XXL Nutrition

Kaars gegooid (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Drag

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
15 jaar lid
Lid geworden
4 dec 2005
Berichten
863
Waardering
22
Lengte
1m87
Massa
85kg
Vetpercentage
17%
Hoi ik zit met een probleem ik had gisteren ruzie met mijn zusje. Dus toen gooide ik een dunne kaars naar haar. En in eenkeer begint ze te zeggen dat ik haar pols heb gebroken. Maar er is helemaal niks aan de hand het was gewoon een kleine kneuzing. En nu is mijn moeder helemaal van dat ik een vervelend rotjoch ben ofzo en weet niet wat ze met me aan moet (ik moet naar de gevangenis volgens haar) . Omdat ze tot 2 uur s'nachts in het ziekenhuis heeft gezeten met mijn zusje met haar gekneusde pols. Wat moet ik hier nou van vinden dan?
 
roid rage !
 
Is dit een lemming?
 
212sivb.jpg
 
Jij doet iets k*ts - mensen worden boos. Leer er mee leven zou ik zeggen.
 
Hoi ik zit met een probleem ik had gisteren ruzie met mijn zusje. Dus toen gooide ik een dunne kaars naar haar. En in eenkeer begint ze te zeggen dat ik haar pols heb gebroken. Maar er is helemaal niks aan de hand het was gewoon een kleine kneuzing. En nu is mijn moeder helemaal van dat ik een vervelend rotjoch ben ofzo en weet niet wat ze met me aan moet (ik moet naar de gevangenis volgens haar) . Omdat ze tot 2 uur s'nachts in het ziekenhuis heeft gezeten met mijn zusje met haar gekneusde pols. Wat moet ik hier nou van vinden dan?


Jij moet de bak in en anaal vernederd worden:mad:

Vervelend rotjoch!!
 
Laatst bewerkt:
pics_motivational-domestic-violence.jpg
 
Laatst bewerkt:
oorzaak -> gevolg. leer er mee leven!

zo niet, spring voor de trein. maar dat zou je moeder ook niet echt tof vinden denk ik dus dat kan je beter ook niet doen.
 
Ze zegt dat als ik nu niet naar het politie bureau ga dat zij zelf naar het politie bureau gaat om een verhaal te doen.
 
Laatst bewerkt:
Ze zegt dat als ik nu niet naar het politie bureau ga dat ik zelf maar moet gaan.
:roflol: Doe maar dan! Er gebeurt toch niets man, alsof de politie het iets boeit dat je iets naar je zusje hebt gegooid. Ik zou het gewoon doen om diegene op te naaien die zegt dat hij anders naar de politie gaat! Oeioeioei.. een kaars. Dat wordt waarschijnlijk een sorry en een kusje!
 
Ze zegt dat als ik nu niet naar het politie bureau ga dat ik zelf maar moet gaan.

Ik zou wel uitkijken. Hier staan hoge straffen op. Kijk maar in het wetboek bij: BW7 artikel 9.13b 'kaarsgooien'
 
De kaars brandde niet eens
 
Volgens mij had je die kaars beter in je moeder kunnen trappen.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
De kaars brandde niet eens

whahahahaahah:roflol:

---------- Toegevoegd om 09:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:56 ----------

:roflol: Doe maar dan! Er gebeurt toch niets man, alsof de politie het iets boeit dat je iets naar je zusje hebt gegooid. Ik zou het gewoon doen om diegene op te naaien die zegt dat hij anders naar de politie gaat! Oeioeioei.. een kaars. Dat wordt waarschijnlijk een sorry en een kusje!


idd had je die kaars in je zusje gestopt dan was t een ander verhaal geweest.. maar nu niks aan de hand..(volgens het prachtig Nederlands rechts systeem.)
maar alsnog moet je gestraft worden!:mad: grrrr
 
man, je bent 18, snap niet waarom je nog bij je ouders woont.
 
Jullie snappen het niet ik ga nu terug naar de jeugdzorg opvangtehuis voor probleem jongeren. Daar kun je niet bodybuilden omdat ze te weinig geld hebben om eten te kopen.
 
Dan was je dus al een k*tkind!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven