XXL Nutrition

K*tconcert....

Users who are viewing this thread

Status
Niet open voor verdere reacties.

BadMF

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
20 mrt 2003
Handtekening :roflol:

jammer van je avond, als mensen weg gaan hoeft hij het nog niet voor rest de verpesten, beetje matige actie om dat dan om te gaan roepen

en wie is die duck trouwens??

D.

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
10 jun 2003
Nee boogie houdt zich voornamelijk bezig met etiketten leren. Maar dat is lang niet makkelijk, vooral de etiketten van bierblikjes niet.

Maar je hebt dus speciaal voor je vandervalk dinertje met mes en vork leren eten? Wat schattig. Maar als je er in je tijgerlegging, behangen met goud, luid boerend en schijtend binnenkomt, krijg al snel een etiket opgeplakt.

D.

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
10 jun 2003
Hang niet zo de homofiel uit, Samu.

Samu

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
8 feb 2004
Hang niet zo de homofiel uit, Samu.
Probeer niet zo populair te doen met je stomme posts, k*tkind.
Denk dat ik jou maar eens op de negeerlijst gooi, scheelt weer wat onzin die ik niet moet lezen. :thumbup:

MightyDuck

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
21 dec 2003
Als ik zie wat voor volk er naar Nederlandstalige muziek gaat :D

Whaha iemand die naar een concert van Rene Froger gaat en dan ook nog gaat zeiken als ze biefstuk krijgt in plaats van wienerschnitzel met frietjes ??? :roflol:

Whaha had je je woonwagen wel goed op slot gedaan toen je weg ging?

Sailant detail: Toen Hazes stierf en MrJ daarover het grote janktopic opende wémelde het plotseling van de liefhebbers/respectbetuigers/hazes-erkenners die ofwel:

- Hazes (opeens) he-le-maal de bom vonden en zich toch erg herkenden en/of geraakt voelden door de oerhollandse nummertjes.

- Niks met Hazes hadden maar zonder uitzondering restecp voor de dode alcoholist betuigden.

't kan allemaal als het maar een hype is en het postuum is
.

Als je schnitzels en een frikandel speciaal wilt, ga je toch lekker naar de snackbar. Jammer dat froger niet zong wat je wilde, hopelijk heb je ervan geleerd en plan je de volgende keer een wat sTvollere avond, dit is namelijk beneden alle peil.

Er hoefden geen frikadellekes op tafel te komen hoor. Bitterballen evenmin. Sterker nog, ik vind 't wel wat hebben, zo'n deftige entourage. Echter, kernpunt van het verhaal: Ik had verwacht dat er minstens meer menukeuze was geweest. De misvattingen rondom het concert verder zijn toe te schrijven aan nalatigheid van De Oranjerie en dát moest ons even van het hart. :)

Enne, boogie... neuk nog eens een neger. Toen was je beter te genieten, linkse meelopert. :thumbup:

spelfoutje? etiquette, maniertjes enzo.

boogie

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
10 jan 2003
Moraal van het verhaal: Lees altijd goed de etiketten alvorens je een concert van "Reneetje" bezoekt!

Courtisane

Just for you....
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
26 jun 2005
  • Topic Starter Topic Starter
Nee boogie houdt zich voornamelijk bezig met etiketten leren. Maar dat is lang niet makkelijk, vooral de etiketten van bierblikjes niet.

Maar je hebt dus speciaal voor je vandervalk dinertje met mes en vork leren eten? Wat schattig. Maar als je er in je tijgerlegging, behangen met goud, luid boerend en schijtend binnenkomt, krijg al snel een etiket opgeplakt.

:duh: Stom van me ook dat ik alles geleerd heb behalve hoe ik me moest kleden. Spank me!

Courtisane

Just for you....
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
26 jun 2005
Nu we het toch over spelfouten hebben, D., heb jeje sig wel eens bekeken?

U hebt gezocht op strafrechterlijk:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.

En nu zonder R :

U hebt gezocht op strafrechtelijk:

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

straf·rech·te·lijk (bn.)
1 volgens of met betr. tot het strafrecht => correctioneel, crimineel, penaal

D.

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
10 jun 2003
Nu we het toch over spelfouten hebben, D., heb jeje sig wel eens bekeken?

U hebt gezocht op strafrechterlijk:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.

En nu zonder R :

U hebt gezocht op strafrechtelijk:

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

straf·rech·te·lijk (bn.)
1 volgens of met betr. tot het strafrecht => correctioneel, crimineel, penaal

Heb je de posts van thinkalot weleens bekeken? Geeft niet mop, maar dit is dus expres gedaan.

Courtisane

Just for you....
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
26 jun 2005
Heb je de posts van thinkalot weleens bekeken? Geeft niet mop, maar dit is dus expres gedaan.

Nou ja, bij deze schat zal ik er niets meer op zeggen. Maar vind het gewoon een beetje matig dat er bij één spelfout gelijk een half topic over vol geschreeuwd moet worden.
Beetje kinderachtig vind je ook niet? :rolleyes:

Mans

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
28 jan 2003
Is een concert van Froger niet per definitie k*t?

;)

Courtisane

Just for you....
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
26 jun 2005
Is een concert van Froger niet per definitie k*t?

;)

Weet eigenlijk niets hierop te zeggen :D
Ik kan mijn mening wel weer gaan verdedigen maar ieder zijn eigen smaak ;)

D.

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
10 jun 2003
Nou ja, bij deze schat zal ik er niets meer op zeggen. Maar vind het gewoon een beetje matig dat er bij één spelfout gelijk een half topic over vol geschreeuwd moet worden.
Beetje kinderachtig vind je ook niet? :rolleyes:

Ja, zeker wel, maar zo ben ik nu eenmaal. Boogie begon trouwens, dat is ook kinderachtig.

Maar goed, de etiketten daargelaten; het is natuurlijk affreus dat je bamischijven en blikjes bier wilt bestellen als je uit eten gaat. Zélfs als de avond een optreden van froger in petto heeft.

Courtisane

Just for you....
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
26 jun 2005
Ja, zeker wel, maar zo ben ik nu eenmaal. Boogie begon trouwens, dat is ook kinderachtig.

Maar goed, de etiketten daargelaten; het is natuurlijk affreus dat je bamischijven en blikjes bier wilt bestellen als je uit eten gaat. Zélfs als de avond een optreden van froger in petto heeft.

Luister lieverd, ik snap niet waarom iedereen om die wienerschnitzel zo'n drama maakt, want laten we even eerlijk wezen als ik je zalm voorschotel overgoten met een anijs sausje, vreet jij het ook niet op. Ik weet heus wel wat deftig eten is. Duck en ik gaan altijd in Duitsland naar een duur restaurant waar je niet minder dan een biefstuk kunt bestellen.
Het is en blijft gewoon een feit dat Muus geen rauwe vis lust en het ook nooit zal gaan lusten. Ik wou het alleen even aandikken dmv die schnitzel.
Tuurlijk snap ik ook wel dat je die daar niet krijgt. Maar nogmaals ik wou het alleen ff duidelijk aangeven dat dit niet te vreten was.
Vind het onzin dat er zolang over doorgedraafd wordt. Alsof ik een of andere seniel ben die niet weet dat je zoiets voorgeschoteld kunt krijgen :rolleyes:

Klaaswitz

Monstrous Giant
+10 jaar member
+15 jaar member
Lid geworden
18 nov 2005
Toch wel eigenaardig dat ze Rene Froger fans een chique dineetje met kwaliteitsvoedsel willen voorschotelen. Iedere halve zool begrijpt toch dat die lui liever een schnitzeltje met een patatje mayo hebben ???

Courtisane

Just for you....
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
26 jun 2005
Toch wel eigenaardig dat ze Rene Froger fans een chique dineetje met kwaliteitsvoedsel willen voorschotelen. Iedere halve zool begrijpt toch dat die lui liever een schnitzeltje met een patatje mayo hebben ???

Oh alsjeblieft :rolleyes:
Iedere halve zool weet ook dat je die diners er zelf bij kunt reserveren.
Die zitten dus niet standaard bij een concert.
Dus wie is op dit moment de halve zool? :rolleyes:

BadMF

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
20 mrt 2003
Oh alsjeblieft :rolleyes:
Iedere halve zool weet ook dat je die diners er zelf bij kunt reserveren.
Die zitten dus niet standaard bij een concert.
Dus wie is op dit moment de halve zool? :rolleyes:

Beetje bodybuilder neemt zijn eigen eten (kwark, rijst+kip) mee

Status
Niet open voor verdere reacties.

Naar boven