AndroidHealthClinic

K*tvirusen,spyware En Klote Pop Ups!!!

Bezoekers in dit topic

Ano_1986_0

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 sep 2005
Berichten
4.838
Waardering
10
Kutvirusen,spyware En Klote Pop Ups!!!

m'n pc is nog maar enkele maanden geleden volledig geformateerd en gecleand tot het laatste miniscule virusje... nu sinds enkele weken krijg ik constant pop ups van download deze antvirus...dowload deze spyware blokker en meestal begint die nog vanzelf te downloaden ook...

ik krijg om de 5 seconden een pop up van m'n antvirus dat hij een bestand heeft gevonde...daarna 1 dat hij in quaratnine staat en daarna 1 dat hij is verwijderd en het is verdomme elke keer hetzelfde bestand dat ie vind,quarantineert en verwijdert...ik krijg er gewoon het schijt van...

ik had eerst avast antivirus maar die scans duurde mij te lang soms wel een volledige dag!!nu heb ik sinds kort m'n oude norton geinstaleerd...en hier zijn de problemen er staat ook zo een icoontje in m'n start menu dat pop upt dat er virussen zijn gevonden en dat ik de beste software ervoor moet downloade...yeah right zal ik effe 70 dollar geven voor programmas met namen als "bug killer" en "spam spanker" :eek: :eek:

ik heb ook al cc cleaner en hitman pro laten lopen maar niets helpt...

dudes wie kan me progjes geven waarmee ik ALLES erafkrijg!!
 
mss eens hijackthis proberen
 
ewido anti spyware, beste programma ooit
 
ik had laatst hetzelfde gekloot.
ik meende het met hitman opgelost te hebben maar ik weet het niet zeker. was zon gratis te downloaden scanner en die heeft toen zelfstandig 10 scanners gedownload, geinstaleerd en automatisch 10 keer de pc gescand, resultaat van hitman: nu weer brandschoon.

maar mss weet iemand anders wel wat ik bedoel.
 
Laatst bewerkt:
Uiteindelijk is het je eigen schuld.
Niets begint 'zomaar' te downloaden uit zichzelf.

En de reden dat je nu toch weer die popups krijgt is omdat er spyware in je PC vastgenageld zit. En dat komt omdat je geen afdoende bescherming erop hett staan maar wel risico-sites bezoekt dus: Helemaal aan je eigen inzet te danken.

Lekker opnieuw formatteren en er dan BitDefender pro Plus opknallen, en SpySweeper ernaast als Antispyware prog.
Moet genoeg zijn. En kijk de volgende keer uit waar je op klikt.
 
Uiteindelijk is het je eigen schuld.
Niets begint 'zomaar' te downloaden uit zichzelf.

En de reden dat je nu toch weer die popups krijgt is omdat er spyware in je PC vastgenageld zit. En dat komt omdat je geen afdoende bescherming erop hett staan maar wel risico-sites bezoekt dus: Helemaal aan je eigen inzet te danken.

Lekker opnieuw formatteren en er dan BitDefender pro Plus opknallen, en SpySweeper ernaast als Antispyware prog.
Moet genoeg zijn. En kijk de volgende keer uit waar je op klikt.

linkjes waar ik de progs kan downen??:o
 
Spyware verwijderen :

hardeschijf in een andere pc hangen of een goede Windows XPE bootcd downloaden.

Dan scannen met : Adaware, ewido, free-av, spybot en dan het progamma ServicesPE draaien en ongewilde services verwijderen oftewel "Bogus Device drivers".

Zonder die ServicesPE krijg je sommige spyware verianten niet van je computer zonder een nieuwe installatie uit te voeren.
 
Scheelt een hoop mja Forefox. Heb Maxthon gedraaid een half jaar maar had wel regelmatog wat te verwijderen (dankzij IE shell).
 
Je kan het beste opnieuw formateren en windows opnieuw installeren en in het vervolg beter oppassen.
 
Hijack this gebruiken.
Log even posten op forum van Hijack this

Er is vrijwel zeker spyware resident die elke keer zichzelf wegschrijft naar het registry. Dan heb je nog geluk dat dat gebeurt onder dezelfde bestandsnaam.
Je mag hopen dat je niet van die hardnekkige spyware hebt die zichzelf injecteert in bestaande processen en elke keer zichzelf anders wegschrijft onder een andere naam en registry keys.

En, goeie virusscanner gebruiken helpt ook. Ik gebruik Kaspersky, en Ad-Muncher popup blokker. Killer combo...
 
Je zou altijd nog Linux kunnen proberen. ;)
 
Uiteindelijk is het je eigen schuld.
Niets begint 'zomaar' te downloaden uit zichzelf.

En de reden dat je nu toch weer die popups krijgt is omdat er spyware in je PC vastgenageld zit. En dat komt omdat je geen afdoende bescherming erop hett staan maar wel risico-sites bezoekt dus: Helemaal aan je eigen inzet te danken.

Lekker opnieuw formatteren en er dan BitDefender pro Plus opknallen, en SpySweeper ernaast als Antispyware prog.
Moet genoeg zijn. En kijk de volgende keer uit waar je op klikt.

Opa spreekt uit eigen ervaring. Voordat hij het geile hanenhok bezocht ging hij zelf altijd opzoek naar p0rn sites, dit alles onder een hoge test. level. Dus niks lezen, hij wou plaatjes zien en dus overal op klikken. Maar aldoende leert men, :P
 
En, goeie virusscanner gebruiken helpt ook. Ik gebruik Kaspersky, en Ad-Muncher popup blokker. Killer combo...

Ben zelf ook tevreden over Kaspersky anti-virus.
Ad-Muncher heb ik niet, hitman pro wel :rolleyes:
 
Heey ik heb dat gezeik ook altijd ik gebruik voor spyware 1 progamma
(adaware 6.0 gebruik ik al 2 jaar link (Free Software Downloads and Software Reviews - Download.com --> search --> Adaware)
voor anti virusse gebruik ik avast want ik heb nooit zin om dat te gaan kopen (A)
en als ik een crack probeer te zoeke er voor komt juist al de troep op me pc (pop-ups virusse spyware )
dus als je een goeie anti spyware wilt moet je adaware hebben vindt ik!
gr
jaimy
 
Back
Naar boven