AndroidHealthClinic

Kaaklijn trainen

Bezoekers in dit topic

StylinBro

Cool Novice
Lid geworden
12 dec 2017
Berichten
91
Waardering
8
Lengte
1m85
Massa
76kg
Vetpercentage
13%
Hallo bodybuilders,
Hebben jullie tips om de kaaklijn te trainen en daar vet weg te krijgen
Gr
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat de enige gezonde optie om de kaak naar voren te laten komen is door het vetpercentage te verlagen. De structuur en definitie van de kaak lijken mij voornamelijk genetisch bepaald. Vaak wordt gezegd dat tren voor een bepaalde typische kaakvorming zorgt.

Edit: Als ik het profiel van de topicstarter bekijk, is hij sinds dinsdag lid en nog maar 16 jaar. Ik vind dat er best serieus antwoord gegeven kan worden op zijn vraag. Aan zijn andere posts te zien is het nog een beginner. We zijn tenslotte allemaal ergens begonnen. Zo een heel aparte vraag is het niet aangezien de kaaklijn binnen esthetiek vaak belangrijk is.:o
 
Laatst bewerkt:
Vaak wordt gezegd dat tren voor een bepaalde typische kaakvorming zorgt.
Valt best mee toch? :D

The-Death-of-Womens-Bodybuilding.jpg
 
Slechte troll is slecht.
 
Ik denk dat de enige gezonde optie om de kaak naar voren te laten komen is door het vetpercentage te verlagen. De structuur en definitie van de kaak lijken mij voornamelijk genetisch bepaald. Vaak wordt gezegd dat tren voor een bepaalde typische kaakvorming zorgt.

Edit: Als ik het profiel van de topicstarter bekijk, is hij sinds dinsdag lid en nog maar 16 jaar. Ik vind dat er best serieus antwoord gegeven kan worden op zijn vraag. Aan zijn andere posts te zien is het nog een beginner. We zijn tenslotte allemaal ergens begonnen. Zo een heel aparte vraag is het niet aangezien de kaaklijn binnen esthetiek vaak belangrijk is.:o
Die jongen weet nog niet eens wat al die vuile woorden in dit topic betekenen, schaam jullie :mad:
(ik had het niet op de oliebollen)
 
Nu pas de rest gelezen...wat een topic:popcorn2:
 
Geen advies voor TS wat betreft TUT en MMC?
Nee, de oliebollen challenge is voldoende.

1 keer per week een kilo..zo snel mogelijk voor kaakgains..

Verder zorgt de toename van de pens ook dat je kaak meer opvalt..of juist minder???
 
Dus je ben gemept op je kaak op de ijsbaan,
en toen je huis in de spiegel naar de schade keek viel het je op dat je kaak wat 'vettig' was?
 
Cardio..met name kaakfietsen schijnt goed te zijn!
 
Back
Naar boven