Fitness Seller

Kai Greene updates topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

wel bizar hoeveel massa hij heeft..
en belachelijk hoeveel je moet hebben om mee te kunnen draaien met die mannen
 
Beestig fysiek maar is niet echt mijn smaak.. Vind zijn poses en optredens ook maar een beetje gay imo
 
http://www.youtube.com/watch?v=VNB3y0_vlMk&feature=related

hij is nu te groot, beter is zo als in bovenstaand filmpje

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jul 2012 om 09:41 ----------

vette pics Exentrique !

Het valt me op dat niemand een bulkhoofd heeft ....

Victor zijn hoofd is zelfs heel smal . En Kai ziet er al echt droog uit ... In het filmpje ook trouwens.

Weet je wel dat hij nog maar een paar weken uit de gevangenis is
 
Harde werker en blijft groeien. Alleen hij moet stoppen met die rare posses.
 
wel bizar hoeveel massa hij heeft..
en belachelijk hoeveel je moet hebben om mee te kunnen draaien met die mannen

is het de bedoeling dat die gorilla in je plaatje op kai greene lijkt?
Doet me er echt aan denken :p
 
http://www.youtube.com/watch?v=VNB3y0_vlMk&feature=related

hij is nu te groot, beter is zo als in bovenstaand filmpje

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jul 2012 om 09:41 ----------



Weet je wel dat hij nog maar een paar weken uit de gevangenis is


ja duh....

Jij volgt zeker niet alle topics hier?
Hij is volop aan de gang om terug op zen oude niveau te komen , dat wil zeggen dat hij stevig aant bulken is . Snappie?
 
Kai is echt mijn favoriet, maar no way dat hij de O ooit haalt met die poses..
Het maakt 'm wel uniek en een publieksfavoriet, maar wil liever niet binnen x aantal jaar 10 dansende bodybuilders op podium zien. .

Zoals hij is in het laatst vermelde filmpje is hij perfect, het ziet er gewoon allemaal zo perfect uit en niet zo freaky.
 
Kai is echt mijn favoriet, maar no way dat hij de O ooit haalt met die poses..
Het maakt 'm wel uniek en een publieksfavoriet, maar wil liever niet binnen x aantal jaar 10 dansende bodybuilders op podium zien. .

Zoals hij is in het laatst vermelde filmpje is hij perfect, het ziet er gewoon allemaal zo perfect uit en niet zo freaky.

Het was een guestposing... Heb het hem nog nooit op de O zo zien doen dus waarom nu ineens wel?

Ga er maar niet van uit dat ze ineens een hele routine zoals de dames fitness klasse willen met handstanden en koprollen xD
 
Een top atleet met soms goede originele posing routines. Als hij z'n taille/gut onder controle krijgt kan die iets hogere ogen gooien.
 
Het was een guestposing... Heb het hem nog nooit op de O zo zien doen dus waarom nu ineens wel?

Ga er maar niet van uit dat ze ineens een hele routine zoals de dames fitness klasse willen met handstanden en koprollen xD
puur omdat het niet mag denk ik :p z'n routine op de O 2011 was nu niet bepaald zoals die van Phil of Jay. Phil z'n routine was wat saai imo..
 
Kai at Europa


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
nog n paar....


2j337s6.jpg


5xijpu.jpg



14uz7t3.jpg
 
En toch heeft hij rare biceps, vind het beetje synthol achttig eruit zien maar dat zal ik wel mis hebben respect voor hem voor die massa
 
Zijn prep is al begonnen denk ik?
Staat redelijk droog in vergelijking met vorig jaar rond deze tijd..
 
Houd zijn gut goed onder controle. Heeft ook een mooi fysiek op die foto's
 
Strijd voor de olympia titel zal tussen Kai en Phil gaan dit jaar.
 
Echt geen mooie verhoudingen.
 
Ik hoop ook zwaar dat kai wint. Hij is gewoon uniek. Alle mr O's zijn zo standaard met hun routines, gedachtes etc. Kai is gewoon een beest die recht heeft op de sandow
 
Back
Naar boven