XXL Nutrition

K*t marokkanen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Originally posted by marcel


Ik zou het topic gewoon k*t idioten genoemd hebben. Het gaat mij dus niet om die -en, maar om het marrokaan.

Daar heb je precies wat ik wilde horen :) Waarom, dat mag jij mij uitleggen mag er nooit bij staan dat het een jongen van marokkaanse afkomst is?? het is in dit geval een marokkaan, bij zijn geboorte heeft hij met trots deze 2e nationaliteit gekregen, waarom mag dat er nu dan niet bij gezet worden, het is toch een marokkaan??
 
Originally posted by marcel


Het sptij me maar jou inhoud klopt voor geen meter. Dat je zegt dat 75-80%crimineel is zegt al genoeg lijkt mij!

Heb jij ook 2 jaar op burgerzaken gewerkt dan?? Ik neem aan dat jij ook ruime ervaringen op dit gebied hebt?? Ik heb daar wel 2 jaar gewerkt en de cijfers gezien.. Sterker nog, de marokkaanse ambassade weigert zelfs mee te werken naar onderzoek mbt. criminaliteit
 
Originally posted by admin

Dus wij moeten het maar goed vinden dat burgers worden vermoord? Dus we mogen niet roepen als dit gebeurd?
Jongen, mensen hebben een geweten, gevoelens, zien elke dag dingen die ze spuugzat worden en dan verschiet jij ervan dat sommigen dit beu worden en de zaken simpel willen houden?

snap de frustratie heel goed.
maar als er een Nederlander door een Belg wordt vermoord gaan wij hier toch ook niet roepen " K*tbelgen".
 
Originally posted by Esperantisto
Als je nu 2 landen naast elkaar plaatst zoals NL en de VS. Waar gaan de mensen naar toe die van een makkelijk leventje houden? Precies, naar NL of België.
Waar gaan de ondernemende types naar toe, die er van dromen met een eigen zaak miljonair te worden? Precies, naar de VS.
In mijn familie zijn er al heel wat mensen naar het buitenland vertrokken: de VS en Polen evenals Ecuador. Dat doen ze echt niet om er de van de pappotten te genieten. Twee gingen om een boerderij te beginnen en een nicht is in Ecuador blijven hangen en drijft met haar man een toeristisch bedrijf (cruises naar de Galapagos).

Zulke mensen heeft NL nodig, geen zakkenvullers. Maar dan moet de wetgeving voor het stichten van een klein- en middenbedrijf wel versoepeld worden. Mijn broer is gestopt met zijn melkveebedrijf omdat hij stapelgek werd van de bureaucratie...

Dat zegt toch genoeg denk ik!

Dan weet jij niet hoe slecht alles is geregeld in Amerika. Jij gelooft in de American Dream????????? Weet je hoeveel van die mensen die naar de VS zijn gegaan volledig in de goot terecht zijn gekomen. Wees blij dat je hier bent en niet daar.
 
Originally posted by wateengedoe2

Hee espi, klopt het dat D66 op gebieden als zorg, onderwijs e.d. links georienteerd is en op veiligheid, criminaliteit e.d. meer rechts? Dan hebben zij mijn stem en kan de PvdA, die helaas veel te soft hierop gaat reageren, kan ernaar fluiten!
Helaas kan ik je niet onmiddellijk een bevestigend antwoord geven.. maar die indruk heb ik wel ja.
Al denk ik dat de PvdA pijlsnel een ruk naar rechts zal maken.. de meeste PvdA stemmers zijn namelijk 10x rechtser op dat gebied dan de PvdA-parTeden zelf.
Maar ik zei al, ik vind en vond D'66 realistischer zonder gelijk in rechts gebral te gaan vervallen. Tja, en dat is niet altijd populair... dan maar niet populair. Een partij als LPF valt dan snel door de mand.
Toch schijnt Leefbaar Rotterdam het best goed te doen, dus misschien valt er lokaal wel goed te werken.. landelijk zie ik zo'n extreme partij niet zitten.

O ja.. ik ben ook lid van De Nieuwe Omroep, soft hè ;)
 
Dan zeg ik in dat geval K*tbelg.. en als het een duitser was geweest hadden de meeste waarschijnlijk k*t mof gezegd..
 
Originally posted by jamesz


snap de frustratie heel goed.
maar als er een Nederlander door een Belg wordt vermoord gaan wij hier toch ook niet roepen " K*tbelgen".

ik dacht van wel;)
 
Originally posted by soulreaver


Heb jij ook 2 jaar op burgerzaken gewerkt dan?? Ik neem aan dat jij ook ruime ervaringen op dit gebied hebt?? Ik heb daar wel 2 jaar gewerkt en de cijfers gezien.. Sterker nog, de marokkaanse ambassade weigert zelfs mee te werken naar onderzoek mbt. criminaliteit

Vraagje: Gelooft hier iemand dat 75-80% van de allochtonen crimineel is????? De aarde is toch ook plat of niet Soul Reaver
 
Originally posted by soulreaver
Dan zeg ik in dat geval K*tbelg.. en als het een duitser was geweest hadden de meeste waarschijnlijk k*t mof gezegd..

nee k*tbelgEN, k*tbelg ok dan doel je alleen op 1 persoon.
 
ik denk dat SR bedoelt dat 75% van de mensen van bepaalde groepen die een asielaanvraag doen crimineel zijn. Want het is echt niet waar dat 75% van de allochtone bevolking crimeneel is. Er is al meer dan 25% onder de 10 jaar of bejaard, dus dat kan nooit.
 
Originally posted by marcel


Dan weet jij niet hoe slecht alles is geregeld in Amerika. Jij gelooft in de American Dream????????? Weet je hoeveel van die mensen die naar de VS zijn gegaan volledig in de goot terecht zijn gekomen. Wees blij dat je hier bent en niet daar.
Dat weet ik best, ik heb er alles bij elkaar een jaar doorgebracht. Er is heel veel fout daar, maar desondanks drijft die samenleving wel op illegaal geëmigreerde Mexicanen en anderen die kei- en keihard werken en bijna geen problemen veroorzaken. In feite moderne slavernij, waar mijn nicht en haar man ook gretig gebruik van maakten door veel Mexicanen in dienst te hebben..

Maar daar ging het ff niet om: naar de VS gaan ondernemende types, hierheen komen criminele en softe types.. om het even heel erg in het extreme te trekken..

In Brazilië is er ook sprake van enorme ongelijkheid tussen verschillende bevolkingsgroepen, maar van raciale discriminatie is nauwelijks sprake.. vind ik toch wel erg leuk, alle gradaties tussen wit en pikzwart leeft daar door elkaar heen.
 
Originally posted by marcel


Vraagje: Gelooft hier iemand dat 75-80% van de allochtonen crimineel is????? De aarde is toch ook plat of niet Soul Reaver

75-80% van de allochtonen die naar Nederland vluchten uit bepaalde landen hebben een strafblad.. zo zei ik het en zo is het.. De aarde is niet plat nee.. maar de aarde heeft ook niks met deze discussie te maken
 
Originally posted by -Ma3stro-
ik denk dat SR bedoelt dat 75% van de mensen van bepaalde groepen die een asielaanvraag doen crimineel zijn. Want het is echt niet waar dat 75% van de allochtone bevolking crimeneel is. Er is al meer dan 25% onder de 10 jaar of bejaard, dus dat kan nooit.

juist... zo bedoel ik het ook..
 
Originally posted by Esperantisto

Helaas kan ik je niet onmiddellijk een bevestigend antwoord geven.. maar die indruk heb ik wel ja.
Al denk ik dat de PvdA pijlsnel een ruk naar rechts zal maken.. de meeste PvdA stemmers zijn namelijk 10x rechtser op dat gebied dan de PvdA-parTeden zelf.
Maar ik zei al, ik vind en vond D'66 realistischer zonder gelijk in rechts gebral te gaan vervallen. Tja, en dat is niet altijd populair... dan maar niet populair. Een partij als LPF valt dan snel door de mand.
Toch schijnt Leefbaar Rotterdam het best goed te doen, dus misschien valt er lokaal wel goed te werken.. landelijk zie ik zo'n extreme partij niet zitten.

O ja.. ik ben ook lid van De Nieuwe Omroep, soft hè ;)
Ik hou het nog ff in de gaten, de verkiezingen zijn nog niet ... Enne, de nieuwe omroep, ik ken het niet eens! :D
 
De Nieuwe Omroep is een beetje een softe omroep die geen zendtijd heeft gekregen, maar wel leden heeft en een blad plus webstek heeft: http://www.denieuweomroep.nl/
Ze besteden zeer veel zaken aan milieu en ontwikkelingssamenwerking. Waarschijnlijk nogal GL georiënteerd. Is o.a. een project van Ad vd Heuvel? die man die altijd OS programma's voor de KRO maakte.
 
Originally posted by Esperantisto

Dat weet ik best, ik heb er alles bij elkaar een jaar doorgebracht. Er is heel veel fout daar, maar desondanks drijft die samenleving wel op illegaal geëmigreerde Mexicanen en anderen die kei- en keihard werken en bijna geen problemen veroorzaken. In feite moderne slavernij, waar mijn nicht en haar man ook gretig gebruik van maakten door veel Mexicanen in dienst te hebben..

Maar daar ging het ff niet om: naar de VS gaan ondernemende types, hierheen komen criminele en softe types.. om het even heel erg in het extreme te trekken..

In Brazilië is er ook sprake van enorme ongelijkheid tussen verschillende bevolkingsgroepen, maar van raciale discriminatie is nauwelijks sprake.. vind ik toch wel erg leuk, alle gradaties tussen wit en pikzwart leeft daar door elkaar heen.

Wat je over Brazilie zegt is toch geweldig. Zo moet het! Wat je zegt over de VS is juist niet het geval. Waarom denk je dat de criminaliteit door allochtonen daar zo hoog ligt. Juist omdat iedereen denkt dat als ik naar amerika ga ga ik heel veel geld verdienen en kom ik in een paradijs. Terwijl de kans op succes daar ongelooflijk klein is.
 
Originally posted by marcel


Vraagje: Gelooft hier iemand dat 75-80% van de allochtonen crimineel is????? De aarde is toch ook plat of niet Soul Reaver

75%-80% crimineel, nee dat geloof ik niet, ik denk eerder 90%, als jij nou eens uit je universiteitje komt en ff in de echte wereld gaat leven dan zal je dingen zien waaraan je deze dingen kunt afleiden. en nog ff over je weigeren van marokkanen aan de deur van een discotheek. Ik heb er zelf gestaan en dat weigeren doen wij niet uit discriminatie hoor maar uit pure veiligheid en gezelligheid voor de mensen die binnen zijn, als je 2 jaar aan deur staat en alle ( let op mijn worden ALLE) problemen die je meemaakt zijn direct dan indirect verbonden met het marokkaanse ras dan weet je echt wel hoe het zit.

greetzz Marco

ps. ik hou ook zeker niet van discriminatie maar dit is gewoon de waarheid die ik in rotterdam meemaak elke dag, en nu ik op de trein werk als conducteur worden de dingen die ik aan de deur mee heb gemaakt met marokkanen alleen maar bevestigd. het is gewoon een cultuur waar niet mee samen te leven valt (dit laaste is mijn persoonlijke mening)
 
Originally posted by MarCo

. het is gewoon een cultuur waar niet mee samen te leven valt (dit laaste is mijn persoonlijke mening)

Gelukkig deelt niet iedereen die mening anders komen we nooit ergens! En ga mij niet kleineren omdat ik op een universiteit zit, want daar heb ik aardig wat voor moeten doen. Ik ga jou toch niet kleineren omdat je conducteur bent!
 
Nee kan niet, titel kan ik niet appart veranderen jammergenoeg anders was het alang gebeurd.

(reactie op de vraag of deze thread een andere titel kan krijgen)
 
Er is er ook zoiets als topic met de meeste replies in kortst mogelijke tijdsduur?? Dan win ik vast :)

Kep iedereen in elk geval aan het discussieren, dat is al de eerste stap naar een oplossing.. Er wordt over gesproken er erkend dat er problemen zijn..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven