MuscleMeat

K*t zwervers (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

TongPo

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
28 apr 2003
Berichten
4.250
Waardering
5
Kut zwervers

Vanmiddag met een oude vriend afgesproken die ik al zo'n 3 jaar niet meer had gezien. Na een terrasje te hebben gepakt zijn we gaan basketballen ergens in R'Dam op een veldje waar ik jaren geleden regelmatig was te vinden. Pure nostalgie. Kwamen naderhand nog een paar gasten bij waar we tegen hebben gespeeld.

Op een gegeven moment schiet iemand van ons de bal over het hek heen. Op dat moment loopt er toevallig ook een zwerver langs het veld, die de bal pakt en meteen keihard weg rent. Wij achter die gast aan, maar doordat we eerst naar de opening van het hek moesten en die gast een ecto was van 60 kg, had ie al een aardige voorsprong. Dat veldje ligt vlak bij een groot winkelcentrum (Oosterhof/Alexandrium) en in de meute zijn we hem kwijt geraakt.

Was een balletje van ruim 100 euri, dus die zwerver had wel smaak. Dat moet ik hem nageven. :thumbup:
 
Das knap lullig :eek:

"dus die zwerver had wel smaak. Dat moet ik hem nageven"

:roflol:
 
WTF, wat een achterlijke mensen zijn er tegenwoordig toch, nog nooit zoiets voorgehad, spijtig dat jullie hem niet te pakken kregen
 
huppa, weer 2 halve liters erbij
 
Altijd als ik zulke dingen lees, ben ik blij dat ik in een dorp woon. Lekker rustig en je kunt de drukte zelf opzoeken. :D
 
Je moet ook helemaal niet gaan ballen in Rotterdam, laat staan ZIJN in Rotterdam, home of the addicts and homeless. :D
 
Discriminatie! Je mag niet alle zwervers over één kam scheren.
 
Gaat een beetje moeilijk, scheren met een kam :rolleyes:
 
Wie koopt er dan ook een basketball van 100 euro???
 
goude bal??

Lullig voor je bro....

btw: Korfballen zijn goedkoper ;)
 
Wie koopt er dan ook een basketball van 100 euro???

Ter waarde van natuurlijk. Die bal hadden ze bij een andere zwerver gekocht, die hem van een paar kleine kinderen gestolen.

Zo gaat dat nou eenmaal in Rotterdam. :P
 
Misschien was het een speler van NAC
 
Hoe kan je zo'n ondervoed stuk vuilnis nou kwijtraken?
 
Hoe kan je zo'n ondervoed stuk vuilnis nou kwijtraken?

Een ecto met een licht gestel kan meestal langer lopen tegen een gemiddeld hoger tempo dan een bodybuilder met een bmi van 25+. Dit heeft te maken met het lagere lichaamsgewicht waardoor eenzelfde aerobe vermogen een hoger rendement oplevert. Qua sprintsnelheid gaat dit niet op maar aangezien hij al een redelijke voorsprong had is dit irrelevant. :toilet:
 
Gepwnd door een ecto. Zuur he? Ben je nog zo huge, kun je er niks mee! ;(
 
Gepwnd door een ecto. Zuur he? Ben je nog zo huge, kun je er niks mee! ;(

Maak je maar geen illusies bench. Ik had toen al redelijk wat bier op. Helemaal nuchter had ik die rat gepakt, voorsprong of niet. ;)

Bovendien kon de ecto onder ons hem ook niet bijbenen.
 
Wie koopt er dan ook een basketball van 100 euro???

Kwaliteit enzo. Was een supergeil balletje, met de nadruk op was.
 
Gepwnd door een ecto. Zuur he? Ben je nog zo huge, kun je er niks mee! ;(

Ok bench; dat jij ecto bent daar kan je zelf niets aan doen, maar ga nou niet lopen blazen alsof het een godsgeschenk is hé.
 
Ok bench; dat jij ecto bent daar kan je zelf niets aan doen, maar ga nou niet lopen blazen alsof het een godsgeschenk is hé.

Bech is gewoon optimistisch ingesteld! Elk nadeel heeft z'n voordeel, zullen we maar zeggen. Of niet dan, Bench ? :verneder:
 
Back
Naar boven