MuscleMeat

K*t marokkanen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
espi, ik zeg ook niet dat het iedereen aan komt waaien. als ik dat dacht, had ik wel gezegd dat ze het ook wel in 3 maanden konden leren. Maar dat zou sowieso bullshit zijn, want zelfs als ik in Marokko zou wonen, zou ik nooit in drie maanden Arabisch, meer dan het meest elementaire kunnen leren.

W.b. Nederlanders die geen Ned. willen praten .. Onzinargument. Een Marokkaan kan nl alleen Arabisch of Berbers, als ie niet al geschoold is en Frans kan (dan leert ie ook stukken sneller Nederlands) en daar kun je hier nu eenmaal niet meer communiceren in de winkel e.d. Ik kon in het Engels communiceren in Zweden, en TRUST ME, Zweden zijn nog veel erger dan Nederlanders in het bagatelliseren van hun eigen taal en de onwilligheid Zweeds te praten tegen buitenlanders .. TOCH kreeg ik ze zover!

Ik vind dat je de taal moet leren van het land waar je woont, al is het maar uit fatsoen voor de gastvrijheid die je er geboden wordt. Dat geldt evenzeer voor jouw Esperantovriendin als voor die honderdduizenden Marokkanen.

UCH! Wateen har talat! :D
 
ze was al verschillende malen naar cursussen geweest maar omdat ze tegen kinderen en manlief Esperanto sprak en bovendien in een E-o instituut werkte was er te weinig gelegenheid te oefenen.. maar de wil was dus blijkbaar pas sterk genoeg toen ze kleinkinderen kreeg die geen Eo spraken
 
??? :mad: Hoor net op het nieuws dat Sylvio R, de medeverdachte Nederlander (of iig Ned. paspoort ...) weer VRIJ is, want hij had een zeer ondergeschikte rol ... Yeah sure, ik weet zeker dat uberhaupt die Marokkaan niet aan had gevallen/durven aanvallen als zijn vriend hem neit geholpen had! Hij hoeft dan misschien niet voor moord/doodslag vervolgd te worden, maar toch op zijn minst voor ernstige mishandeling en daar laten ze hem voor vrij? BAH BAH en nog eens BAH!
 
Originally posted by Esperantisto
ze was al verschillende malen naar cursussen geweest maar omdat ze tegen kinderen en manlief Esperanto sprak en bovendien in een E-o instituut werkte was er te weinig gelegenheid te oefenen.. maar de wil was dus blijkbaar pas sterk genoeg toen ze kleinkinderen kreeg die geen Eo spraken
Kwam ze nooit buiten ofzo? Ze was toch geen Marokkaanse vrouw die achter de geraniums/in de keuken vastgebonden zat zeker? ???
 
Tja, haar man deed de boodschappen.. zij werkte meer dan full-time bij het Internationale Esperanto Instituut waar ik haar leerde kennen toen ik 2 straten verderop 1,5 jaar lang een cursus deed.. dat jij van mij Esperanto geleerd hebt, heb je aan haar te danken, ze zei dat ik het best kon..
Ze reisde elk jaar 's zomers de wereld rond... inmiddels dus gepensioneerd.
 
OK, workaholic dus. Maar ik blijf het kortzichtig vinden om de taal van het land niet te (willen) leren. Misschien had ze, alsze de taal wel had geleerd, vanzelf meer contact met niet-esperantist-Nederlanders gezocht (daar tijd voor genomen) en haar horizon verbreed.
 
De Hoofddader vervolgen voor moord, je kan logischer wijs aannemen dat als iemand op de grond ligt en je begint tegen zijn hoofd te schoppen en blijft schoppen dat die er niet met een paar blauwe plekken vanaf komt. Niks doodslag, moord, strenger straffen.

De mede dader vervolgen voor medeplichtigheid aan moord. Hij heeft hem aangemoedigd ook al zou de hoofddader dit niet gehoord hebben, maar erger nog, hij heeft geen enkele poging ondernomen zijn vriend te stoppen. Juist hij was in de positie daarvoor en had zijn vriend eraf moeten trekken en moeten tegenhouden. Hij is dus medeplichtig en dient daarvoor ook keihard gestraft te worden.

Tot zover mijn mening.

Owjah, iemand die 2 maanden in ned. woont hoeft geen ned. te spreken, maar als van de 400.000 marokkanen er na 20 jaar 160.000 geen of gebrekkig ned. spreken zet ik daar mijn vraagtekens bij.

bron: nova

en nog amateuristischer is dat de vertegenwoordiger van de marokkaanse gemeenschap een verklaring voorleest in gebrekkig nederlands en niet in staat is vragen te beantwoorden in het nederlands. dit laat precies zien hoe de zaken ervoor staan.
 
Laatst bewerkt:
Mensheid niet volk is fout

Mijn menig is, dat niet een volk fout handelt, doch de mens.
Ik ben zelf niet gelovig maar heb verschillende vrienden met
andere geloven dan christendom. Ook islamitische vrienden
welk dit soort daden afwijzen. Ik denk dat deze jongen van
Marokkaanse afkomst, door zijn familie wordt vervloekt. Het is
een schande voor zijn familie en zijn familie zal hem deze daad
niet in dank afnemen. Laten we niet generaliseren en de Marokkanen daarvan de schuld geven. Nogmaals, de mens is fout, niet een volk.
 
Re: Re: Mensheid niet volk is fout

Originally posted by smalluser


Dan is de mens die zijn vader is zeker fout ?
Die man zegt in Netwerk deze week ".... het was de wil van Allah!!!!!! .... en .... het slachtoffer had eigenlijk niets mogen zeggen !!!!!" ....

Groet Smalluser

Het is schandalig wat die vader zei allemaal... lekker voor de familie van die doodgetrapte knul.. ach ja, het is de wil van allah he, dat je kind doodgetrapt is alsof het een stuk stront was...

En als de mens fout is, waarom wordt er dan door de marokkaanse gemeenschap een verklaring afgelegd, wat hebben die er dan mee tedoen?? NIKS..

Het feit dat er een marokkaanse gemeenschap is is al fout, het zouden ingeburgerde nederlanders moeten zijn.
 
Ag met dat gezin kan je alleen medelijden hebben. Zoonlief is het grootste stuk tuig uit de omgeving Venlo, maar als hij de deurdrempel is overgestapt is hij thuis poeslief, heeft ie dit keer wel respect voor oudere mensen (ouders) en lijkt het een hele lieve nette jongen. Die ouders weten niet beter, en hadden ze wel geweten wat hun zoon allemaal uitvreet dan hadden ze er niks aan kunnen doen. 36 jaar in nederland, 25 jaar werkloos, al 5 jaar weg bij de moskee, die snappen niks van dit land.

En dan komen ze met dat soort uitspraken, omdat ze niet beter weten.... Wat ik mij dan afvraag, kunnen dat soort mensen niet beter terugkeren naar het geboorteland?! Das voor hun beter, ze zitten hier toch maar alleen en hebben niks, en het is goed voor Nederland. Mensen met zulk soort normen en waarden horen hier niet thuis, zelfde als bv bloedwraak, dat doe je maar lekker in een land waar dat normaal is, niet in Nederland.

Ik ben trouwens absoluut geen racist, maar dit zijn gewoon de feiten toch!?
 
Re: Re: Re: Mensheid niet volk is fout

Originally posted by soulreaver


Het feit dat er een marokkaanse gemeenschap is is al fout, het zouden ingeburgerde nederlanders moeten zijn.

Kijk, hier ben ik het nou helemaal mee eens. Wat heeft het voor zin om alle nieuwe allochtonen (in dit geval Islamieten) een inburgerings cursus te geven als ze daarna geen stap meer buiten hun Islamitische gemeenschap zetten, hun kinderen naar Islamitische scholen sturen en verder voor niets openstaan dan de Islam.

Ik versta hieronder toch echt niet inburgeren, eerder het oprichten van een eigen Islamitische staat in Nederland (Ja, ik weet het, het is wat ver gezocht.....maar toch).

Kijk, het is prima dat deze mensen met elkaar optrekken, maar het lijkt ondertussen wel of wij ons aan hun aan moeten passen en niet andersom. Ik ben benieuwd of het ook op deze wijze werkt als je naar bijv. Turkye emigreert. Zouden de mensen en of overheid daar ook zoveel doen om je ingeburgerd in de maatschappij te krijgen (bv. door het bouwen van kerken, taallessen en dergelijke.) DACHT HET NIET!!

Volgens mij ligt het grote probleem in de politiek, we zouden ons asielbeleid drastisch moeten omgegooien. (Misschien net zoals in Zwitserland: binnen 3 maanden geen werk...Toedeloe.). Verder ben ik van mening dat mensen die hier hun strijd verder gaan voeren die ook in hun vaderland wordt gevoerd, direct teruggestuurd worden ongeacht de periode dat ze hier hebben gewoont. Grijze Wolven???? Grijze Muizen!!!! Jongens, als jullie echt voor het doel willen strijden waarover je hier je druk staat te maken en de boel op te hitsen, dan moet je dat op de plek des onheils doen en niet als een wezel een paar duizend kilometer verderop!!

Maar ik vrees dat het een gebed zonder einde wordt. :no:
 
kontneuken

Kan ik hier nog iemand in zijn kont nken???
 
harige reet

O ja, ik heb op zich wel zin om zo'n lekker Marokkaans wijf in haar gore harige reet te nken.

Heeft er nog iemand zo'n plunje op de bank liggen? Dan komt mijn neef (die is boswachter) het ff op halen.
 
Ik vind persoonlijk dat 'de gezinshereniging' een groter probleem vormt dan de 'vluchtelingen'. En in de ogen van vele heeft Nederland geen eigen cultuur meer. Nederland heeft normen en waarden, maar veel mensen nemen hun normen, waarden en gewoonten mee naar Nederland, en dit land moet daar maar mee leren leven, want aan integratie doen we toch niet. Het is immers niet verplicht, er zijn geen consequenties aan verbonden, waarom zou ik iets wat me absoluut tegen staat wel gaan doen, voor me gevoel? Dies gek...

En als het dan fout gaat, dan is het nog altijd het makkelijkst om te zeggen dat de regering de integratie niet voldoende stimuleert, ja en zo lust ik er ook nog wel 1.

laterz.
 
Belgie en nederland zijn gewoon de luilekkerlanden van Europa, wat zeg ik? van de wereld, waarom komen anders vluchtelingen van verschillende landen uitgerekend naar hier? Waarom blijven tijdelijke werkkrachten hier als hun familie elders zit?
We zijn ongeveer de meest welvarende en meest relaxte landen als het op gastvrijheid aankomt.
En slecht als de wereld is, maakt men daar uiteraard misbruik van.
 
Er is nu zelfs een campagne opgestart om het imago van Marrokanen in Nederland te verbeteren.
Waarom is dit nodig???
Er is toch ook geen campagne nodig om het imago van chinezen Fransen Amerikanen Russen of wat dan ook te verbeteren???
En je hoort mensen ook nooit: weer die k*t Chinezen of wat dan ook zeggen.
Ze maken het er gewoon zelf naar.
Gewoon keihard straffen, maar in Nederland zijn de straffen naar mijn mening veel te laag voor dit soort vergrijpen.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze weer vrij rond lopen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven