XXL Nutrition

Kai Greene updates topic

Bezoekers in dit topic

Nou nou je zou maar pro BBer zijn en ze zeggen dit over je. Nu ineens is coleman slim die man roept yeah buddy en verder komt ie niet. Nu hebben we een BBer die in mijn ogen meer te vertellen heeft dan alleen hoe sterk die wel niet is blijkt ie te traag te zijn.

Het zou ook wel raar zijn als coleman tijdens het trainen allerlei natuurkundige termen ofzo gaat roepen toch?

aan dat zweverige gelul van kai moet je ook echt wennen hoor. Net zoals er mensen zijn die ronnie coleman nooit leuk of grappig hebben gevonden en dus niet motiverend.
Kai vertelt wel de waarheid en draait er behalve bij aas gebruik, wat logisch is, ook niet omheen

kvind t altijd wel interessant wat kai te vertellen heeft

ook filmpjes van coleman kan ik waarderen

iedereen altijd met z'n keuzes, gelijk gekte in dit topic.

kvind t altijd wel interessant wat kai te vertellen heeft

ook filmpjes van coleman kan ik waarderen

iedereen altijd met z'n keuzes, gelijk gekte in dit topic.

Inderdaad, ieder zijn ding toch.
Altijd dat achterlijke gelul om elkaars mening af te kraken..

ben trouwens fan van beide en wil ze echt nog een keer op een beurs aanspreken :D nooit naar fibo geweest o.i.d. maar moet wel mooi zijn

Hij heeft toch echt het beste fysiek op het moment. Jammer dat de O geen echte BB competitie is, maar een waardeloos politiek spelletje... Mocht hij de O niet winnen terwijl hij het beste fysiek heeft (da's nog even afwachten tot op het podium), kijk ik niet meer naar de toekomstige Olympia's.

eens! ik kijk t sowieso niet helemaal live want de show duurt me wat te lang, posedowns en routines zijn wel leuk om terug te zien

Laten we eerst maar even de O afwachten en dan zien.

Hij heeft toch echt het beste fysiek op het moment. Jammer dat de O geen echte BB competitie is, maar een waardeloos politiek spelletje... Mocht hij de O niet winnen terwijl hij het beste fysiek heeft (da's nog even afwachten tot op het podium), kijk ik niet meer naar de toekomstige Olympia's.

Hoe kun je dit nu weten? Phil laat vrijwel niets zien.

Hij doet het toch goed. Ik denk zelf dat bb inderdaad niet goed is voor sociale skills. Maar dat moet dan toch ook een oorzaak hebben ?

Zou jezelf minimaal een jaar of 10 elke dag volproppen er iets mee te maken hebben? Wekelijks als basis of voor onderhoud zo'n 2 gram steroiden om zo af en toe eens een ""echte kuur" van een gram of 5-6 naar binnen te drukken, afgezien van de hoge doseringen SLIN, HGH, IGF en ander peptides?

Topsports is simpelweg ongezond.Ik moet dan denken aan dat afscheidsfilmpje van ROnnie COleman op zn laatste Olympia......misschien dat veel mensen het niet is opgevallen maar hij heeft het daar ZICHTBAAR enorm moeilijk en het lijkt er sterk op dat ie daar elk moment dood kan neervallen. Zal hem zo eens opzoeken en posten, dan weten jullie wel wat ik precies bedoel.....

;)

Laatst bewerkt:
Heb 'm gevonden....leuk om te zien hoe hij naar adem snakt zodra hij een microfoon onder zn neus gedrukt krijgt in het begin van het filmpje @ 3:00.....en kijk vanaf exact 6:30 als 'ie het podium opkomt voor een afscheids-speech. Dat is geen menselijke emotie, maar een bodybuilder tjokvol roids die op het punt staat om elk moment neer te vallen@ exact 6:36!!

Leuke sport....dat bodybuilden :D

EDIT:

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: DDoob en mack10
Heel heel goed fysiek maar hoop niet dat ie 'm wint, puur om dat grapefruit gedoe. Prima dat ie op zo'n manier aan z'n geld moet komen maar toch.

Zou jezelf minimaal een jaar of 10 elke dag volproppen er iets mee te maken hebben? Wekelijks als basis of voor onderhoud zo'n 2 gram steroiden om zo af en toe eens een ""echte kuur" van een gram of 5-6 naar binnen te drukken, afgezien van de hoge doseringen SLIN, HGH, IGF en ander peptides?

Topsports is simpelweg ongezond.Ik moet dan denken aan dat afscheidsfilmpje van ROnnie COleman op zn laatste Olympia......misschien dat veel mensen het niet is opgevallen maar hij heeft het daar ZICHTBAAR enorm moeilijk en het lijkt er sterk op dat ie daar elk moment dood kan neervallen. Zal hem zo eens opzoeken en posten, dan weten jullie wel wat ik precies bedoel.....

;)

Dat lichaam heeft in de prep een gigantische klap gekregen en posen kost ook nog eens veel energie, zo gek is het niet dat hij staat te hijgen.

Heel heel goed fysiek maar hoop niet dat ie 'm wint, puur om dat grapefruit gedoe. Prima dat ie op zo'n manier aan z'n geld moet komen maar toch.

Oftewel je vindt t niet prima dat hij zo aan z'n geld moest komen. Anders gunde je hem die overwinning ook wel..

Dat lichaam heeft in de prep een gigantische klap gekregen en posen kost ook nog eens veel energie, zo gek is het niet dat hij staat te hijgen.

Dat begrijp ik allemaal wel, maar je mist geloof ik de essentie van mijn betoog;

Het is namelijk "erg gek" dat zo;n gast daar tjokvol van de roids bijna van zn stokje gaat.
Bodybuilding op dit niveau is onverantwoorde risico's nemen, met alle risico's van dien.
Ik ben er van overtuigd dat dit niet gezond is......

Ik vind bodybuilding ook leuk, en heb ook zat gekuurd en gedisciplineerd mn eetschemaatjes en workouts gedaan en aardig wat persoonlijke doelstellingen weten te overtreffen, maar die gezondheidsrisico's die je moet nemen om op een hoger niveau "BUITENAARDSE" proporties aan te gaan nemen zijn mij simpelweg te groot.
Ze vallen niet voor niets met bosjes neer tegenwoordig.......om nog maar te zwijgen over de psychische schade (waar je NOOIT iemand over hoort)
Wat overigens niks zegt over het feit dat ik ziekelijke respect heb voor het feit dat ie het wel flikt! Hij geeft IMO namelijk LETTERLIJK zijn leven voor de sport, en dat kunnen we van een hoop andere topsporters in diverse sporten niet zeggen :)

Laatst bewerkt:
Heb 'm gevonden....leuk om te zien hoe hij naar adem snakt zodra hij een microfoon onder zn neus gedrukt krijgt in het begin van het filmpje @ 3:00.....en kijk vanaf exact 6:30 als 'ie het podium opkomt voor een afscheids-speech. Dat is geen menselijke emotie, maar een bodybuilder tjokvol roids die op het punt staat om elk moment neer te vallen@ exact 6:36!!

Leuke sport....dat bodybuilden :D

EDIT:

Hij is volgens mij gewoon emotioneel hoor? ???

Terug
Naar boven