MuscleMeat

Kaarten bestellen bij ibiza-spotlight.com (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bricks

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
24 aug 2010
Berichten
4.898
Waardering
351
Lengte
1m83
Massa
91kg
Vetpercentage
11%
Ik kan hier niet zo snel een topic over vinden. Maar ik ga over paar weken naar ibiza en ik wil vooraf kaarten bestellen voor een aantal feesten. Ik wil dit via www.ibiza-spotlight.com doen heeft iemand daar ervaring mee? of iemand betere tips hiervoor?

Alvast bedankt!
 
Heb dat ook onlangs gedaan voor een drukbezocht feest, andere kaarten kan je goedkoper ter plekke krijgen.

ik heb ze echter nog niet gebruikt, maar hoor van iedereen dat het betrouwbaar is.
 
Oke bedankt, dan bestel ik ze gewoon daar.
 
Op het eiland zelf kopen. Aan meeste bars verkopen proppers kaarten voor lager dan de officiele prijs.
 
Op het eiland zelf kopen. Aan meeste bars verkopen proppers kaarten voor lager dan de officiele prijs.

ja sommige kaarten zijn via ibiza-spotlight uitverkocht zijn er dan nog we laltijd op het eiland te verkrijgen?
 
Ik heb alleszins nooit problemen gehad en toch wel de grootste feesten aangedaan. Scheelde toch altijd 5-15 euro per kaart. Misschien dat dit tijdens openings en sluitingsweek anders is, dunno
 
Ik heb alleszins nooit problemen gehad en toch wel de grootste feesten aangedaan. Scheelde toch altijd 5-15 euro per kaart. Misschien dat dit tijdens openings en sluitingsweek anders is, dunno

Ja ik bestel kaarten voor twee feesten andere zien we daar wel. De prijzen vallen ook wel mee (Pete Tong @ pacha 39 euro en Tiesto @ privilege 39 euro)
 
Heb inderdaad alleen voor een opening alvast gekocht. Rest zie ik daar wel.
 
Ja en dan ben je in ieder geval zeker. Ik heb de kaarten voor pacha en privilege in ieder geval binnen :)
 
Kaarten heb je voor een goede prijs gekocht..tiesto deed vorig jaar hier op eiland 50 euro...voor F*ck me i'm famous in Pacha betaal je 55 euro..
Veel plezier in ieder geval:D..mocht je vragen hebben of tips willen hebben kan je me een pm sturen. Ik woon nl op het eiland:D
 
Back
Naar boven