Fitness Seller

Kai Greene updates topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Strijd voor de olympia titel zal tussen Kai en Phil gaan dit jaar.

tussen Branch en Phil bedoel je zeker...

Branch zou niet een top 5 mogen finishen met dat lelijke fysiek van hem :mad:

Er komt dit jaar trouwens geen strijd. Phil all the way!

Volgend jaar komt er pas weer strijd... Dan wint Jay :D
 
Branch Warren zal met zijn fysiek nooit een olympia kunnen winnen is een beetje de Tom Platz van deze tijd hele goede benen.Maar mist armen,rug is niet goed genoeg,zijn bovenlichaam is niet van het niveau van zijn benen.Phil zou kunnen winnen inderdaad Jay word super moeilijk om dit jaar potten te breken.Op de Arnold won Brach wat ik persoonlijk echt een fout vond.
 
Kai zal nooit mr.O worden, hij zou helemaal geen goede ambassadeur voor de sport zijn. Ik vind hem meer in n circus thuishoren met zijn koprollen en handenstand.....
Dit hoort niet op een bodybuildingpodium, zie je Jay of Branch of eender wie al zo een koprol maken ,stel je voor .....
Zijn fysiek is hier op deze laatste foto's best goed maar niet goed genoeg om mr.O te worden imo, vooral zijn middel is lelijk en ik vind het totale pakket niet mooi .

Maarja op deze manier zal hij wel de geschiedenis in gaan als de 'gekke' bodybuilder. Daaarom doet hij het wss ook.
 
Kai zal nooit mr.O worden, hij zou helemaal geen goede ambassadeur voor de sport zijn. Ik vind hem meer in n circus thuishoren met zijn koprollen en handenstand.....
Dit hoort niet op een bodybuildingpodium, zie je Jay of Branch of eender wie al zo een koprol maken ,stel je voor .....
Zijn fysiek is hier op deze laatste foto's best goed maar niet goed genoeg om mr.O te worden imo, vooral zijn middel is lelijk en ik vind het totale pakket niet mooi .

Maarja op deze manier zal hij wel de geschiedenis in gaan als de 'gekke' bodybuilder. Daaarom doet hij het wss ook.

Dus omdat de huidige mr o's nooit een koprol hebben gemaakt of een handstand. Mag kai greene dat ook niet? Ik denk dat sommige een beetje een erg simpele geest hebben.
 
Dus omdat de huidige mr o's nooit een koprol hebben gemaakt of een handstand. Mag kai greene dat ook niet? Ik denk dat sommige een beetje een erg simpele geest hebben.
Bij Kai heb ik soms plaats vervangende schaamte , niks persoonlijks naar hem toe , maar in een show laat jij je kanten zien en die laat je beoordelen , dus de standaard poses en misschien wat klassieke tussendoor die omt e vergelijken , dat hij dan koprollen maakt , en dat je hem een handstand ziet doen met daarbij de beetje vreemde poses (kijk mijn glutes als ik in deze split houdding zit)
denk ik dat we niet echt gaan naar het punt waar het allemaal over gaat.
 
Dus omdat de huidige mr o's nooit een koprol hebben gemaakt of een handstand. Mag kai greene dat ook niet? Ik denk dat sommige een beetje een erg simpele geest hebben.

zeg ik dat hij dat niet mag doen? Over simpele geest gepraat....Beter aandachtig lezen knulletje...
 
Kai zal nooit mr.O worden, hij zou helemaal geen goede ambassadeur voor de sport zijn. Ik vind hem meer in citrus thuishoren

happy-i-see-what-you-did-there-l_large.png
 
  • Like
Waarderingen: brwa
zeg ik dat hij dat niet mag doen? Over simpele geest gepraat....Beter aandachtig lezen knulletje...

Umh ja? Volgens jou mag je als MrO geen koprol maken.. Zijn fysiek is 1 van de beste en komt dicht in de buurt van Ronnie. Als de judges hem dan geen O willen laten worden omdat hij wat anders doet tja.. Bodybuilding gaat om het fysiek, niet de persoonlijkheid of hoe je die reflecteert in poses.
 
Kai zal nooit mr.O worden, hij zou helemaal geen goede ambassadeur voor de sport zijn.

Waarom niet? Ik vind hem juist wel een goede ambassadeur, hij komt van zo ver en staat jaar na jaar op the O. Daar kun je alleen maar respect voor hebben!
 
Kai zal nooit mr.O worden, hij zou helemaal geen goede ambassadeur voor de sport zijn. Ik vind hem meer in n circus thuishoren met zijn koprollen en handenstand.....
Dit hoort niet op een bodybuildingpodium, zie je Jay of Branch of eender wie al zo een koprol maken ,stel je voor .....
Zijn fysiek is hier op deze laatste foto's best goed maar niet goed genoeg om mr.O te worden imo, vooral zijn middel is lelijk en ik vind het totale pakket niet mooi .

Maarja op deze manier zal hij wel de geschiedenis in gaan als de 'gekke' bodybuilder. Daaarom doet hij het wss ook.

Heuj, vind ik ook. Zijn fysiek vind IK niks.
 
Waarom niet? Ik vind hem juist wel een goede ambassadeur, hij komt van zo ver en staat jaar na jaar op the O. Daar kun je alleen maar respect voor hebben!

daar heb ik zeker respect voor . Zonder twijfel maar als ambassadeur voor de sport ,nee echt niet ...
Met "van ver komen " wordt je geen mr.O , je fysiek moet perfect zijn en die van hem is dat niet imo .
 
Nieuwe foto vandaag geupload:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Als hij er nu al zo bij staat piekt hij waarschijnlijk te vroeg!
 
daar heb ik zeker respect voor . Zonder twijfel maar als ambassadeur voor de sport ,nee echt niet ...
Met "van ver komen " wordt je geen mr.O , je fysiek moet perfect zijn en die van hem is dat niet imo .

Nee die van Jay is wel perfect:rolleyes:
 
Nee die van Jay is wel perfect:rolleyes:
Jay was perfect ja, hij was compleet op elk vlak had hij genoeg massa, en zijn conditie op zijn laatste sandow was gewoon legendarish.
 
Jay was perfect ja, hij was compleet op elk vlak had hij genoeg massa, en zijn conditie op zijn laatste sandow was gewoon legendarish.

Met zo een middel blijft hij een koelkast voor mij, dus niet perfect imo.
 
Back
Naar boven