AndroidHealthClinic

K*t marokkanen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
wateengedoe2 Nee, maar laten we wel zijn ... Het feit dat je Marokkaan bent, maakt je ook niet per definitie crimineel. Maakt alleen de waarschijnlijkheid dat je het bent, wel hoger. En dat je gepakt wordt ook, het is je immers aan de buitenkant al af te zien

Stereotypering :p

n ik heb overigens nooit begrepen waarom economische delicten in Nedlerland harder aangepakt worden dan geweldsdelicten .. Misschien omdat geld hoger gewaardeerd wordt dan persoonlijke veiligheid, of dat de politieagenten liever hun eigen hachje redden dan tussenbeide komen?

Omdat inderdaad geld hoger word gewaardeerd. En omdat de politie gewoon bang is.
Dit maak ik vaak genoeg mee. Er is bij ons een straatje met een discotheek en een paar kroegen waar de politie niet DURFT te komen. En dan paar 100 meter verderop staan ze.
Of ze springen met knuppels en 10 man op 1 gozer die je bij wijze van spreken zelfs al neer kan niessen.
Maar als er echt iets gebeurd dan DOEN ZE NIX.
Er worden hier altijd wel lui neergemept enzo. En dan staat de politie op een afstandje te kijken. De politie zegt soms wel eens dat dat niet mag maar meer doen ze niet.
Ik ben ook niet echt zo verzot op politie :rolleyes:
 
Originally posted by AlexvanM
Zit ik tv te kijken hoor ik ineens een vaag liedje:
'K*t Marokkanen??!' van Raymzter
Dit is de superclip??? op MTV

Dit is de tekst:
(...)
Ze willen ons zwart maken als ze over ons praten.
We hebben ze niks gedaan en toch nog willen ze ons haten.
Joepi, ze kraken het nu EINDELIJK op radio 3 af! Vinden dat de Nederlanders worden gediscrimineerd door deze tekst, omdat de zanger hen allen over 1 kam scheert. Nou mogen ze mij gerust over die kam scheren, ik geloof alleen niet dat ze niets gedaan hebben :D
 
LoL ik rap zelf ook.
En ik hoorde net van een kameraad van me dat hij een tegen nummer heeft geschreven, dus wie weet ;)
Misschien kan ik ook ff lol maken :p
 
Een maand geleden kwam er een groep Marrokanen in de sportschool vragen of ik geen anabole steroïden wilden kopen.
Hij zei letterlijk 'wij werken samen met het grootste netwerk van België, en hebben heel goede prijzen'

Ik kan gewoon geen Marrokaan tegenkomen of hij blijkt een criminele achtergrond te hebben???
 
Originally posted by arievh


Stereotypering :p
Je meent het ... :D Leuke is dat stereotypering wel werkt .. Door mensen aan wie aan de buitenkant te zien is dat er een grotere kans is dat ze me iets zullen misdoen, te mijden, verhoog ik mjin eigen veiligheid!

Omdat inderdaad geld hoger word gewaardeerd.
.. wat ik dus ronduit schandalig vind!

En omdat de politie gewoon bang is.
Dit maak ik vaak genoeg mee. Er is bij ons een straatje met een discotheek en een paar kroegen waar de politie niet DURFT te komen. En dan paar 100 meter verderop staan ze.
Of ze springen met knuppels en 10 man op 1 gozer die je bij wijze van spreken zelfs al neer kan niessen.
Maar als er echt iets gebeurd dan DOEN ZE NIX.
Er worden hier altijd wel lui neergemept enzo. En dan staat de politie op een afstandje te kijken. De politie zegt soms wel eens dat dat niet mag maar meer doen ze niet.
Ik ben ook niet echt zo verzot op politie :rolleyes:
Ja, ik heb nog respect voor de politie, maar wie ben ik. Was ooit ook zo stom om erop te vertrouwen dat zij de veiligheid zouden kunnen bewaren, maar daar ben ik nu ook wel vanaf. Iets te veel anekdotes over gehoord over hoe het echt gaat ... :( :mad:
 
Mah ik weet niet.
Als ik in een winkel loop (ik ben geen marokkaan of zo lol gewoon NLer :D) Dan kijken ze me ook altijd vuil aan (winkel personeel)
Ik heb denk ik een beetje een crimineel uiterlijk (uhmm gouden en zilveren kettingen iets mee te maken? :D )
Ben ook wel eens aangehouden omdat ik ergens ff heen rende LoL. Dachten ze dat ik iets had gedaan, terwijl ik moest pissen als een stier :toilet:
 
Originally posted by wateengedoe2

Joepi, ze kraken het nu EINDELIJK op radio 3 af! Vinden dat de Nederlanders worden gediscrimineerd door deze tekst, omdat de zanger hen allen over 1 kam scheert. Nou mogen ze mij gerust over die kam scheren, ik geloof alleen niet dat ze niets gedaan hebben :D

Het is gewoon zielig, ze draaien de boel om terwijl Nederlanders en Belgen alle reden hebben om sommige van hen te haten.
Misschien moeten ze zelf eens een familie lid verliezen door toedoen van een Belg/Nlder en dan wij een liedje maken met 'wij hebben ze niks misdaan'
Maar dat zou dan racisme zijn .. hypocriet gezeik.
 
Originally posted by arievh
Mah ik weet niet.
Als ik in een winkel loop (ik ben geen marokkaan of zo lol gewoon NLer :D) Dan kijken ze me ook altijd vuil aan (winkel personeel)
Ik heb denk ik een beetje een crimineel uiterlijk (uhmm gouden en zilveren kettingen iets mee te maken? :D )
Ben ook wel eens aangehouden omdat ik ergens ff heen rende LoL. Dachten ze dat ik iets had gedaan, terwijl ik moest pissen als een stier :toilet:
Zeg nou zelf, de kans dat een onguur uitziend type met gouden kettingen om iets kwaads in de zin heeft, is ook groter dan dat een lief meisje uitziende als ik dat zou hebben .. Dus ik wordt niet vuil aangekeken in winkels en niet aangehouden als ik ergens aan het rennen ben, ook al is het een drukke winkelstraat. Ga maar naar de kapper :p
 
WAS NOG OP TELEVISIE, WAT ZEIDEN DE OUDERS, DIE VONDEN HET NIET ERG, IN DE KORAAN STAAT DAT HET LOT WAS WAS DE 22 IG JAARIGE JONGEN!

IK WEET NIET HOE JULLIE DIT VINDEN MAAR IK VIND OP ZIJN MINST DAT ZE IIG EEN EXCUUS HADDEN KUNNEN GEVEN!

MAAR NEE DAT BOEIDE NIET!

ALS DIT MIJN BINKIE VAN 22 WAS GEWEEST DIE NU DOOD WAS, DAN WAREN HET OOK 3 MARROKANEN MINDER GEWEEST OP DEZE AARDBOL, WAS HET DOOR IEMAND VAN EEN ANDERE NATIONALITEIT OF DOOR EEN NEDERLANDER GEDAAN, WAARNA ZULKE DOMME UITSPRAKEN GEDAAN ZOUDEN WEORDEN, ZOU IK EXACT HETZELFDE DOEN!

HET GAAT ER NIET OM WAT VOOR KLEUR JE HEBT EN WELKE NATIONALITEIT JE HEBT, MAAR HET LEF OM TE ZEGGEN ''HET MAAKT ONS NIET UIT HET WAS ZIJN LOT'' IS HET DOMSTE WAT IK OOIT GEHOORD HEB!
 
Tsja Juriaan. Wat valt hier over te zeggen. Ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan bepaalde "groeperingen"???
Maar ik zou niet 3 andere die er nix mee te maken hebben iets aan doen of so maar ik begrijp de frustratie.

En ook een ding denk eens aan de mensen die dit gewoon hebben zien gebeuren (ook nederlanders dus) die stonden gewoon te KIJKEN!!!!!! Daar kan ik echt niet bij met mijn verstand ???
 
Idd ik had dus gelijk dat het probleem bij de ouders ligt!
Klinkt alsof het een terroristische daad was...
 
En ook een ding denk eens aan de mensen die dit gewoon hebben zien gebeuren (ook nederlanders dus) die stonden gewoon te KIJKEN!!!!!! Daar kan ik echt niet bij met mijn verstand
Ik wel, mensen zijn bang van dat tuig, ze kunnen een wapen hebben en zelf gedood worden, wie zet er graag zijn leven op het spel voor een ander die hij/zij niet eens kent?
 
Ik wel, mensen zijn bang van dat tuig, ze kunnen een wapen hebben en zelf gedood worden, wie zet er graag zijn leven op het spel voor een ander die hij/zij niet eens kent?

Ik weet dat mijn broer zijn leven op het spel zet voor andere ook al kent ie ze niet. Hoe het met mij zit weet ik niet, ik heb nog niet in een soort gelijke situatie gestaan. Wel heb ik gevechten mee gemaakt en heb ik er gewoon iets van gezegt (niet dat dat altijd helpt) maar als er meerdere mensen zijn helpt dat wel :D
 
Ik wel, mensen zijn bang van dat tuig, ze kunnen een wapen hebben en zelf gedood worden, wie zet er graag zijn leven op het spel voor een ander die hij/zij niet eens kent?



Ja T zou jij kunnen toekijken hoe iemand met een helm dood geslagen word? als je ziet dat iemand zich niet kan weren en vol een helm op ze pan krijgt? zou jij dan niks doen? je hebt zelfs een paar armen met een omtrek van dik in de 40, kan je daar niks mee dan? ???

K mag de breedste niet zijn en kom echt niet tussen een vechtpartij. maar als ik zie dat iemand dood geslagen word, zou ik me schuldig voelen als ik niks zou doen!
 
ja pcies als ik het zou zien met een helm dan zou ik echt wel ingrijpen een mes of pistool tsja das weer een ander geval. Ik zou wel wat proberen wat in me macht ligt dan.
Het is ook moeilijk om je het in te beelden in zo'n geval ben je toch wel anders.
Ik maak redelijk vaak van zulke dingen mee. Dus ik weet wel waar ik over spreek. Echter gaat het bij mij meestal om die kickboxers die altijd stoer lopen doen dat ze sterk zijn en gewoon lui inelkaar vegen ???
 
Originally posted by Juriaan
HET GAAT ER NIET OM WAT VOOR KLEUR JE HEBT EN WELKE NATIONALITEIT JE HEBT, MAAR HET LEF OM TE ZEGGEN ''HET MAAKT ONS NIET UIT HET WAS ZIJN LOT'' IS HET DOMSTE WAT IK OOIT GEHOORD HEB!
ZEG!! Wil je voortaan niet zo schreeuwen! (capslock uit, bedoel ik) :p

Enne, dat ze dit gezegd hadden, wist ik niet .. Wat zeiden de ouders van die Nederlander (dader)?
 
Tsja Juriaan. Wat valt hier over te zeggen. Ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan bepaalde "groeperingen"

Nee arie, ik heb het over de marrokaanse jongen en zijn ouders, als die het oke vinden en normaal dat deze 22 jarige jongen om het leven is gekomen, dan zitten ze bij mij verkeerd.
 
Laatst bewerkt:
Enne, dat ze dit gezegd hadden, wist ik niet .. Wat zeiden de ouders van die Nederlander (dader)?


Hebben nog niks gezegd, maar ik hoop stiekem dat die vader toch wel actie gaat ondernemen in de vorm van geweld!

Geweld in zinloos, maar wat doe jij als de vader van de moordenaar van je zoon zegt het was oke! :spaz: juist ja!
 
Originally posted by Juriaan


Nee arie, ik heb het over de marrokaanse jongen en zijn ouders, als die het oke vinden en normaal dat deze 22 jarige jongen om het leven is gekomen, dan zitten ze bij mij verkeerd.
Voor die uitspraak alleen al zouden ze die ouders ook moeten opsluiten, zij hebben tenslotte hun zoon die slechte opvoeding gegeven dus zij zijn mede verantwoordelijk in dit geval.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven