Fitness Seller

K*t marokkanen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Originally posted by jamesz


ehm, volgens mij staat er al eerder in deze thread dat er maar 1 marokkaan bij betrokken was. Vandaar dat je titel k*tmarokkanEN nogal aanstootgevend was.

In het bericht dat ik gelezen heb stond 2 jongens van Marokkaanse afkomst... maar ik heb net nu.nl nageplozen en daar spreken ze over "De vermoedelijke hoofddader, die van Marokkaanse afkomst is".. dat zou er dus 1 zijn..
 
Originally posted by admin

Nederlanders en Belgen vermoorden heeft ook geen nut, maar het gebeurd wel.

Als je met dit soort argumenten komt bij mij op de universiteit word je gewoon uitgelachen. Je trekt verbanden die er niet zijn. Dus omdat zinloos geweld geen nut heeft, mag je ook maar nutteloos dingen roepen. Daar komen we ver mee jongens.
 
Originally posted by marcel


Jij wilt een geweldig forum opzetten nietwaar? Dan moet je de keuze maken. Ik denk dat zo'n titel keihard aankomt bij een allochtone bezoeker (en ook bij een autochtone bezoeker zoals ik).Ik denk niet dat je een goed forum kan opzetten als dit soort zaken zijn toegestaan. Ik stel voor VERWIJDEREN en de discussie onder een andere kop voort te zetten. Dus ik vind het niet drastisch, maar getuigen van respect.
Idd een geweldig forum zonder taboes, waar mensen hun eerlijke mening kwijt kunnen.
Sorry maar om nu nog opnieuw te beginnen is het rijkelijk laat, er zijn een hoop interessante dingen gezegd die door anderen gezien en gelezen kunnen worden en waaruit interessante discussie kan ontstaan.
 
Originally posted by marcel


Jij wilt een geweldig forum opzetten nietwaar? Dan moet je de keuze maken. Ik denk dat zo'n titel keihard aankomt bij een allochtone bezoeker (en ook bij een autochtone bezoeker zoals ik).Ik denk niet dat je een goed forum kan opzetten als dit soort zaken zijn toegestaan. Ik stel voor VERWIJDEREN en de discussie onder een andere kop voort te zetten. Dus ik vind het niet drastisch, maar getuigen van respect.

Respect aan wie?? aan de moordenaar??

Er zou mischien k*t marokkaan van gemaakt kunnen worden.
 
maakt op zich niet uit, zoals jezelf al opmerkte komt je onvrede niet alleen uit incident. vindt dit een nuttige discussie, maar de titel kan niet!
 
De samenvelving zijn wij, de normen en waarden maken we zelf, enz. Nou is er een discussie gaande, naar mijn mening een zeer interessante, dan wil jij vanwege 2 letters, zijnde -EN een 6 pagina's lange thread weg hebben?? :mad:
 
Originally posted by marcel


Als je met dit soort argumenten komt bij mij op de universiteit word je gewoon uitgelachen. Je trekt verbanden die er niet zijn. Dus omdat zinloos geweld geen nut heeft, mag je ook maar nutteloos dingen roepen. Daar komen we ver mee jongens.
Dus wij moeten het maar goed vinden dat burgers worden vermoord? Dus we mogen niet roepen als dit gebeurd?
Jongen, mensen hebben een geweten, gevoelens, zien elke dag dingen die ze spuugzat worden en dan verschiet jij ervan dat sommigen dit beu worden en de zaken simpel willen houden?
 
Originally posted by austin


al is op een modale marokaanse of pro islamitische site geweest ??
is in Belgie onderzoek naar geweest..

daar wordt opgeroepen tot heilige oorlog, wordt regelrechte oorlog verklaart aan de westerse wereld, het financieel steunen van al quaida enz enz...
dit staat note bene op sites van religieuze groeperingen

ben benieuwd wat het gevoel is van een westeling die dit leest..

om maar te zeggen wie een hond wil slaan..

wat deed je daar dan :D
 
Originally posted by jamesz
maakt op zich niet uit, zoals jezelf al opmerkte komt je onvrede niet alleen uit incident. vindt dit een nuttige discussie, maar de titel kan niet!

Wat kan er dan niet aan?? Ik plaats een thread met een zeer aanvallende topic. Zou ik de thread mischien met reden gemaakt hebben?? Waarom ipv. telkens over de titel te zeuren vallen jullie mij inhoudelijk dan niet aan?? Waarom halen jullie mijn argumenten dan niet onderuit?? Elke Marokkaan die hier komt mag mij aanvallen, geen punt, ik zal geen discussie uit de weg gaan..
 
Originally posted by soulreaver
De samenvelving zijn wij, de normen en waarden maken we zelf, enz. Nou is er een discussie gaande, naar mijn mening een zeer interessante, dan wil jij vanwege 2 letters, zijnde -EN een 6 pagina's lange thread weg hebben?? :mad:

nee jongen, je moet wel goed lezen!! De thread vind ik heel nuttig, alleen de TITEL. (Gelet op het incident is deze zelfs incorrect) De TITEL kan toch ook veranderd worden
 
Soms kan een scheldwoord ook een zekere uiting van emotie zijn, een gevoel van onvrede. Er zou lang niet zo'n felle discussie zijn geweest als ik:

Vervelende marokkanen had geschreven, dat heeft geen impact.. In de veronderstelling dat het om 2 marokkanen ging plaats ik een uiting van woede jegens hun.. enkel met een scheldwoord kan je zo duidelijk zijn in je onvrede..
 
enkele malen is hier iets gezegd over goede Marokkanen en dat die zich gediscrimineerd voelen. Dat weet ik wel zeker ja .. Kunnen ze zelf, met zijn allen ook wat aan doen. Ze hebben allemaal wel een criminele broer, vriend, neef of zoon .... Schop onder de hol geven die gasten en niet al te zachtjes. Nederlanders kunnen het niet, want daar wordt door die foute Marokkanen om gelachen, dus moet het maar vanuit hun eigen gemeenschap komen. De Chinese gemeenschap om maar een voorbeeld te noemen, is gewoon gerespecteerd in Ned. en die zijn ook voor geen cm geintegreerd. Dus integratie hoeft niet (te kunnen) om toch gewoon normaal met elkaar om te gaan.
 
Originally posted by soulreaver


Wat kan er dan niet aan?? Ik plaats een thread met een zeer aanvallende topic. Zou ik de thread mischien met reden gemaakt hebben?? Waarom ipv. telkens over de titel te zeuren vallen jullie mij inhoudelijk dan niet aan?? Waarom halen jullie mijn argumenten dan niet onderuit?? Elke Marokkaan die hier komt mag mij aanvallen, geen punt, ik zal geen discussie uit de weg gaan..

Het sptij me maar jou inhoud klopt voor geen meter. Dat je zegt dat 75-80%crimineel is zegt al genoeg lijkt mij!
 
Originally posted by soulreaver


Wat kan er dan niet aan?? Ik plaats een thread met een zeer aanvallende topic. Zou ik de thread mischien met reden gemaakt hebben?? Waarom ipv. telkens over de titel te zeuren vallen jullie mij inhoudelijk dan niet aan?? Waarom halen jullie mijn argumenten dan niet onderuit?? Elke Marokkaan die hier komt mag mij aanvallen, geen punt, ik zal geen discussie uit de weg gaan..

ben geen marokkaan, ben ook al een aantal post terug op de inhoud ingegaan. Problematiek met een grote groep marokkanen, volledig mee eens.
Alleen is het oneerlijk om alle marokkanen over 1 kam te scheren en dat doe je dmv de titel!
 
Originally posted by soulreaver
Soms kan een scheldwoord ook een zekere uiting van emotie zijn, een gevoel van onvrede. Er zou lang niet zo'n felle discussie zijn geweest als ik:

Vervelende marokkanen had geschreven, dat heeft geen impact.. In de veronderstelling dat het om 2 marokkanen ging plaats ik een uiting van woede jegens hun.. enkel met een scheldwoord kan je zo duidelijk zijn in je onvrede..

Ik zou het topic gewoon k*t idioten genoemd hebben. Het gaat mij dus niet om die -en, maar om het marrokaan.
 
Originally posted by jamesz


nee jongen, je moet wel goed lezen!! De thread vind ik heel nuttig, alleen de TITEL. (Gelet op het incident is deze zelfs incorrect) De TITEL kan toch ook veranderd worden

ik doelde niet op jouw :) ik heb jouw daarvoor gelijk gegeven, dat het k*tmarokkaan moest zijn.. ik doelde op marcel. die de hele thread weg wil hebben..
 
Als je nu 2 landen naast elkaar plaatst zoals NL en de VS. Waar gaan de mensen naar toe die van een makkelijk leventje houden? Precies, naar NL of België.
Waar gaan de ondernemende types naar toe, die er van dromen met een eigen zaak miljonair te worden? Precies, naar de VS.
In mijn familie zijn er al heel wat mensen naar het buitenland vertrokken: de VS en Polen evenals Ecuador. Dat doen ze echt niet om er de van de pappotten te genieten. Twee gingen om een boerderij te beginnen en een nicht is in Ecuador blijven hangen en drijft met haar man een toeristisch bedrijf (cruises naar de Galapagos).

Zulke mensen heeft NL nodig, geen zakkenvullers. Maar dan moet de wetgeving voor het stichten van een klein- en middenbedrijf wel versoepeld worden. Mijn broer is gestopt met zijn melkveebedrijf omdat hij stapelgek werd van de bureaucratie...

Dat zegt toch genoeg denk ik!
 
Originally posted by marcel


Ik zou het topic gewoon k*t idioten genoemd hebben. Het gaat mij dus niet om die -en, maar om het marrokaan.

precies! wat doet het er toe wat voor afkomst de dader had.
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by marcel


Ik zou het topic gewoon k*t idioten genoemd hebben. Het gaat mij dus niet om die -en, maar om het marrokaan.

het was nu eenmaal een marokaan..of moet dat verzwegen worden
 
Originally posted by soulreaver


ik doelde niet op jouw :) ik heb jouw daarvoor gelijk gegeven, dat het k*tmarokkaan moest zijn.. ik doelde op marcel. die de hele thread weg wil hebben..

Lees nou eens wat ik schrijf! Admin had gezegd dat de titel niet verandert kon worden, dus zei ik thread verwijderen en de discussie voortzetten op een nieuwe.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven