Fitness Seller

K*tMug!

Bezoekers in dit topic

TongPo

Ripped Bodybuilder
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
5
KutMug!

Echt irritant... niet in slaap kunnen komen door het constante gezoem van zo'n k*tbeest. De laatste 3 nachten ben ik 's nachts zeker 8 keer wakker geworden van dat geluid... niet echt bevorderend voor je spoergroei :(

Tja dat lijkt me wel een thread waard, voor een mug. Eens kijken wat hier uitrolt. De eerste die die mug wil palen, ik ben eerst !!!

Maar laat die mug dan ook vrij, je houd dat arme beest gevangen :D

stuur em maar naar mij toe, ik ben de Nr1 muggen hunter
DIE!! :whip:

:evil2:

Ik heb een huisspin, die voer ik al die muggen :D

Re: KutMug!

en is ie al dood...

Of ga je nu ook om zijn hoofd heen zoemen...

Een handige en effectieve tip:

Als je een mug in je slaapkamer hebt ga dan in de gang of in de aangrenzende ruimte staan en doe daar het licht aan terwijl in je eigen kamer het licht uit is. Hou de deur open zodat de mug naar het licht kan gaan (muggen gaan namelijk altijd op licht af). Wacht 3min en de mug zal niet meer in je kamer zitten..

ook niet altidj warr hoor Worf. vaak zat geprobeerd. wat ik wel vaak doe is als ik m voordat ik ga slapen zie vliegen dan ga ik naar mn broertjes kamer, en hou met t licht aan de deur wagenwijd open..uiteraard na mnn eigen deur gesloten te hebbn.

en dan hoor je m de volgende dag weer klagen over een mug gna gna:D

had vroeger mn hele kamer volgehange met flyers ed en zoek dan maar naar die mug..mission imposible.

eergister had ik er 1 op mn kamer na lang speurwerk kapotgeslagen om vervolgen een uur later weer wakkker te worden...ja hoor weer een..klotebeesten. die hebben echt geen toegevoegde waarde in t leven. ze mogen me gerust stekekn zolang ze me maar niet uit mn slaap houden

deze thread blijft een klaagbank voor de mensen die snachts geteiesterd worden door deze lieve beesten.

Originally posted by Dr. Worf
Een handige en effectieve tip:

Als je een mug in je slaapkamer hebt ga dan in de gang of in de aangrenzende ruimte staan en doe daar het licht aan terwijl in je eigen kamer het licht uit is. Hou de deur open zodat de mug naar het licht kan gaan (muggen gaan namelijk altijd op licht af). Wacht 3min en de mug zal niet meer in je kamer zitten..

Jah dat werkt soms, wat ik het beste vind is gewoon wat spinnen van buiten zoeken en in de hoeken van je kamer zetten ^_^

ik heb er totaal 11 spinnen in mijn kamer lol..helemaal geen last van muggen meer...

wat je ook kunt doen is 1 van die electrische apparaten aanschaffen die zo'n giffelijke geur verspreidt tegen muggen.

Originally posted by capricik
wat je ook kunt doen is 1 van die electrische apparaten aanschaffen die zo'n giffelijke geur verspreidt tegen muggen.

Vroeger had je die dingen wel, maar nu schijnen ze in NL verboden te zijn. Ze bleken namelijk puur vergif te bevatten wat ook niet echt gezond is voor de mens. Daarnaast had je van die citronella-dingen (soort van citroengeur) die ook wel een beetje helpen, maar ook die heb ik niet meer in de winkels zien liggen...

citroen helpt ook echt niet altijd. ik heb t wel eens op mn kussen uitegsmneerd en dat wil enigszins helpen maar echt veel..nee..

wat wel helpt is een draaiding (kom verdomme niet op t woord:D ) jet weet wel wat je ook aan t plafond kan hangen maar dan een staande en die richting je bejde zetten. geen problemen meer

Originally posted by dandyman
citroen helpt ook echt niet altijd. ik heb t wel eens op mn kussen uitegsmneerd en dat wil enigszins helpen maar echt veel..nee..

wat wel helpt is een draaiding (kom verdomme niet op t woord:D ) jet weet wel wat je ook aan t plafond kan hangen maar dan een staande en die richting je bejde zetten. geen problemen meer

Een ventilator :D

En die dingen helpen idd zeer goed...

idd muggen hebben een hekel aan tocht, dus een ventilator is een prima voorlopige oplossing.

Een deur openzetten help daarintegen niet, muggen komen dan wel op licht af maar ze zijn nog véél gevoeliger voor lichaamstemperatuur en je lichaamsgeur, de melkzuur erin meerbepaald.

Muggen zijn ook geen fan van citrus en eucaliptus maar dit zijn idd geen waterdichte remedies.
De beste oplossing is zo veel mogelijk vliegenramen plaatsen en als je dan toch zo'n rotbeest op je kamer hebt gewoon een kwartiertje een electrische verdamper(vapona of dergelijke) aanzetten.
Deze zijn bij beperkt gebruik 100% onschadelijk voor de mens.

:D

Ik heb zon apparaatje die een citroenlucht verspreidt, dat werkt wel aardig. De muggen worden volgens mij ook steeds slimmer. Ze gaan niet op de witte muur zitten maar onder randjes van posters etc.

Klopt, of onder je bed etc...

Maar kan je die apparaatjes als Vapona gewoon nog in de winkel halen dan?

Volgens mij wel. Maar die van mij heb ik al lang. Je doet er best wel lang mee over t algemeen.

Hhmmm... dan zal ik morgen maar ff in de stad gaan kijken...

Terug
Naar boven