Fitness Seller

Kaakchirurg

Bezoekers in dit topic

SAHR

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 apr 2004
Berichten
1.303
Waardering
1
Jezus wat een naieve lul kun je zijn zeg.

Ik was vannochtend bij de kaakchirurg ( k*t) en dacht voor ik naarbinnen ging:"Ach hoe erg kan het nu helemaal zijn?"
Zo'n klein boortje, het kan vast niet erger zijn dan maandags mijn benen trainen.
Op de operatietafel: inderdaad niets aan het handje dacht ik nog, maar dat kwam natuurlijk door die halve liter lidocaïne die hij in mijn kaak had gespoten.
"Lekker toch trainen vanavond, was mijn laatste positieve gedachte nu wil ik alleen maar dood ;)
Leve de pijnstillers, maar trainen kun je dus schudden na het bezoek aan een kaakchirurg zoveel is nu wel duidelijk.

Morgen weer :D
 
Vergeet antibiotica, die draagt alleen maar bij aan de overbevolking. De grootste medische uitvinding is zonder twijfel opium en alle andere pijnstillers.
sterkte bro. iboprufen doet wonderen.... :D
 
Ik weet niet wat je hebt gedaan bij de kaakchirurg. Maar als je wat verstandskiezen weg hebt laten snijden kun je er wel vanuit gaan dat je morgen die training ook wel kan skippen. Ik had er iig de 2e en 3e dag meer last van dan de 1e dag.
 
Nee het was een wortelkanaalbehandeling, wat trouwens ook een leuk scrabblewoord is maar dat terzijde :D
 
Whaha dat dacht ik ook toen ze bij mij een kies eruit hadden gehaald die in 2en was gebroken, errug fijne behandeling :( ! Maar idd vergeet het trainen maar, lekker aan de ibuprofen dat doet zekers wonderen.
 
Inderdaad ibuprofen is mijn grooste vriend nu :D

Ibuprofen RULES
 
Back
Naar boven