MuscleMeat

K*tcher Oleksandr: Insane beast! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

GoHeavyLifter

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 jun 2004
Berichten
1.415
Waardering
41
Kutcher Oleksandr: Insane beast!

Dd
 
Laatst bewerkt:
yeah he's an animal !!!

die vent gaat gewoon door het lint als ie lift :D

wou derover posten maar was ff te lui om topic te starten :D


en het is trouwens 1 blok SPIER
 
ik denk wel dat hij een BOSS suit aanhad, maar ben er niet zeker van
 
Wtf! :eek: Sterker dan Dries! :D
Uit welk land komt hij trouwens? :)
 
Oekraïne

Idd huge mofo, echt te gek voor woorden die man. Ook gek dat die oost blokkers zoveel uit hun geloof putten, zelfs deze, echt grappig soms, staan ze op het podium, maken ze een kruisteken en direct daarna stampen ze op de grond en slaan zich voor hun kop :D
 
hij is wel vet










cool ;)
 
werkt ongelofelijk motiverend om hem te zien liften kan ik me voorstellen!

thx voor die filmpjes spike, hij heeft tegen toen nog veel progressie gemaakt. :eek:
 
motiverend?

hell, ik sta bijna zelf mee te schreeuwen zoals hem....


echt, na elke lift was hij zo uitgelaten als op die deadlift video!

hah, echt een beest. en uiterst sympathiek, hij is daarna nog alle andere van zijn landgenoten gaan helpen, en de zondag ook.
 
idd :D
ik krijg ook echt kippenvel als ik die DL video van hem bekijk! echt insane! :beerbang:
 
Super man!! 12 x bw is insane :D
 
:eek: :eek: wat een geweldige brute gozer :eek: :eek:
 
en niet eens zo groot hoor, maar gewoon zo extreem droog en gespierd!! man! zijn rug is dan nog het meest indrukwekkende dat er is.
 
dat DL filmpje is wel het gaafst :D
 
hehe, op m'n dvd van het EK zie je dat hij dat doet na elke lift. echt supergemotiveerd dat die is
 
ik vind die gast ook ferm schoon gespierd, niet vet, sterke spieren en definitie (benen vind ik minder).
 
patkrachtser zei:
ik vind die gast ook ferm schoon gespierd, niet vet, sterke spieren en definitie (benen vind ik minder).


dat is omdat ze zo niet goed zichtbaar zijn, maar samen met zijn rug zijn zijn benen echt wel zijn sterkste punt!!
 
Back
Naar boven