XXL Nutrition

Kai Greene updates topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

brwa

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
10 mei 2012
Berichten
909
Waardering
69
13 weeks out


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
JB5_2516wtmk_BBTORPUJMH.jpg

JB5_2518wtmk_KGIIWSELGC.jpg

JB5_2522wtmk_FZQUGRUPSU.jpg

JB5_2523wtmk_DQKKWTAIEB.jpg

JB5_2535wtmk_WYIUSTCRSU.jpg

JB5_2541wtmk_VZOYFLSKMI.jpg

JB5_2529wtmk_OUKILPZFQA.jpg

JB5_2536wtmk_WLACIDZAUM.jpg
 
Waarom moet die altijd van die idiote maskers op hebben?
 
Fokking nice.
Die wheels ook
 
wel beetje rare verhoudingen, 2 verschillende biceps, ene arm breder dan de ander
 
goede bodybuilder , maar die stomme maskers en dan die drol die nog steeds op zen hoofd plakt...???

ook altijd van die verwijfde poses...dit laat , deze echt superbodybuilder , zwaar in mn achting dalen.
op deze manier mag ie van mij echt niet Mr.O worden , er zijn nu al veel te veel mensen die met bodybuilding lachen , als deze clown dan ook nog is de beste in deze sport zou zijn , is het helemaal belachelijk.

desalnietemin , uber-lichaam ! ! !
 
Heb hem altijd al een beest gevonden. 13 weeks out en nu al strepen in zijn benen. Gun deze man het beste, en zeker ook de olympia. Het gaat toch om het beste lichaam, niet om het beste imago
 
ben wel kai greene van, maar toch die most musclelar pose die nog veel delts mist lijkt wel. Terwijl die op de 1e foto met branch en george goeie delts heeft, echt raar.

toch een nice fysiek, vooral 1ste foto zie je echt datie anders is dan vorig jaar imo
 
Die biceps zijn echt bizar. Het grootste nadeel is zijn brede middel. Daarbuiten ziet hij er echt niet uit als hij te hoog in %BF zit.
 
Die schouders vallen ook volledig weg bij bdb.
 
. Het gaat toch om het beste lichaam, niet om het beste imago

toch niet , als je een sport moet vertegenwoordigen omdat je de beste op dat moment bent , mag je wel wat charisma hebben , dat hadden enkel Arnold , Haney , Yates en Coleman in alle opzichten , Kai heeft dit echt niet.
 
Kai greene is een hele aparte bodybuilder met zo zijn eigen gedachten en manieren van doen.Zeer spiritueel en een groot mysterie voor de sport.En ik denk dat hij echt wel Mr O kan worden.
 
tussen die errectors kan je wel een fiets parkeren zeg...
 
Kai, Victor, Jay, Branch
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Dude, die video, kai is sick groot!
 
Dude, die video, kai is sick groot!

idd en ik vind hem persoonlijk een aanwinst voor de sport. Een apart iemand en dat zie je ook in zijn posings. Liever zo een posing dan bv een Branch die steeds hetzelfde doet...
 
vette pics Exentrique !

Het valt me op dat niemand een bulkhoofd heeft ....

Victor zijn hoofd is zelfs heel smal . En Kai ziet er al echt droog uit ... In het filmpje ook trouwens.
 
Back
Naar boven