D66
Stem al 10 jaar op die partij.. elke keer weer met dezelfde overwegingen. Het lijkt een kleurloze partij, maar ze hebben monetair bezien rechtse principes en sociaal bezien linkse principes en dat bevalt me prima.
Het zijn mensen die nadenken en die niet achter de 'waan van de dag' lopen..
Maar op wie... tja, als Borst nog in de kamer zou zitten, sorry ik heb 3 maanden niks gevolgd dan op haar.
Ik hoop wel dat we dan net zo iemand als Borst of Bomhoff krijgen voor gezondheidszorg.. die waren tenminste allebei tegen roken in het openbaar.
Stel je voor... ik kon jaaaren geleden al aan spinning doen bij een sportschool in Renkum, maar daar roken is toegestaan ga ik daar neniam never nooit naar toe...
Toch raar dat pas door toedoen van Bomhoff de vergaderingen in de Treves zaal rookvrij werden...
Ikzelf heb vroeger het lidmaatschap op de lokale fietsclub opgezegd toen daar de jaarvergadering niet eens rookvrij kon... ik kon al niet naar de kantine omdat iedereen daar altijd zit te paffen..
Maar ik dwaal af. Een regering met gezond verstand en helaas is de VVD mij te autogeil/anti-milieu en de CDA te gristelijk.. jammer dat PvdA zo'n stelletje sosjalisten zijn die het economisch landsbelang niet voorop stelt. Mwah, maar het viel eigenlijk nog wel mee... GL is pas echt erg! Weet je, ik zou het best wel geinig vinden om een kabinet te hebben met VVD, D66 en GL. Kun je Rosenmuller eens zien kronkelen om regeringsstandpunten te verdedigen die niet stroken met de partijstandpunten...
In ieder geval kan nu gezegd worden dat het land verloedert door de verhoogde criminaliteit o.i.v. de 'rot'Marokkanen en anderen die nooit normen en waarden hebben geleerd... alles moet kunnen hè? Daar had Fortuyn wel gelijk in toen ie Rosenmuller opriep zelf maar naar de no-go gebieden in Rotjeknor te gaan...
Zo, en nu houd ik mijn mond dicht... ooit nog ambities gehad om politicologie te studeren weet je...