XXL Nutrition

K*t marokkanen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een volk die ouders van hem.
Als dat het lot is van een jongen die het fatsoen had hun op hun fouten te spreken dan is het hun lot ook om eraan te gaan.
Hun uitspraak is ook fout en een groot schandaal.
Als ze dan zo in het lot geloven laat ze dan hun adres ook vertellen op de tv en kijk wat het lot voor hun in petto heeft.

Dat men niet durfde in te grijpen begrijp ik ook goed, je brengt jezelf in gevaar. Niet alleen omdat ze wapens bij zich kunnen hebben maar ook omdat dat volk gewoon met groepjes aan je huis op visite komt. Ik kende er ook een die vrolijk vertelde dat ie met een groep naar het huis ging met wie hij ruzie had was gegaan met een groep. Vader die opendeed neergeslagen, moeder weggeduwd en toen de jongen in elkaar gerost in zijn eigen huis.

Een nacht doorgebracht in de cel omdat ie iets op de muur schreef wat niet door de beugel kon.

En tegen zo'n soort volk gaan niet veel mensen actie ondernemen. De mensen zijn bang geworden omdat ze weten wat ze kunnen verwachten.

Daarom zal het afwachten zijn tatdat de bom los barst.
 
Originally posted by Juriaan

Ja T zou jij kunnen toekijken hoe iemand met een helm dood geslagen word? als je ziet dat iemand zich niet kan weren en vol een helm op ze pan krijgt? zou jij dan niks doen? je hebt zelfs een paar armen met een omtrek van dik in de 40, kan je daar niks mee dan? ???

K mag de breedste niet zijn en kom echt niet tussen een vechtpartij. maar als ik zie dat iemand dood geslagen word, zou ik me schuldig voelen als ik niks zou doen!
Hangt ervan af, als ik de kans zie om in te grijpen dan wel...
Alleen niet iedereen heeft zoveel lef.
 
Voor die uitspraak alleen al zouden ze die ouders ook moeten opsluiten, zij hebben tenslotte hun zoon die slechte opvoeding gegeven dus zij zijn mede verantwoordelijk in dit geval.

Yes T we gaan elkaar begrijpen, nu moeten ze wel naar een marrokaanse gevangenis, hier kosten ze 500 euro per dag, terwijl je ze ook aan marokko aan kan bieden voor 200 euro, om ze daar in de gevangenis te gooien. dan word je nog in je KONT gewipt ook enne als je het daar 15 jaar volhoud dan ben je zo goed als dood!
 
Laatst bewerkt:
Hangt ervan af, als ik de kans zie om in te grijpen dan wel...

Klopt inderdaad, ik zou ook echt niet zomaar bij een vechtpartij ingrijpen en zeker niet bij een marrokaan, want die zijn soms toch wel erg geweldadig. maar als ik zie dat iemand DOOD geslagen word, barst er toch echt wel een draadje bij me, als ik zie dat iemand zo slecht kan zijn.
 
Ik hoop dat iemand het in zijn hoofd haald die ouwelui eens flink in elkaar te trimmen, De gevangenis hier is gewoon een hotel.
 
Trouwens in Nederland kan je moorden plegen en gewoon vrijuit gaan.
ALs je ben veroordeeld ga je gewoon in hoger beroep en je weet dat je het niet haalt dan smeer je m gewoon (hoger beroep ga je eerst weer vrij uit totdat het beroep weer ingaat).
Zo is het ook bij mijn buren gebeurd (Mijn buurman en buurvrouw zijn vermoord door +/_ 40 messensteken ieder (ook door een buitenlander :rolleyes: ) Die is veroordeeld en ging in hoger beroep en ging het land uit. Nu is hij vrij en hoeft nergens te zitten :mad:
 
Ik hoop dat iemand het in zijn hoofd haald die ouwelui eens flink in elkaar te trimmen, De gevangenis hier is gewoon een hotel.

dat zeg ik een marrokaanse gevangenis, krijg je eten met maden en word je in je reet gedoet! missch dat mensen dan gaan denken
 
Originally posted by Juriaan


Yes T we gaan elkaar begrijpen, nu moeten ze wel naar een marrokaanse gevangenis, hier kosten ze 500 euro per dag terwijl je ze ook aan marokka aan kan bieden voor 200 euro om ze daar in de gevangenis te gooien. dan word je nog in je KONT gewipt ook enne als je het daar 15 jaar volhoud dan ben je zo goed als dood!
De vraag is alleen als het volgens hun Koran al mag, zullen ze daar dan wel hun straf krijgen? Het zou idd wel beter zijn...
 
De vraag is alleen als het volgens hun Koran al mag, zullen ze daar dan wel hun straf krijgen? Het zou idd wel beter zijn...

NEE, wij leggen de straf op die ze daar mogen uitzitten!
 
Ik zind dat zo'n volk geen enkel respect verdient.
Gevangenis staf hier is niks en aangezien het delict zich hier heeft afgespeeld moeten ze hier berecht worden, maar dan wel goed. Geef ze gewoon vastgebonden aan de familie/vrienden van het slachtoffer zij zullen er vast wel raad mee weten.

Zo'n mensen help je niet meer op het juiste pad als ze zo ver heen zijn. Zij kennen geen mensenrechten bij een ander gun ze zelf deze rechten dan ook niet.
 
Op nu.nl staat een verklaring van een sociaal psycholoog waarom mensen niet ingrijpen:

Mensen willen anoniem blijven

Volgens een sociaal-psycholoog van de universiteit in Groningen is toekijken van omstanders bij een vechtpartij of een ander incident "typisch iets van deze moderne maatschappij waarin mensen anoniem zijn en dat ook willen blijven". Volgens de deskundige zien mensen om zich heen anderen die ook niet ingrijpen en die zijn dan net zo verantwoordelijk. Bovendien worden er vaker mishandelingen gepleegd. Vaak eindigen die met een blauw oog. "Min of meer toevallig is dit fataal geweest", zegt hij.

Als je zelf met een groep bent en je ziet dat iemand mishandeld word dan grijp je toch in? Of als je alleen bent kun je toch snel een groepje bijeen roepen?

Ik heb het zelf meegemaakt in Berlijn, we waren met zijn drieen en zagen twee jongens een vrouw bedreigen die bezig was geld uit de muur te halen. Toen die twee ons op hun af zag komen rennen gingen ze er snel vandoor. Gelukkig dus goed afgelopen. Voor de zekerheid wel aangifte gedaan bij de polizei, maar ze zijn nooit gepakt.
 
Gevangenis staf hier is niks en aangezien het delict zich hier heeft afgespeeld moeten ze hier berecht worden, maar dan wel goed. Geef ze gewoon vastgebonden aan de familie/vrienden van het slachtoffer zij zullen er vast wel raad mee weten.

AVG komt los, wat een beest, het recht in eigen hand nemen noemen we dat. AVG word de BEUL!
 
Het is dan toch wel erg een groep mensen kunnen 2 gasten toch wel ineens aanpakken. Met een groep heb je zo'n gast toch al neergeslagen voor ie beseft wat hem te wachten staat. Ze zijn nota bena bezig en hebben niet zo gauw in de gaten wat er achter ze gebeurt. Dit is gewoon een schande.
 
Originally posted by Juriaan


AVG komt los, wat een beest, het recht in eigen hand nemen noemen we dat. AVG word de BEUL!

Een beul zal ik niet echt worden.
Jaren ruzie gehad doordat ze liepen te schelden en te doen, en niks terug durven te doen. Totdat ze ineens tegen mijn hond aan reden met de fiets expres, dat was de eerste keer dat ik iemand tegen de grond aan sloeg.

Ik ben eerder bang uitgevallen maar als ze een ander iets aan doen vrienden of zo dan zal ik pas boos genoeg worden om een gevecht aan te gaan. Dus een beul zal ik nooit worden.
 
Omdat inderdaad geld hoger word gewaardeerd. En omdat de politie gewoon bang is.
Of ze springen onschuldige vrouwen op de nek, die alleen maar voor hun eigen veiligheid en comfort over de weg rijden ipv over de halsbrekend slechte en onverlichte fietspaden...
Gelukkig pak ik ze tegenwoordig diplomatieker aan...
Ik troost me met de gedachte dat een vriend van me verkeersagent is in Parijs en er precies zo over denkt als ik... hij wil niet meer in NL fietsen!

De politie is veel liever bezig met het lastigvallen van automobiele fietsers dan het oppakken van misdadigers.. veel veiliger!
 
Ja maar ze moeten op een bepaald aantal boetes komen. Dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? ???
Zo denken "ze"(misschien niet elke politie agent(e)) nou eenmaal in Nederland
 
Originally posted by Juriaan



Hebben nog niks gezegd, maar ik hoop stiekem dat die vader toch wel actie gaat ondernemen in de vorm van geweld!

Geweld in zinloos, maar wat doe jij als de vader van de moordenaar van je zoon zegt het was oke! :spaz: juist ja!
Ik heb het over de vader van de Nederlandse dader! Mocht die gast nog vrijgelaten worden (zal hopelijk niet), dan hoop ik dat die vader hem een flink pak op zijn kloten geeft!
 
Originally posted by admin

Voor die uitspraak alleen al zouden ze die ouders ook moeten opsluiten, zij hebben tenslotte hun zoon die slechte opvoeding gegeven dus zij zijn mede verantwoordelijk in dit geval.
Echt, als dit genoeg reden was om iemand op te sluiten, zat half Nederland in de nor! Niet gezegd dat ik het dan wel vind kunneh oor, maar feit is gewoon dat het niet strafbaar is, totdat iemand ze erover aanklaagt (misschien doen de ouders van het slachtoffer dat?) en dan nog is er alle kans dat ze woprden vrijgesproken in het kader van vrijheid van meningsuitigng.
 
Originally posted by admin

De vraag is alleen als het volgens hun Koran al mag, zullen ze daar dan wel hun straf krijgen? Het zou idd wel beter zijn...
Het is bullshit dat dat volgens de koran zou mogen! Die hebben ook grote stukken uit het oude testament weet je, incl. de tien geboden!

GIJ ZULT NIET DODEN (zelfs niet met een brommerhelm) ...
 
Originally posted by avg
Ik zind dat zo'n volk geen enkel respect verdient.
Gevangenis staf hier is niks en aangezien het delict zich hier heeft afgespeeld moeten ze hier berecht worden, maar dan wel goed. Geef ze gewoon vastgebonden aan de familie/vrienden van het slachtoffer zij zullen er vast wel raad mee weten.

Zo'n mensen help je niet meer op het juiste pad als ze zo ver heen zijn. Zij kennen geen mensenrechten bij een ander gun ze zelf deze rechten dan ook niet.
Dan doe je hetzelfde als bijv. bij Turken schering en inslag is, erewraak. Daar kunnen we dus in Ned. echtn iet aan beginne he! :finger: Maar stop ze wel weg in de nor, dat ze gewoon niet meer vrijkomen de komende 20 jaar, en daarna is hun leven kapot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven