MuscleMeat

Kai Greene updates topic

Bezoekers in dit topic

"your body looks painfull" lol

• Like
Waarderingen: TalentLoos
Ben benieuwd naar generation iron, en of kai de mr. O binnen gaat halen.

Laatst bewerkt:
wat een fantastische kerel is het toch, ook al wint hij om politieke reden misschien nooit de "O"

Kerel post dit jaar wel erg veel pics niet? Traint normaal ook altijd met z'n sweater maar nu zie je hem vaak in een top trainen? Mindgame met de tegenpartij? Staat er erg goed bij in z'n offseason dus volgens mij probeert die toch op de andere in te spelen, bij guestposes krijg ik ook zo het gedacht dat hij de andere weglacht... Beetje a la arnold:D

Dat is nou een well developed bicep:D

Hij zou een juicer op de markt moeten brengen.
"Juicing made me who I am today. Buy one too!"
(not to be used with grapefruits)

zn biceps lijken imo echt heel veel op die van arnold qua vorm...

---------- Post toegevoegd 2 August 2013 om 13:05 ----------

ook omdat je net zoals bij schwarzie zn triceps niet zo ziet hangen en bijna wegvallen :D

---------- Post toegevoegd 2 August 2013 om 13:06 ----------

Hij zou een juicer op de markt moeten brengen.
"Juicing made me who I am today. Buy one too!"
(not to be used with grapefruits)

dit zou serieus goed verkocht worden :D laat gelijk zien dat ie schijt heeft aan alles
wat er over hem wordt gezegd achter zn rug om, want ik ben benieuwd hoeveel
mensen er ooit tegen hem in het echt over beginnen... nee dan is het alleen respect mr greene :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

jam dat kai niet geaccepteerd word door zn ifbb maoten

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

jam dat kai niet geaccepteerd word door zn ifbb maoten

Aan de andere kant (Buiten de politieke redenen dat ie misschien niet zal winnen) kan hem dat wel onderscheiden van de rest om hoger te komen.. De drive is strong :P

mm ja die thead laatst op blackstonelabs waar undercover ifbb vertelde dat kai buitenbeentje was in de ifbb vond ik eigenlijk wel schokkend. Het is net de basisschool waar iemand word buitengesloten.
Maarrrrr kai dwarft wel 99% van de ifbb dus haters gun hate :p

Terug
Naar boven