MuscleMeat

K*t marokkanen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat het verschil is dat ik een oplossing probeer te vinden die voor beide partijen aanvaardbaar is en jullie het alleen uit het oogpunt van de 'Nederlander"' bekijken. Op jullie manier zullen we nooit een stap verder komen en zal het verergeren.
 
Originally posted by soulreaver
75-80% van mensen uit bepaalde landen die hier heenkomen zijn crimineel, die cijfers zijn de gemeenten bekend.. die zijn alleen niet openbaar..

daar geloof ik echt niets van.. ik durf zelf me hand in et vuur te steken dat dat niet waar is.
 
Dat is nou het probleem, heel ned. valt erover als je zegt k*tmarokkaan. Maar kijk verdomme eens naar wat die gedaan heeft..

Ga jij maaris met zijn ouders praten, maak het maaris van dichtbij mee, ik denk dat die ouders er heel anders over denken..

Het is toch bespottelijk dat je vermoord wordt omdat iemand iets zegt... geschift is het.. en nee dan is het doodslag en wedden..! VORMFOUT!!! Vrij uit..

Nee, dit gaat niet goed.. Als 2 mensen iets zeggen over buitenlanders okeej. Maar inmiddels is 3/4 van Ned. het zat, zou dat mischien een signaal zijn?? Kijk maaris naar de verkiezingen?? Hoeveel stemden erop LPF?? Ned. is het zat.. en dat is REALISME
 
Originally posted by soulreaver
75-80% van mensen uit bepaalde landen die hier heenkomen zijn crimineel, die cijfers zijn de gemeenten bekend.. die zijn alleen niet openbaar..

Oke dit is echt het toppunt van domheid! Ik kan me niet voorstellen dat je medestanders je nog serieus nemen. 75-80% crimineel hahahaha. Bekend bij de gemeentre hahahaha
 
Originally posted by marcel
Ik denk dat het verschil is dat ik een oplossing probeer te vinden die voor beide partijen aanvaardbaar is en jullie het alleen uit het oogpunt van de 'Nederlander"' bekijken. Op jullie manier zullen we nooit een stap verder komen en zal het verergeren.

Mischien omdat het ons land is??
 
ja dat eindeloze constateren van een probleem waar lpf ook zo goed in was levert vooralsnog geen oplossingen op. Ja er is een probleem. Dat word al een jaar gezegt, kom nu maar is met oplossingen.
 
Hey jongens ik ga ff wat bij mn MARROKAANSE vriend eten .

Greetz
 
Originally posted by marcel


Oke dit is echt het toppunt van domheid! Ik kan me niet voorstellen dat je medestanders je nog serieus nemen. 75-80% crimineel hahahaha. Bekend bij de gemeentre hahahaha

Ga maar werken bij de gemeente op naturalisatie, het zijn bekende cijfers, eerlijk waar, 3/4 van de vluchtelingen uit bepaalde landen zijn criminelen, de mensen in die landen die echt hulp nodig hebben kunnen het niet betalen.. triest maar waar.. dat soort cijfers zullen alleen NOOIT openbaar gemaakt worden in officiele rapporten, waarom toch niet?? Ik kan het dus ook niet bewijzen zwart op wit.. helaas..
 
dan nog. op deze manier bestempel je de volle 100% als slecht en dat is zeker niet het geval.
ik heb persoonlijk vaak genoeg (hardhandige) aanvaringen gehad met marokkanen (maar ook antilianen, irakezen etc etc.)
maar je moet niet vergeten dat ze niet allemaal zo zijn.
 
Originally posted by -Ma3stro-
ja dat eindeloze constateren van een probleem waar lpf ook zo goed in was levert vooralsnog geen oplossingen op. Ja er is een probleem. Dat word al een jaar gezegt, kom nu maar is met oplossingen.

Inderdaad we moeten naar oplossingen zoeken en die loze kreten hebben helemaal geen nut.
 
Originally posted by -Ma3stro-
ja dat eindeloze constateren van een probleem waar lpf ook zo goed in was levert vooralsnog geen oplossingen op. Ja er is een probleem. Dat word al een jaar gezegt, kom nu maar is met oplossingen.

Fortuyn kwam met wat oplossingen en was hard bezig aan andere te werken, maar die werd vermoord..
 
Originally posted by marcel


Waar ik benieuwd naar ben is het gevoel van een marrokaan die op dit forum komt kijken en een topic ziet staan als k*t MARROKANEN. En daarom begrijp ik niet waarom die titel mag blijven staan.
Ik wil 'm wel verwijderen, maar dan moet ik de hele thread verwijderen, beetje drastisch niet?
 
Originally posted by soulreaver
Ga maar werken bij de gemeente op naturalisatie, het zijn bekende cijfers, eerlijk waar, 3/4 van de vluchtelingen uit bepaalde landen zijn criminelen, de mensen in die landen die echt hulp nodig hebben kunnen het niet betalen.. triest maar waar.. dat soort cijfers zullen alleen NOOIT openbaar gemaakt worden in officiele rapporten, waarom toch niet?? Ik kan het dus ook niet bewijzen zwart op wit.. helaas..
Alstjeblieft zeg! Misschien wordt het niet openbaar gemaakt omdat het niet bestaat!
 
Originally posted by soulreaver
Dat is nou het probleem, heel ned. valt erover als je zegt k*tmarokkaan. Maar kijk verdomme eens naar wat die gedaan heeft..

Ga jij maaris met zijn ouders praten, maak het maaris van dichtbij mee, ik denk dat die ouders er heel anders over denken..

Het is toch bespottelijk dat je vermoord wordt omdat iemand iets zegt... geschift is het.. en nee dan is het doodslag en wedden..! VORMFOUT!!! Vrij uit..

Nee, dit gaat niet goed.. Als 2 mensen iets zeggen over buitenlanders okeej. Maar inmiddels is 3/4 van Ned. het zat, zou dat mischien een signaal zijn?? Kijk maaris naar de verkiezingen?? Hoeveel stemden erop LPF?? Ned. is het zat.. en dat is REALISME

ehm, volgens mij staat er al eerder in deze thread dat er maar 1 marokkaan bij betrokken was. Vandaar dat je titel k*tmarokkanEN nogal aanstootgevend was.
 
Originally posted by admin

Ik wil 'm wel verwijderen, maar dan moet ik de hele thread verwijderen, beetje drastisch niet?

Zou die Marokkaan dan niet gaan lezen waarom die topic er staat?? En zou die dan niet mee discussieren?? Ik heb diverse malen op andere boards discussies met marokkanen gehad, ook plaatselijk politici (die laatste groep geeft nooit geen gelijk), maar meestal waren ze het eens met de oplossingen waar ik mee aankwam.. dan zullen de meeste zeggen, jij denkt wel erg simpel. Juist, dat is het hem, laten we het simpel houden en duidelijk voor iedereen.. complexe oplossingen met debatten of er een referendum moet komen en daar houden we dan eerst een parlementaire enquete over, die zooi schiet niks op..
 
Originally posted by marcel


Waar ik benieuwd naar ben is het gevoel van een marrokaan die op dit forum komt kijken en een topic ziet staan als k*t MARROKANEN. En daarom begrijp ik niet waarom die titel mag blijven staan.

al is op een modale marokaanse of pro islamitische site geweest ??
is in Belgie onderzoek naar geweest..

daar wordt opgeroepen tot heilige oorlog, wordt regelrechte oorlog verklaart aan de westerse wereld, het financieel steunen van al quaida enz enz...
dit staat note bene op sites van religieuze groeperingen

ben benieuwd wat het gevoel is van een westerling die dit leest..

om maar te zeggen wie een hond wil slaan..
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by marcel


Inderdaad we moeten naar oplossingen zoeken en die loze kreten hebben helemaal geen nut.
Nederlanders en Belgen vermoorden heeft ook geen nut, maar het gebeurd wel.
 
Originally posted by soulreaver


Fortuyn kwam met wat oplossingen en was hard bezig aan andere te werken, maar die werd vermoord..

in mijn ogen waren dat over het algemeen geen oplossingen, maar maatregelen naar nog grotere problemen. Maar zelf heb ik ze ook niet, dus eigenlijk mag ik me bek er ook niet over opentrekken.
 
Originally posted by admin

Ik wil 'm wel verwijderen, maar dan moet ik de hele thread verwijderen, beetje drastisch niet?

Jij wilt een geweldig forum opzetten nietwaar? Dan moet je de keuze maken. Ik denk dat zo'n titel keihard aankomt bij een allochtone bezoeker (en ook bij een autochtone bezoeker zoals ik).Ik denk niet dat je een goed forum kan opzetten als dit soort zaken zijn toegestaan. Ik stel voor VERWIJDEREN en de discussie onder een andere kop voort te zetten. Dus ik vind het niet drastisch, maar getuigen van respect.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven