AndroidHealthClinic

K*tste periode uit je leven ?

Bezoekers in dit topic

Don't worry, ik keek er eerst op tegenop, maar het is juist heerlijk!
Eindelijk geen tiener, weg van al die puberale onzekerheid en op naar de zelfstandigheid, persoonlijk vind ik de mooiste leeftijd tussen 20 en 30-35 jr :D alvast gefeliciteerd !

Haha :D dankje ;)
 
Don't worry, ik keek er eerst op tegenop, maar het is juist heerlijk!
Eindelijk geen tiener, weg van al die puberale onzekerheid en op naar de zelfstandigheid, persoonlijk vind ik de mooiste leeftijd tussen 20 en 30-35 jr :D alvast gefeliciteerd !

+1!
Helemaal met je eens, maar nu is het ook niet slecht hoor!
Komt nog...:D
 
Nu, al weken een rugblessure, 6 kilo kwijt al, en ik was al skinny
 
hey richie rich waneer krijgen we een update van jou brutal fysiek?
 
(Hey ik ben gespot :D)


Ik zit alweer 3 weken te kloten met m'n rug :(

Zit er echt goed van te balen. Het enige wat ik kan doen is nu wat oefeningen doen die geen pijn doen tijdens het trainen om zo de schade van spierverlies te beperken. Ik kan redelijk trainen maar moet dus echt een paar tandjes rustiger aan doen.

Dus nwe foto's blijven nog even uit maar ze komen zeker nog wel :D
 
Hou mn leven niet zo lang bij, ga later wel terug kijken :D

op de korte termijn? paar week geleden toen DBB er 2 uur uit lag :(
 
+1!
Helemaal met je eens, maar nu is het ook niet slecht hoor!
Komt nog...:D
Ieder mens groeit naarmate hij/zij ouder wordt en iedere leeftijd heeft zijn pluspunten. Moet er niet aan denken om dertig jaar lang 20 te zijn. Een veel te oude geest in een te jong lichaam haha.
 
Een paar jaar in mijn jeugd toch wel, hoef het niet te gaan vertellen hier. Aan de andere kant hebben zulke periodes er wel voor gezorgd dat je zelfstandiger en gehard in de maatschappij staat.
 
Ieder mens groeit naarmate hij/zij ouder wordt en iedere leeftijd heeft zijn pluspunten. Moet er niet aan denken om dertig jaar lang 20 te zijn. Een veel te oude geest in een te jong lichaam haha.

Eigenlijk is het bij mij net andersom.
Tussen mijn oren ben ik nog steeds 28:)
 
(Hey ik ben gespot :D)


Ik zit alweer 3 weken te kloten met m'n rug :(

Zit er echt goed van te balen. Het enige wat ik kan doen is nu wat oefeningen doen die geen pijn doen tijdens het trainen om zo de schade van spierverlies te beperken. Ik kan redelijk trainen maar moet dus echt een paar tandjes rustiger aan doen.

Dus nwe foto's blijven nog even uit maar ze komen zeker nog wel :D

dat is minder man!
zal wel goed komen! Succes er iig mee!

ben benieuwd naar je update die komen gaat.
 
Eigenlijk is het bij mij net andersom.
Tussen mijn oren ben ik nog steeds 28:)

:clap: goedzo, op die onstage foto zie je er ook nog zo uit :)
 
K*tste periode in mijn leven is nu...

Me vrouwtje is 2 maanden lang vreemdgegaan met m'n beste maat die ik al 12 jaar ken... denk je iemand te kennen na 5 jaar een relatie met er te hebben gehad.. :janken:

En die gast loopt nog steeds op ze benen?

Wel een k*tstreek ja, ik zou helemaal doordraaien als dat bij mij geflikt zou worden.
 
En die gast loopt nog steeds op ze benen?

Wel een k*tstreek ja, ik zou helemaal doordraaien als dat bij mij geflikt zou worden.

Maar jij bent zo lekker en gespierd dat jij je daar geen zorgen over hoeft te maken natuurlijk.
 
En die gast loopt nog steeds op ze benen?

Wel een k*tstreek ja, ik zou helemaal doordraaien als dat bij mij geflikt zou worden.

Ja kerel, hij loopt nog rond. Heb er tot nu toe voor gekozen volwassen te reageren, al is het wel heel moeilijk.... Er speelt natuurlijk nog meer dan alleen maar haat en nijd he.. je bent van het één opt andere moment twee mensen die je volledig vertrouwde kwijt... als je vette bonje met je maat heb praat je er over met je vriendin.. in een situatie als deze zou je met je maat praten...
 
Hou mn leven niet zo lang bij, ga later wel terug kijken :D

op de korte termijn? paar week geleden toen DBB er 2 uur uit lag :(
Wat moet jij een sneu leven hebben.
 
hehe wat een luxeprobleembjes allemaal de meest moeten nog hun k*tste periode gaan meemaken.
 
Nog niet echt superharde dingen meegemaakt, maar toen ik te horen kreeg dat mijn ongeboren neefje het niet ging halen was ik er behoorlijk stuk van.
 
Back
Naar boven