XXL Nutrition

Kabinet kiest definitief voor JSF (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik geloof dat een neutraal blok in anno 2013 mogelijk moet zijn. De NAVO heeft voor mij geen bestaansrecht meer.
 
  • Like
Waarderingen: Tsn
kunnen we gewoon niet bij de Russen aankloppen voor de nieuwe Migs? die zijn veel goedkoper en betrouwbaarder.
 
Welke expert weet of de Duitsers nog fatsoenlijke wapens bouwen? Tijdens de twee wereldoorlog waren hun ontwerpen altijd superieur aan die van de tegenstander.
 
NL is misschien beter af dan Belgie, NL heeft onmiddelijk meegedaan daardoor zal de kostprijs minder hoog liggen per vliegtuig.
 
Die landen wouden het zelf ook dolgraag...

Niet verwonderlijk na veertig jaar occupatie, maar het was tegen de gemaakte afspraken. Dit is precies waarom ik voor het uitreden bij de NAVO ben. Het westen giet olie op het vuur, niet Rusland.
 
Het internationale betrekkingen vuur.
 
NL is misschien beter af dan Belgie, NL heeft onmiddelijk meegedaan daardoor zal de kostprijs minder hoog liggen per vliegtuig.

nederland is inderdaad een van de eerste altijd met dickrijden.
 
Mooi toestel, terecht dat de F16 nu eindelijk vervangen wordt. Wat ik wel zonde vind is dat de luchtvloot er zowat met 50 % op achteruitgaat en er over heel Defensie ook nog weer 3000 man uit moet. Wacht dan even met die F35 aanschaffen totdat je economie weer wat opkrabbelt.
 
Volgens Samsom is er nog niets zeker en met dat rapport waar naar voren komt dat de kosten nog eens redelijk zullen oplopen ten opzicht van de planning.

Kan een politiek spelletje zijn van de Pvda bazen maar de mensen in de lokale afdelingen zijn toch redelijk gekant als ik het goed snap.

Het staat nog niet vast of de PvdA-fractie instemt met de aanschaf van de Joint Strike Fighter. "Ik weet niet of ik dit besluit kan steunen", zei PvdA-leider Diederik Samsom gisteravond in Pauw & Witteman. De fractie en hijzelf hebben nog geen standpunt ingenomen, de partij houdt vandaag een extra vergadering over de JSF.
 
Al zegt hij het wel, ik denk niet dat de PvdA-kamerleden nog in de positie zijn om dit tegen te houden. En belachelijk ding natuurlijk, die JSF.
 
Mooi toestel, terecht dat de F16 nu eindelijk vervangen wordt. Wat ik wel zonde vind is dat de luchtvloot er zowat met 50 % op achteruitgaat en er over heel Defensie ook nog weer 3000 man uit moet. Wacht dan even met die F35 aanschaffen totdat je economie weer wat opkrabbelt.

En tegen die tijd kun je voor weinig geld nog veel modernere onbemande drones kopen die alle taken van zo'n JSF kunnen vervullen en ook nog eens veel wendbaarder zullen zijn enz. en je dus je luchtmacht nog veel verder kunt verkleinen. Ja jammer maar niet heus.
 
Back
Naar boven