MuscleMeat

K1 Finale: Bonjasky vs. Musachi

Bezoekers in dit topic

MonsterStrength

Monstrous Giant
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
13 jul 2003
Berichten
10.887
Waardering
6
iemand gekeken deze avond op eurosport? was iets voor 22u denk ik. Wat een gekochte match imo!! Dat ze na 3 rondes een Draw hadden kon ik nog aannemen, maar vond dat al kantje boordje .... Maar dat die scheidsen dan beslissen dat het opnieuw een Draw is na de 1ste extra ronde ??? De Nederlander heeft Musachi verdorie alle hoeken van de ring laten zien, zonder ook maar 1 stoot terug te vangen, hij was een brok agressie!

wat vinden jullie ervan?
 
Heb het vandaag niet gezien maar eerder al een keer gezien.

De beslissingen van de jury waren gewoon schandalig.

1e extra ronde was heel dik voor Bonjasky en die geeft de jury gelijk :eek: ???
en dan de 2e extra ronde is heel wat minder duidelijk en dan wordt er bonjasky unaniem tot winnaar gekozen.

???

Tja, de japanners zouden dolgraag een japanner als K1 winnaar zien. maar schandalig van de jury vind ik.

Maar evengoed respect voor Musashi. hij stond toch maar weer in de finale. en in tegenstelling tot een paar jaar geleden wordt hij niet zomaar meer afgetrapt of KO gemept.
 
Tijdje terug al gezien... Bonjashki had zeker na die 3 rondes al gewonnen... zo als koaloky (ofzo, die kleine thai die mighty mo (aka the fatty :D) tegen zijn hoofd KO schopte) ook had gewonnen van mushashi... Maar ja er zal wel een jap in de finale moeten hebben gestaan ofzo. Ik hoorde wel dat er volgende keren een internationale jury komt, dus hopelijk zijn we van dat gezeik af... En jammer dat peter aerts zijn been kapot trapte... Maar waarom, die low kick was technisch gezien gewoon goed...
 
frietbakker zei:
Maar waarom, die low kick was technisch gezien gewoon goed...

Klopt idd, het had ook niks met z'n scheenbeen te maken. Volgens het doktersrapport was het een scheur in z'n kuitspier. (een kennis van me zat in de interviewkamer toen dat rapport binnen kwam)

Technisch gezien was er dus niet zo veel mis....Aerts heeft gewoon z'n tijd gehad :(
 
haha was wel vet om te zien dat Bonjasky paar keer over de touwen vloog/struikelde :D
 
hoe vaak word dat wel niet herhaald.
Maar inderdaad partijdig was het, beetje onsportief.
 
Back
Naar boven