MuscleMeat

Kabinet valt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Smalluser

Advanced Bodybuilder
20 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
1.092
Waardering
7
Kabinet niet meer te redden we gaan opnieuw naar de stembus, zat er dik in.
Was toch een soort hype die 26 zetels van het LPF lees net dat er bij evt. nieuwe verkiezingen nu slechts 3 zetels overblijven en dat 81% het vertrouwen in het ?nu nog? zittende kabinet verloren heeft.

Groet Smalluser :thumb:
 
jah, net op tv gezien dat bomhoff zijn ontslag al heeft aangediend...

stelletje ongeregeld... :D
 
Mooi zo, wegwezuh met die imbeciele bezuinigingen, nou hopen dat er een beetje kabinet met koppies gaat komen.... die ons niet de armoede in wil jagen...
 
Weer opnieuw stemmen door newbies LPF!
Maar hopelijk wel beter voor Nederland!
 
Originally posted by Dutchgirl
Weer opnieuw stemmen door newbies LPF!
Maar hopelijk wel beter voor Nederland!


Maakt uiteindelijk niks uit, wat is er concreet de afgelopen 20 jaar verandert?? niks.. allemaal doen ze lose beloftes aan het begin waarvan ze al weten dat ze 90% niet waarmaken.. Er zijn geen grote verschillen meer tussen de partijen, uiteindelijk sluiten ze altijd een compromis en leveren iets in van hun ideeen.. Ik geloof echt niet in de politiek van ons.. het grootste en traagste radarwerk van ned.
 
We moeten gewoon Leefbaar Nederland gaan stemmen.
Het volk heeft duidelijk te kennen gegeven iets anders te willen dan de gevestigde partijen.
 
Weet je nog wat Harry Mens zei direkt na de moord op Pim ?

"Stem niet op dit stelletje idioten want die houden absoluut geen stand."

Groet Smalluser :thumb:
 
Tja zeg het maar de afgelopen jaren wel een stelletje koekbakkers hier en daar op verschillende functies.

Wat dacht je van geld over de balk gooien ik noem in het verleden :

Poolstrook 65 miljoen
Rekening rijden vooronderzoek en installatie kweet niet wat dat
gekost heeft maar vele euro's !!!!!!
Betuwe lijn is dat niet 450 miljoen gulden ? verdienen ze noit meer terug.

enz enz.

Groet Smalluser :thumb:
 
Weet je wat dit hele circus kost, vallen van het kabinet, opnieuw stemmen, enz.. MILJOENEN!! en wie betaald dat, juist, wij :(
 
het is treurig maar zeker goed, alleen erg lullig voor bea, komt allemaal door die incompetente mongolen van de LPF, die bewindslieden zijn wel ok, maar die fractie is gewoon te egocentrisch en denken alleen maar aan zichzelf, vooral die zielige wijnschenk, wat een mannetje zeg, ze hebben echt 1.6 milj kiezers verraden ga lekker weer cda stemmen en dan coalitie van vvd en cda, lekker rechts en duidelijk
 
Originally posted by exarchos
het is treurig maar zeker goed, alleen erg lullig voor bea, komt allemaal door die incompetente mongolen van de LPF, die bewindslieden zijn wel ok, maar die fractie is gewoon te egocentrisch en denken alleen maar aan zichzelf, vooral die zielige wijnschenk, wat een mannetje zeg, ze hebben echt 1.6 milj kiezers verraden ga lekker weer cda stemmen en dan coalitie van vvd en cda, lekker rechts en duidelijk

Ja VVD en CDA hebben ook pas 20 jaar de tijd gehad om wat te veranderen, ook niet gebeurt. VVD afgelopen 8 jaar met PVDA, CDA daarvoor. Erg veel vertrouwen heb ik daar ook niet in. En ja, de burger moest zonodig LPF stemmen, Ik had erop gestemd indien Pim nog leefde. Maar ik was wel zo realistisch om te zien dat bij een beginnende partij, je een man met hersens en een duidelijke leider nodig hebt, dat was Pim. LPF zijn de restanten en die vond ik toendertijd al niet integer.

Wat wij nodig hebben was iemand als Pim, iemand die de boel eens flink wakker schudde, dat heeft die gedaan voor de verkiezingen, maar absoluut niet genoeg om de boel te veranderen. Daarvoor had die ook na de verkiezingen er moeten zitten, maar hij is vermoord.. Ik vrees dat de politiek weer net zo wordt als het was en dan gebeurt er dus NIKS

Wij in Ned. houden een referendum over de vraag of er over een onderwerp een referendum moet komen. is van de zotte..
 
niet mee eens

Ik vind het te makkelijk om politiek af te doen als saai, en dat het maar wat aan kloot!! Het is een moeilijk kijk maar naar de amateurs van de LPF, die er niks van bakken. CDA en VVD hebben fouten gemaakt in het verelden, maar dat hebben de andere partijen ook, dat is nou democratie om na een aant jaren te beoordelen wat jij persoonlijk van het beleid vind, dus stemmen, als een partij het slecht doet, dan verliest die veel zie de PvdA afgelopen verkeizingen.
Het is gewoon dom als je zegt dat niet gaat stemmen omdat het niet helpt, een: dat telt je stem wel(naar de grootste partijen) en kijk naar de winst van de LPF allemaal jarenlange niet stemmers, kwam door pim. We hebben zelf dagelijks te maken met politiek en dat zal het blijven doen. Je kan gaan zitten mokken en lekker lopen kankeren maar je kan ook zelf wat er aan doen!!!! het komt niet allemaal vanzelf
 
Iedereen geeft af op Paars, natuurlijk hebben ze veel dingen latn liggen, maar dan NOG, we zitten hier in het paradijs op aarde. Er is nog vanalles te verbeteren, maar we zitten ver boven het niveau van de meeste andere landen wat veiligheid, stabiliteit, sociale zekerheid e.d. betreft. Denk daar maar eens aan als je naar de stembus gaat.
 
Originally posted by wateengedoe2
Iedereen geeft af op Paars, natuurlijk hebben ze veel dingen latn liggen, maar dan NOG, we zitten hier in het paradijs op aarde. Er is nog vanalles te verbeteren, maar we zitten ver boven het niveau van de meeste andere landen wat veiligheid, stabiliteit, sociale zekerheid e.d. betreft. Denk daar maar eens aan als je naar de stembus gaat.

Ja veiligheid, leuk onderwerp.. ingebroken bij ons in de straat, mensen bellen de politie...

Sorry meneer, deze inbraak heeft geen prioriteit, wij komen niet, doet u morgen maar aangifte..

lang leve ned. je fiets wordt gejat, de daders gaan net de hoek om, je zegt het tegen de politie, sorry we fiestendiefstal heeft geen prioriteit..

Dikke snikkel met veilig in ned. ga maaris een zat. avond uit in Ede..

vriendin van me hebben ze laatst afgetuigd met een hamer terwijl 10 andere marokkanen haar vriend vasthielden, kon die leuk toekijken..

en jullie noemen dit land veilig??

Dit verkiezingsgrapje kost alleen al 5.000.000.. wiens geld, dat van de burger ja..

Ik heb geen enkel vertrouwen in welke partij dan ook, pure bureaucratie. Er worden nooit concrete beslissingen genomen. Neen, eerst een parlementaire enquete over de vraag of er een referendum moet komen.. de bestuurlijke organen liggen al jaren lam en dat zien we duidelijk op alle fronten, zowel in de gezondheidszorg als de veiligheid als de WAO, enz.. ik walg van de misselijke spelletjes die Den Haag speelt..

Bovendien wordt een BLANCO stem NIET verdeelt over de grootste partijen, dat is alleen als je niet gaat stemmen. Kies je echter BLANCO op de stemmachine, dan word je stem niet gebruikt..
 
Tja 5.000.000 is niet misselijk en gaan we idd met ze allen betalen nog maar niet te spreken over wat er aan wachtgeld de deur uit gaat in Den Haag nu.

Wat straffen betreft leven we hier wel in "het paradijs" natuurlijk. Als je in Singapore je kauwgum op straat uitspuugt en je wordt daarvoor aangehouden krijg je 10 euro bekeuring.

Als je hier je kauwgum op een politiepet plakt krijg je een "standje" (bij wijze van).

Groet Smalluser :thumb:
 
Als je hier met 20 gram coke gepakt wordt pakken ze het af en mag je verderlopen....

maar als je 3 km. per uur te hard rijd heb je 28 euro boete, voldoen je die niet binnen 2 weken wordt het 40 en 2 weken later 58.. van de zotte..
 
helpt het ?

Hoe denken jullie eigenlijk over zwaarder straffen ?

Groet Smalluser :thumb:
 
Maak er een poll van! Kun je zien welek partij het populairst is onder de bodybuilders :)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven