XXL Nutrition

K*tpolitie!

Bezoekers in dit topic

smokey juul

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
19 apr 2004
Berichten
1.002
Waardering
0
Kutpolitie!

Damn it, ik kreeg gister avond mijn 2e boete op de FIETS in 2 dagen tijd, eergister was het raak omdat ik over de stoepfietste, wel te weten het zebrapad waar groen licht was. Gisteren was het toppunt, ik fiets met een maat van me de stad in, 12 uur snachts, niemand op de weg meer te bekennen. Worden we opeens aangehouden door 2 fietsagenten, 1 jochie van 25 jaar legt me uit dat ik 3 stoplichten terug blijkbaar door het rood ben gefietst. Ik voerde gewoon netjes verlichting etc. niemand op de weg, en 1 stoplicht terug stond ik nog netjes te wachten voor het rode licht. Ik was me van geen kwaad bewust. We waren door het GROENE licht van de auto's gefietst die er niet waren, maar het licht van de FIETSERS stond nog op rood... Ga ik er tegenin gaat meneertje mij duidelijk maken dat ik student mijn grote mond maar eens moet gaan houden anders moet ik mee naar het bureau. Fijn, ik ga dit dus laten voorkomen, zoiets ga ik niet betalen. Duur avondje :mad: Komt me slecht uit als op kamers wonende student.
 
flikken zijn eikels (vooral die dan die in hun kinderjaren gepest zijn, en nu met het uniform respect proberen afdwingen;))
 
Wat een teringlijers, het is weer eens zolaat ze hebben hun jaarlijkse aantal boetes nog niet voor mekaar.
Dus gaan ze maar weer strooien, voor van die kleine dingen, echt te zielig dit.
 
spiertje zal het wel oplossen



wel een :bj: in return ;)
 
Fiets dan ook gewoon weg man ???
 
Politiemensen doen gewoon hun werk, het is echter de mens achter de politiemedewerker die bepaalt of ie een klootzak is.

Stop dus eens lekker met dat zeiken en mauwen want het is zo makkelijk scoren door te zeggen dat de politie k*t is, en zooooo kinderachtig.

Ik zat in een auto en kreeg een bekeuring van 75 euro omdat ik m'n gordel niet om had. Weet je wat ik zei tegen die agent: Schrijf maar uit.
Waarom? IK HEB M'N GORDEL TOCH NIET OM. Dus ben ik in overtreding. Als jij willens en wetens in overtreding gaat moet je niet zeiken maar de gevolgen inzien anders ben je een mietje.
 
Je gaat sowieso moeten betalen vrees ik, ik dacht het ook eens beter te weten: was stukje door de witte streep aan de lichten gereden toen nog met bromfiets. Voorste wiel stak dus een stukje eruit. Ze zeiden dat ik daarom van plan was om door het rood te rijden. Is voor de politierechtbank gekomen, mocht mijn uitleg doen en op het einde zeiden ze: "je kan het goed uitleggen he" " toepassing van het strafwetboek" "zoveel betalen , klaar". Die lamzakken winnen altijd, zelfs als je gelijk hebt.
 
Komop DBC jij weet net zo goed als iedereen dat een hoop va die gasten gewoon kicken op het uitschrijven van een boete. Krijgen ze een lekkere strakke plasser van.

Dat jij tijdens het autorijden je gordel niet om hebt is echt wel wat anders dan midden in de nacht schijnbaar door rood fietsen. Komop zeg. Maat van kreeg eens een boete om 3 uur snachts met helemaal geen kip op de weg voor door rood lopen, te voet! Was gewoon zo'n 20 jarig k*t marokaantje in politie uniformpje.

Het zou de tijd van het jaar wel weer zijn dat ze nog even hun quotum moeten halen.
 
Politiemensen doen gewoon hun werk, het is echter de mens achter de politiemedewerker die bepaalt of ie een klootzak is.

Stop dus eens lekker met dat zeiken en mauwen want het is zo makkelijk scoren door te zeggen dat de politie k*t is, en zooooo kinderachtig.

Ik zat in een auto en kreeg een bekeuring van 75 euro omdat ik m'n gordel niet om had. Weet je wat ik zei tegen die agent: Schrijf maar uit.
Waarom? IK HEB M'N GORDEL TOCH NIET OM. Dus ben ik in overtreding. Als jij willens en wetens in overtreding gaat moet je niet zeiken maar de gevolgen inzien anders ben je een mietje.

Eens. Je kent de regels van het spel. Als je er bewust voor kiest je daar niet aan te houden moet je ook niet janken om de consequenties.
 
Klootzakken. Zo zielig is dat he. Bij ons is dat ook zo vaak, springt het fietsstoplicht op groen en de wanderelaarsstoplichten staan dan nog een hele tijd op rood. Alsof je dan niet zou lopen. Zoek een fatsoenlijke baan dan ofzo.
 
Komop DBC jij weet net zo goed als iedereen dat een hoop va die gasten gewoon kicken op het uitschrijven van een boete. Krijgen ze een lekkere strakke plasser van.

Dat jij tijdens het autorijden je gordel niet om hebt is echt wel wat anders dan midden in de nacht schijnbaar door rood fietsen. Komop zeg. Maat van kreeg eens een boete om 3 uur snachts met helemaal geen kip op de weg voor door rood lopen, te voet! Was gewoon zo'n 20 jarig k*t marokaantje in politie uniformpje.

Het zou de tijd van het jaar wel weer zijn dat ze nog even hun quotum moeten halen.

Nee, even heel kort door de bocht zijn regels gewoon regels, ook op een moment dat ze overbodig lijken. Als je regels willekeurig gaat toepassen kweek je onduidelijkheid.

Overigens neemt het niet weg dat ik ook pissig word als ik moet betalen voor dergelijke akkefietjes.
 
Politiemensen doen gewoon hun werk, het is echter de mens achter de politiemedewerker die bepaalt of ie een klootzak is.

Stop dus eens lekker met dat zeiken en mauwen want het is zo makkelijk scoren door te zeggen dat de politie k*t is, en zooooo kinderachtig.

Ik zat in een auto en kreeg een bekeuring van 75 euro omdat ik m'n gordel niet om had. Weet je wat ik zei tegen die agent: Schrijf maar uit.
Waarom? IK HEB M'N GORDEL TOCH NIET OM. Dus ben ik in overtreding. Als jij willens en wetens in overtreding gaat moet je niet zeiken maar de gevolgen inzien anders ben je een mietje.

Er zijn ook grenzen. Ik ben laatst ook gepakt op het niet dragen van een gordel. 75€ kostte het mij ook(weer verhoogd:rolleyes:) maar die boetes zijn terecht. Sindsdien heb ik ook nooit mee in een auto gezeten zonder me gordel om te doen en daar heb ik dus van geleerd. Maar komop zeg, van die flikken die je om 12 uur 's nachts een boete geven omdat je door rood licht fietst terwijl er geen kip op de weg is. Tyft een eind op dan.
 
Hahahaha! Iedereen schijnt te vergeten dat er geen TIJDSLIMIETEN hangen aan verkeersregels. Zo van: Tussen 9-5 dient u te stoppen voor rood, na kantoortijd dient u lekker door te rijden! Denk es na.
 
damn wat is jouw tekst toch weer klote te lezen. Maak eens gebruik van een fatsoenlijke zinsopbouw, correcte spelling en druk af en toe een keer op enter. Misschien dat het dan nog te volgen is ;)
 
Een goede school maakt het verschil Frenk, en een beetje ouderlijke interesse maakt het helemal compleet ;)
 
damn wat is jouw tekst toch weer klote te lezen. Maak eens gebruik van een fatsoenlijke zinsopbouw, correcte spelling en druk af en toe een keer op enter. Misschien dat het dan nog te volgen is ;)

:D
 
Kansloze mannetjes die hun domme botte hersentjes hierdoor toch een beetje plezier willen doen en mensen boetes gaan uitdelen voor de meest debiele dingen (99% ervan iig), in het honden/katten topic wordt wel gesproken over hoe stoer het wel niet is om een hond te "ownen"... Maar dit is hét voorbeeld van debiele mensen die machtsgeil zijn en voor de meest kromme dingen hoge boetes gaan uitschrijven.

Iemand die een brute hond wilt nemen uitmaken voor machtsgeile idiot, maar de "politieman" uithangen wordt weer gerespecteerd haha way to go.
 
Nee, even heel kort door de bocht zijn regels gewoon regels, ook op een moment dat ze overbodig lijken. Als je regels willekeurig gaat toepassen kweek je onduidelijkheid.

Overigens neemt het niet weg dat ik ook pissig word als ik moet betalen voor dergelijke akkefietjes.


Ach het geeft alleen meer spanning en gezeik. Politie moet ook een voorbeeld stellen over hoe je gewoon fatsoenlijk met elkaar om gaat vind ik. En op deze manier boetes uitschrijven komt gewoon over als burgertje pesten. Bovendien maakt het mijn toch al niet heel goede beeld van de politie nog negatiever. Ik vind het gewoon onzin. Ik weet wel dat er regels zijn, maar na een avondje gezellig stappen om 3 uur snachts de totaal verlaten straat oversteken en dan een boete krijgen, dan vraag je je toch echt af wat er mis is met die lui.

Zelfde als dat ik tijdje geleden werd aangehouden en mijn rijbewijs niet op zak had. Ik zeg, ik kan me binnen een half uur op het politie bureau melden met mijn rijbewijs, maar ik heb het nu niet bij. Dan zijn ze ook nog over de zeik en is het: je mag blij zijn dat je geen boete hebt gekregen omdat je geen legitimatie bij hebt. Pfff, mag je mij vertellen wat het nut achter dit is?
 
Doen ze hun werk is het weer niet goed. Ze kunnen niet met zijn allen op jacht gaan naar de 'echte' criminelen want die surveillantjes hebben daar de opleiding niet voor. Die moeten zorgen voor orde op straat en helaas voor jou valt onder orde ook het letten op door rood licht rijden.
 
whahaha doet me altijd beetje denken aan de basisschool.

De grootste etters zijn weer lekker bezig, klieren, pesten, schreeuwen. Totdat meneer de meester eens even flink ingrijpt en ze bijv strafwerk laat schrijven of het plein vegen.
Dan is het ineens een gore klootzak.

Zelfreflectie is een schaars goed geworden.... Overigens vind ik dat ze fietsers gemiddeld sowieso meer zouden moeten bekeuren. Rode stoplichten schijnen door niemand weer te worden gezien...

Maar irri is het wel :D
 
Back
Naar boven