liggen.

Maar ik vind het wel degelijk een aanwinst dat er zoveel etnische groepen zijn qua muziek en voeding en in dat opzicht mogen ze van mij best hun eigen cultuur bewaren. Zolang ze hun achterlijke inzichten over emancipatie van vrouwen maar bijstellen... wij NLers kunnen weer van hen leren op het gebied van gastvrijheid en hoffelijkheid.
Hee espi, klopt het dat D66 op gebieden als zorg, onderwijs e.d. links georienteerd is en op veiligheid, criminaliteit e.d. meer rechts? Dan hebben zij mijn stem en kan de PvdA, die helaas veel te soft hierop gaat reageren, kan ernaar fluiten!
 
Originally posted by admin
Ik laat dit toe omdat zijn post een reden heeft, mensen zijn kwaad, en terecht!
Soulreaver noch ik zijn racist maar we zijn beiden realist, terwijl jij blijkbaar graag in een droomwereld leeft.

Het spijt me zeer, maar droomwereld nee. Ik ga er vanuit dat we de problemen samen moeten oplossen. Er zijn natuurlijk de laatste tijd heel veel dingen gebeurt, maar als we niet samenwerken dan gebeurt er nooit wat. Ken je dat nummer k*t MARROKANEN. Daarin zegt de rapper dat het lijkt alsof de hele moslim gemeenschap in de Twin Towers is gevlogen. En ik ben het met hem eens. Ook wat betreft het binnenkomen in discotheken. Kom ik met wat allochtone vrienden dan kom er gewoon heel vaak niet in. Ben ik met 'nederlanders' is het geen probleem. Wat ik dus wil zeggen is dat we allemaal moeten veranderen
 
Originally posted by marcel
Ken je dat nummer k*t MARROKANEN. Daarin zegt de rapper dat het lijkt alsof de hele moslim gemeenschap in de Twin Towers is gevlogen.
Dat zou gelijk het hele probleem hebben opgelost! :D

j/k!
 
Ook wat betreft het binnenkomen in discotheken. Kom ik met wat allochtone vrienden dan kom er gewoon heel vaak niet in. Ben ik met 'nederlanders' is het geen probleem.
Heb je je ooit al eens afgevraagd WAAROM men geen marrokanen binnenlaat in sommige discoteken?
Misschien omdat ze er bijna ALTIJD problemen mee hebben?

Wat ik dus wil zeggen is dat we allemaal moeten veranderen
Deels mee akkoord, maar probleem is juist dat integreren zo moeilijk is voor hen omdat ze hun cultuur blijven volgen.
 
Originally posted by wateengedoe2

Dit is een onzinargument. Ik ben christelijk, niet erg streng, ala, maar wil toch ook op kerst en pasen vrijzijn. En toch heb ik bijv. coïtus voor het huwelijk, wat volgens mijn geloof ook niet mag. Vind mezelf toch geen hypocriet en denk eerlijk gezegd ook neit dat jij dat vindt.

Als je echt streng gelooft vind ik dat je moet leven naar waar je in gelooft.. Ieder kan geloven op zijn eigen manier. Vele nederlanders hebben als een soort rode lijn de bijbel. Als vele marokkanen als rode lijn de islam hebben, prima. Maar als er in een functie verwacht wordt dat de vrouw zonder hoofddoek komt, dan mag dat niet van het geloof, enz. Waar ik op doel is niet zo zeer het geloven zelf, maar hoe sommigen het geloof in hun voordeel manipuleren, ze zijn moslim wanneer het zo uitkomt, en dat is iets wat ik een slechte zaak vindt..
 
Originally posted by austin
ik zal het nog es herhalen
SR scheld gewoon op 2 misdadigers..

marcel heb jij nog nooit een nederlander uitgescholden ?
en waarschijnlijk voor minder dan voor doodslag

heeft dat ook zoveel stof doen opwaaien?

Ik vind de discussie prima, alleen de titel waaronder het gaat kan niet! En ik heb inderdaad wel nederlanders uitgescholden en ook allochtonen. Maar ik ging dan niet praten over k*t MARROKANEN of k*t NEDERLANDERS.
 
Originally posted by marcel


Het spijt me zeer, maar droomwereld nee. Ik ga er vanuit dat we de problemen samen moeten oplossen. Er zijn natuurlijk de laatste tijd heel veel dingen gebeurt, maar als we niet samenwerken dan gebeurt er nooit wat. Ken je dat nummer k*t MARROKANEN. Daarin zegt de rapper dat het lijkt alsof de hele moslim gemeenschap in de Twin Towers is gevlogen. En ik ben het met hem eens. Ook wat betreft het binnenkomen in discotheken. Kom ik met wat allochtone vrienden dan kom er gewoon heel vaak niet in. Ben ik met 'nederlanders' is het geen probleem. Wat ik dus wil zeggen is dat we allemaal moeten veranderen

Zou er heel mischien een reden kunnen zijn dat er tov. Marokkanen een ander deurbeleid geldt?? Zou dat heel mischien kunnen?? Dat voor zo'n besluit genomen wordt er wat incidenten zijn geweest?? Of is elke disco eigenaar van huis uit racist??
 
Originally posted by marcel


Ik vind de discussie prima, alleen de titel waaronder het gaat kan niet! En ik heb inderdaad wel nederlanders uitgescholden en ook allochtonen. Maar ik ging dan niet praten over k*t MARROKANEN of k*t NEDERLANDERS.

Ik ben jouw niet en jij mij niet. Altijd een eeuwig correct zijn, in een emotionele post kies je voor zo'n titel, er is een aanleiding geweest.. K*t is trouwens een afkorting voor Kwalitatief Uitermate Teleurstellend..
 
In iets meer als 2 uur 50 replies?? Mischien zegt het iets over de onvrede bij velen..
 
Originally posted by soulreaver


Zou er heel mischien een reden kunnen zijn dat er tov. Marokkanen een ander deurbeleid geldt?? Zou dat heel mischien kunnen?? Dat voor zo'n besluit genomen wordt er wat incidenten zijn geweest?? Of is elke disco eigenaar van huis uit racist??

Maar als je dus verder wilt komen dan nu het geval is dan kan dit niet.
 
Originally posted by wateengedoe2

jongeNS, niet jongeren. Die meiden mogen niks, worden door hun broers als haviken in de gaten gehouden.

Nou dat is niet altijd zo... Waar mijn vriendin op school zit, zitten genoeg arrogante marokkaanse meisjes..
 
ik vind de uitspraak " k*tmarokanen " wel degelijk racistisch!
ok de 2 jongens die de misdaad hebben gepleegd zijn hele grote klootzakken(!), maar om nu gelijk de gehele marokkaanse gemeensschap als k*t te bestempelen is wel degelijk negatieve generalisatie!
Er wordt er al over gesproken dat 5-20 % zou slecht zijn blablabla,
ik weet niet of je kunt rekenen maar dat zou nog steeds betekenen dat 80 % niet tot deze groep behoort!
En dat is juist het probleem, alleen de "slechte" ( lees criminele )
kleine groep komt in de media.
ik zelf zit ook op een universiteit waar veel betrekkelijk nette marokkanen rondlopen....door dit soort uitspraken worden ook zij benadeeld.
de criminele groep moet hard aangepakt worden, mee eens.
maar het gros dat verder dat verder geen kwaad in de zin heeft moet gerespecteerd worden!

peace.
 
Originally posted by marcel


Maar als je dus verder wilt komen dan nu het geval is dan kan dit niet.

Voorlopig wel.. 4 voetbalsupporters in voetbalshirts worden net zo goed geweigerd..

Je moet de problematiek bij de kern aanpakken, en dat is niet bij een discotheek
 
Originally posted by marcel


Maar als je dus verder wilt komen dan nu het geval is dan kan dit niet.

Waar ik benieuwd naar ben is het gevoel van een marrokaan die op dit forum komt kijken en een topic ziet staan als k*t MARROKANEN. En daarom begrijp ik niet waarom die titel mag blijven staan.
 
IK vind dat ie mag blijven staan.. maarja
Pas ook,. staat er ergens in de trein gekalkt: k*t KAASKOPPEN.
Dan denk ik echt van, als t je hier niet zint, sodemieter dan gewoon op.
 
Originally posted by jamesz
ik vind de uitspraak " k*tmarokanen " wel degelijk racistisch!
ok de 2 jongens die de misdaad hebben gepleegd zijn hele grote klootzakken(!), maar om nu gelijk de gehele marokkaanse gemeensschap als k*t te bestempelen is wel degelijk negatieve generalisatie!
Er wordt er al over gesproken dat 5-20 % zou slecht zijn blablabla,
ik weet niet of je kunt rekenen maar dat zou nog steeds betekenen dat 80 % niet tot deze groep behoort!
En dat is juist het probleem, alleen de "slechte" ( lees criminele )
kleine groep komt in de media.
ik zelf zit ook op een universiteit waar veel betrekkelijk nette marokkanen rondlopen....door dit soort uitspraken worden ook zij benadeeld.
de criminele groep moet hard aangepakt worden, mee eens.
maar het gros dat verder dat verder geen kwaad in de zin heeft moet gerespecteerd worden!

peace.

Eindelijk er is licht in de duisternis. Pak de criminelen hard aan (alle criminelen) en laat inderdaad de rest in hun waarde.
 
Originally posted by wateengedoe2

Hee waarom mogen die klootzakken zichzelf wel k*tmarokkanen noemen en wij niet?

omdat ze het sarcastisch bedoelen, dat is nou net het hele punt.
 
75-80% van mensen uit bepaalde landen die hier heenkomen zijn crimineel, die cijfers zijn de gemeenten bekend.. die zijn alleen niet openbaar..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven