XXL Nutrition

K*t marokkanen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Originally posted by marcel


Vraagje: Gelooft hier iemand dat 75-80% van de allochtonen crimineel is????? De aarde is toch ook plat of niet Soul Reaver
Ik geloof het niet zonder meer, maar zou wel geinteresseerd zjin in de bewijsvoering ja. M.a.w. ik sluit het niet uit. Het ging overigens niet over ALLE allochtonen, maar allochtonen van bepaalde landen.
 
Voorheen zat ik op de vrachtwagen en als ik dan over de bakkie riep heeey Hollander naar een Nederlander die mij tegemoet kwam dan kon dat. Als ik de kroeg in ga en zeg heey marokkaan, denk ik dat ik klappe krijg. Ze zijn gewoon veels te opvliegend en kunnen het niet normaal afhandelen. Gewoon een gebrek aan de sociale en communicatieve vaardigheden.

Greetz Diver
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by jamesz


snap de frustratie heel goed.
maar als er een Nederlander door een Belg wordt vermoord gaan wij hier toch ook niet roepen " K*tbelgen".
Hoeveel keer heeft een Belg een NL vermoord en omgekeerd?ik denk dat de frustratie ALS dat gebeurd net zo sterk zal zijn.
 
Originally posted by wateengedoe2

Ik geloof het niet zonder meer, maar zou wel geinteresseerd zjin in de bewijsvoering ja. M.a.w. ik sluit het niet uit. Het ging overigens niet over ALLE allochtonen, maar allochtonen van bepaalde landen.

Juist... Achteraf is het niet zo'n slimme uitspraak van me, ik kan het bewijs niet overhandigen en verwacht ook niet dat iedereen het meteen gelooft. Het is frustrerender voor mij, ik wil het graag bewijzen en mijn gelijk halen..
 
Originally posted by marcel


Gelukkig deelt niet iedereen die mening anders komen we nooit ergens! En ga mij niet kleineren omdat ik op een universiteit zit, want daar heb ik aardig wat voor moeten doen. Ik ga jou toch niet kleineren omdat je conducteur bent!

Ik kleineer je niet maar als jij de dingen meemaakt zoals ik dan praat je heel anders. en ik bedoel er alleen maar mee dat op zo'n universiteit een heel ander slag mensen zit als in de lager geschoolde maatschappij.

als je vandeweek dat onderzoek heb gezien in de krant over niet westerse allochtonen op scholen dan begrijp je wat ik bedoel.

op vwo niveau en hoger zit maar 8 tot 10 % allochtoon terwijl er op lbo en mavo niveau ongeveer 45 tot 50 % zit. dat bedoel ik met kom eens uit je universteit marcel en niks kleinerend.
 
@ MarCo

ik zit ook op de universiteit, maar ben toch eg altijd al een streetkid geweest. ben wel een uitzondering op de universiteit merk ik. maar dat zegt dus idd nix.
 
Originally posted by marcel


Gelukkig deelt niet iedereen die mening anders komen we nooit ergens! En ga mij niet kleineren omdat ik op een universiteit zit, want daar heb ik aardig wat voor moeten doen. Ik ga jou toch niet kleineren omdat je conducteur bent!
Maar hij heeft wel gelijk dat je juist op de uni de slechte marokkanen niet tegenkomt. Daar zijn ze veel te stom en te lui voor. Daar zit die ... (weet ik het) % die wel goed is, maar die nog steeds wel hun familieleden en vrienden die zich in ons gastvrjie land misdragen, flink op hun kop zou moeten geven!

Waarom hoor ik nou niks over de Chinese gemeenschap, die NIET geintegreerd is en TOCH vreedzaam en productief in Ned. leeft?
 
Postcount loopt hard omhoog door deze tread :D
 
Originally posted by soulreaver
Er is er ook zoiets als topic met de meeste replies in kortst mogelijke tijdsduur?? Dan win ik vast :)
Hij;s fjin ;) Maar ik geloof niet dati k nog alles bij kan lezen ,als ik straks uit de sportschool thuis ben. Of zullen we nu eerst met zijn allen gaan trainen? ;)
 
Originally posted by Diverin
.... Gewoon een gebrek aan de sociale en communicatieve vaardigheden ....

Comparible met "Normen en Waarden" Diverin.

Voor de afwisseling een toepasselijk plaatje :)

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Groet Smalluser :thumb:
 
Ik moet zo naar huis en dan hele avond verhuizen, dus kan morgen pas weer reageren en bijlezen..
 
Originally posted by wateengedoe2

Maar hij heeft wel gelijk dat je juist op de uni de slechte marokkanen niet tegenkomt.

precies W.E.G.! door dit soort dingen worden de goeie, onopvallende juist benadeeld.
 
k ga nu ook naar de sportschool :D
 
Originally posted by wateengedoe2
Waarom hoor ik nou niks over de Chinese gemeenschap, die NIET geintegreerd is en TOCH vreedzaam en productief in Ned. leeft?

Dat komt omdat bij Chinese families de familiezin ongelooflijk sterk ontwikkeld is en bovendien er in hun geloof veel meer humanistische trekken zitten dan gristelijk/islamitische waar met schuld en boete wordt gewerkt.. Dus hier is het heel erg (daar kunnen katholieken over meepraten) van : als het niet gezien wordt, dan telt het niet. In boeddhistisch, shintoïstische, hindoeïstische godsdiensten telt alles wat je doet mee, om later wel of niet als een beter mens herboren te worden, danwel om het Nirvana te bereiken.

Ingebed in hun samenleving werkt het wel.. desondanks hoor ik van sommigen, dat je bijv. het niet moet wagen om in pak 'm beet Ethiopië of Soedan te gaan fietsen... je wordt geheid met stenen bekogeld.
 
Originally posted by wateengedoe2
enkele malen is hier iets gezegd over goede Marokkanen en dat die zich gediscrimineerd voelen. Dat weet ik wel zeker ja .. Kunnen ze zelf, met zijn allen ook wat aan doen. Ze hebben allemaal wel een criminele broer, vriend, neef of zoon .... Schop onder de hol geven die gasten en niet al te zachtjes. Nederlanders kunnen het niet, want daar wordt door die foute Marokkanen om gelachen, dus moet het maar vanuit hun eigen gemeenschap komen. De Chinese gemeenschap om maar een voorbeeld te noemen, is gewoon gerespecteerd in Ned. en die zijn ook voor geen cm geintegreerd. Dus integratie hoeft niet (te kunnen) om toch gewoon normaal met elkaar om te gaan.

Wat een posts wat een posts. Helaas ook Man_of_Magic kan geen 'magische' spreuken meer toveren om zoveel onwetendheid, hypocricie, kortzichtigheid en vooroordelen weg te toveren. Ondanks al deze post kan ik het velen van jullie niet kwalijk nemen dat jullie zo boos zijn over het gebeurde. Ik zat ook opgewonden naar het nieuws te kijken en weet ook dat er dingen zullen moeten veranderen. Maar de toon van posts zoals Weg2 hierboven beweerd als voorbeeld nemend stemt mij droevig. Want zolang de massa vd mensen zo de zaken blijft benaderen zullen de raciale spanningen alleen maar toenemen.

Het is makkelijk meedoen in deze thread, allemaal open deuren inslaan. Was het allemaal maar zo simpel in het leven.

Die moet zich aanpassen zus, die moet zich intergreren zo. Als wij Nederlanders naar het buitenland gaan passen wij ons dan aan ? Nee we eten friet van Piet in Spanje de jeugd gedraagd zich daar zodat zelfs een Romeins Lusthof en al zijn orgien erbij verbleken. In het buitenland wonen Nederlanders ook bij elkaar in kolonien, ga maar kijken in Azie, Afrika, Australie. Is dit verkeerd NEEN, iedereen zoekt een stukje geborgenheid in een gemeenschap waar hij/zij zich welkom voelt !!! Heeft de Nederlander zich aangepast in Nederlands Indie NEE, heeft de Nederlander zich aangepast in Suriname NEE. Was Nederland 1 vd laatste landen die de Slavernij heeft afgeschaft JA. Dus laten we niet net doen alsof we als Nederlanders intergratie altijd hoog in het vaandel hebben gehad.

Iemand had het over spreiding enz. Maar staan jullie open voor een Allochtoon gezin dat met 7 kinderen naast je komt wonen ? Kans van 80 % dat er in de buurt flink onrust onstaat.....voelen deze mensen zich welkom.....hoogstwaarschijnlijk niet. Dus gaat men wonen tussen mensen waar men zich wel thuis woont, mensen met eenzelfe culturele achtergrond. Het is een vicieuse cirkel die alleen doorbroken kan worden als we er aan werken en een relatie met elkaar opbouwen. We hoeven geen buddies te worden maar wat meer kennis over elkaar zou de wereld geen kwaad doen.

Ik blijf erin geloven dat een multi-raciale samenleving mogelijk is.
(als halfbloed kan ik moeilijk anders natuurlijk ;) )
Het is moeilijk maar echt beste mensen met posts zoals hierboven zijn we echt verder van huis anno 2002 dan ik had gehoopt. But I have faith !!! Ik denk dat emoties hier meer de boventoon voeren dan verstand.....althans dat hoop ik.

Heal The World, begin bij jezelf :thumbup:



:thumbup: :thumbup:
 
Originally posted by man_of_magic
Het is makkelijk meedoen in deze thread, allemaal open deuren inslaan. Was het allemaal maar zo simpel in het leven.
Het is een zeer complexe zaak, en toch zijn de antwoorden simpel: integratie is de enige oplossing om samen te kunnen leven, en zolang dat niet gebeurd zal het probleem blijven bestaan.

Die moet zich aanpassen zus, die moet zich intergreren zo. Als wij Nederlanders naar het buitenland gaan passen wij ons dan aan ? Nee we eten friet van Piet in Spanje de jeugd gedraagd zich daar zodat zelfs een Romeins Lusthof en al zijn orgien erbij verbleken. In het buitenland wonen Nederlanders ook bij elkaar in kolonien, ga maar kijken in Azie, Afrika, Australie. Is dit verkeerd NEEN, iedereen zoekt een stukje geborgenheid in een gemeenschap waar hij/zij zich welkom voelt !!! Heeft de Nederlander zich aangepast in Nederlands Indie NEE, heeft de Nederlander zich aangepast in Suriname NEE. Was Nederland 1 vd laatste landen die de Slavernij heeft afgeschaft JA. Dus laten we niet net doen alsof we als Nederlanders intergratie altijd hoog in het vaandel hebben gehad.
Maar we slaan geen mensen dood die het niet eens zijn met onze eigen mening.

Iemand had het over spreiding enz. Maar staan jullie open voor een Allochtoon gezin dat met 7 kinderen naast je komt wonen ? Kans van 80 % dat er in de buurt flink onrust onstaat.....voelen deze mensen zich welkom.....hoogstwaarschijnlijk niet. Dus gaat men wonen tussen mensen waar men zich wel thuis woont, mensen met eenzelfe culturele achtergrond. Het is een vicieuse cirkel die alleen doorbroken kan worden als we er aan werken en een relatie met elkaar opbouwen. We hoeven geen buddies te worden maar wat meer kennis over elkaar zou de wereld geen kwaad doen.
Je moet de zaken niet omdraaien, wij willen niets liever dat we overeen komen, maar zolang de M. gemeenschap dingen blijft doen om dat tegen te werken denk ik niet dat veel mensen gaan veranderen van mening over hen.
En over die 7 kinderen, dat ze eens wat minder kinderen maken zeg, allemaal deel van de integratie.

Ik blijf erin geloven dat een multi-raciale samenleving mogelijk is.
(als halfbloed kan ik moeilijk anders natuurlijk ;) )
Het is moeilijk maar echt beste mensen met posts zoals hierboven zijn we echt verder van huis anno 2002 dan ik had gehoopt. But I have faith !!! Ik denk dat emoties hier meer de boventoon voeren dan verstand.....althans dat hoop ik.

Heal The World, begin bij jezelf :thumbup::thumbup: :thumbup:

Van mij mag je dat geloven, maar als realist zie ik niet in hoe dat kan gebeuren zoals de zaken er nu voor staan.
 
Ik zie het al .. Ben ik FF weg om te trainen, hup van 8 tot 10 pagina;s! Willen jullie voortaan niet zoveel schrijven als ik er niet ben! :D :p
 
Originally posted by wateengedoe2
Ik zie het al .. Ben ik FF weg om te trainen, hup van 8 tot 10 pagina;s! Willen jullie voortaan niet zoveel schrijven als ik er niet ben! :D :p
Moet je 'm ook op meer teksten/pag zetten, bij mij zijn het er nog maar 4..:p
 
Originally posted by admin

"Het is een zeer complexe zaak, en toch zijn de antwoorden simpel: integratie is de enige oplossing om samen te kunnen leven, en zolang dat niet gebeurd zal het probleem blijven bestaan. "

Integratie moet van 2 kanten komen, momenteel vind ik beide kanten tekort komen. Hoeveel donkere mensen heeft de gemiddelde Nederlander/Belg in z'n kennissenkring......het is geen wilde gok als het aantal laag bestempel.


"Maar we slaan geen mensen dood die het niet eens zijn met onze eigen mening. "

Bweer ik ook niet, maar nog niet zo heel lang geleden waren wij westerlingen ook geen lekkertjes.


"Je moet de zaken niet omdraaien, wij willen niets liever dat we overeen komen, maar zolang de M. gemeenschap dingen blijft doen om dat tegen te werken denk ik niet dat veel mensen gaan veranderen van mening over hen.
En over die 7 kinderen, dat ze eens wat minder kinderen maken zeg, allemaal deel van de integratie. "



Onze opa's en oma's komen ook nog uit zulke gezinnen, zoals in m'n post in de N&W thread al gezegd.....die gezinnen zullen ook kleiner worden, maar dat kost tijd.



"Van mij mag je dat geloven, maar als realist zie ik niet in hoe dat kan gebeuren zoals de zaken er nu voor staan. "



Ik ben juist heel realistisch, maar gelukkig ook nog een idealist. Als we geen ideaal meer nastreven dan zijn we echt een verloren maatschappij. Nogmaals ook ik werd kwaad, ik ben (geen fabeltje) ook zonder reden in de Mcdonalds in Haarlem door een groepje Marokkanen zonder noemenswaarige reden in elkaar gerost. Maar na de eerste gevoelens van boosheid en onmacht ben ik erover heen gestapt om te generaliseren. Daar begint het nl allemaal mee. Zucht ik heb helaas ook niet alle antwoorden, ik heb regelmatig het idee dat ik tegen bierkaai vecht, maar ik weiger me neer te leggen bij de simpliefisering van de problematiek en de oplossingen zoals ze in deze thread naar voren komen.


I have the faith, I keep the faith and I share the DREAM, that One day....................................................................................

__________________
"Those who play cannot
explain, those who don't
cannot understand"
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Esperantisto

Ingebed in hun samenleving werkt het wel.. desondanks hoor ik van sommigen, dat je bijv. het niet moet wagen om in pak 'm beet Ethiopië of Soedan te gaan fietsen... je wordt geheid met stenen bekogeld.
Ja, maar dan pas je je ook niet aan aan hun cultuur .. Ze zouden eens een enkel o.i.d. van je zien! :mad:

Ingebed in hun samenleving zitten de - besneden - vrouwen opgesloten thuis en worden verkracht door hun man (in de koran staat dat een man zijn echtgenote mag 'betreden' zoals een boer zijn land ??? :mad: ) en als je er iets doet wat niet in de koran staat, wordt je hand erafgehakt of je wordt gestenigd o.i.d. Lekkere samenleving <NOT>.

edit: en ik weet dat vrouwenbesnijdenis niets islamitisch is, maar ik vind het wel toevallig dat het in een islamitisch land voorkomt ... Weer een uiting van vrouwenonderdrukking!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven