Fitness Seller

Kaakgroei stimuleren? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

fred22

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 jun 2012
Berichten
2.929
Waardering
2.323
Lengte
1m85
Je hebt van die producten waarmee je een kauw beweging maakt waardoor je kaaklijn meer zichtbaar wordt.

Iemand van jullie hier ervaring mee of is het vooral genetics en vetpercentage?
 
Die onzin werkt allemaal niet. Enige wat je kunt doen is je bodyfat verlagen en roeien met de riemen die je hebt. Wellicht dat je een beetje je kaakspieren groter kunt maken met gear en andere shit, maar verwacht daar ook geen wonderen van.

En anders:
 
Flink afvallen en droog worden tot op het bot.
Je hebt ook nylon bones waar je sterke kaken van krijgt.
 
Nee van dit soort vage dingen: https://www.bol.com/nl/nl/p/xxl-fit...2022-deals-schoencadeautjes/9300000026089156/
Dacht het is gewoon aliexpress meuk. Maar zie er tegenwoordig steeds meer van dus ik dacht ik vraag hier even of het echt helpt.

En gear zal inderdaad uitkomst bieden als ik sommige foto's hier zo zie :p
1152x1200.jpg


:roflol: :roflol: :roflol:

Ze hebben die rechts onder niet eens symmetrisch geshopt
 
Enige wat bewezen werkt is flinke dosis AAS + GH voor jaren of cosmetische ingrepen.
Met kauwgom en drugs train je alleen je kaakspier en krijg je bredere kaken, geen sterkere kaaklijn.
 
Die onzin werkt allemaal niet. Enige wat je kunt doen is je bodyfat verlagen en roeien met de riemen die je hebt. Wellicht dat je een beetje je kaakspieren groter kunt maken met gear en andere shit, maar verwacht daar ook geen wonderen van.

En anders:
Ja, deze dan.
Draadje van kin richting oor, trekt je bakkes ook strak. Volgens een vriendin kosten ongeveer 1000 euro. Zitten haakjes aan de draadjes en er wordt extra collageen aangemaakt.
Ik zou er niet te jong mee beginnen, anders ben je straks de enige met een oude kop in het verzorgingshuis :D
 
Laatst bewerkt:
veel vrouwen zijn er baas in
 
Zijn zat injectable klinieken die filler behandelingen voor de mannelijke kaak en kin aanbieden.

EDIT: Die insta post hierboven ook, 8ml fillers
 
Zijn zat injectable klinieken die filler behandelingen voor de mannelijke kaak en kin aanbieden.

EDIT: Die insta post hierboven ook, 8ml fillers
Dat moet je dan toch blijven doen? Dus dan is je gezicht delen van 't jaar anders 😂
 
Dat moet je dan toch blijven doen? Dus dan is je gezicht delen van 't jaar anders 😂
Klopt, fillers lossen na een tijdje vanzelf op. Er bestonden volgens mij wel permanente fillers maar die zijn verboden.

Maar goed, als je dat elke x maanden laat bijvullen dan blijven die tijdelijke fillers ook gewoon hun werk doen.
 
Klopt, fillers lossen na een tijdje vanzelf op. Er bestonden volgens mij wel permanente fillers maar die zijn verboden.

Maar goed, als je dat elke x maanden laat bijvullen dan blijven die tijdelijke fillers ook gewoon hun werk doen.
Hm ik weet 't niet. Lijkt me best heftig, de vorm van je gezicht al dan niet tijdelijk aan te passen.
 
Hm ik weet 't niet. Lijkt me best heftig, de vorm van je gezicht al dan niet tijdelijk aan te passen.
Heb je het nodig dan?

En tja, tis ook maar net wat je er voor over hebt. Een goede gezichtsstructuur/kaaklijn/kin doet het sowieso goed bij vrouwen. Mits je niet fucking lelijk bent natuurlijk.
 
Heb je het nodig dan?

En tja, tis ook maar net wat je er voor over hebt. Een goede gezichtsstructuur/kaaklijn/kin doet het sowieso goed bij vrouwen. Mits je niet fucking lelijk bent natuurlijk.
Neuh heb een baard die perfect bij m'n kop past. Enige dat ik zou overwegen is zo'n traangootbehandeling. AAS, HGH en ploegenwerk maken dat ik er net wat meer moe uit zie dan ik wil haha.

Maar idd, als je echt een verneukt hoofd hebt is 't wel chill wat ze tegenwoordig allemaal kunnen fixen.
 
Neuh heb een baard die perfect bij m'n kop past. Enige dat ik zou overwegen is zo'n traangootbehandeling. AAS, HGH en ploegenwerk maken dat ik er net wat meer moe uit zie dan ik wil haha.

Maar idd, als je echt een verneukt hoofd hebt is 't wel chill wat ze tegenwoordig allemaal kunnen fixen.
Ligt eraan hoe erg het is imo. Pic? Als je fucking erge kringen/wallen hebt is dat wel killing voor je gezicht inderdaad. Zeker als je nog niet zo heel oud bent.
 
Back
Naar boven