MuscleMeat

Как паровой двигатель! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.

Anoniem_1990_1

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
18 jun 2006
Berichten
6.968
Waardering
1
Ja, ik kan het niet volhouden zonder jullie... :p

Nouja, wel een beetje. Ik weet dat ik gezegd heb dat ik jullie zou gaan verbazen, etc.. Maar dat doe ik dan maar in dit log.
Maar de andere reden is dat ik dit wil gaan proberen de komende 5 weken.

5*5*5, ziet er erg leuk uit.

Stats:
66,5 kg (ongeveer)
1,80 m
16 jaar

SQ, DL, BP
88, 122, 70.
Niet veel veranderd dus.


Morgenavond nog een fullbody training, maandag beginnen met 5*5*5, oefeningen moet ik nog kiezen.
 
echt beniuewd wat dit voor je gaat doen
ga deze zeker volgen :)
 
I will check your log daily.
 
Succes man :thumbs:
 
sucses met je log en met het behalen van je doelen! :thumbs:
 
Leuk dat je weer een log hebt :thumb:, 'k zal het zeker volgen!
Succes ermee!

PS: ligt dit nu aan mij of scheelt er iets met de titel van je log? Ziet er uit als russisch?
 
Laatst bewerkt:
Leuk dat je weer een log hebt :thumb:, 'k zal het zeker volgen!
Succes ermee!

PS: ligt dit nu aan mij of scheelt er iets met de titel van je log? Ziet er uit als russisch?

tis ook een russisch schema ;)
 
Leuk dat je weer een log hebt :thumb:, 'k zal het zeker volgen!
Succes ermee!

PS: ligt dit nu aan mij of scheelt er iets met de titel van je log? Ziet er uit als russisch?

Yes, but he did that on purpose.
 
Bedankt mensen!! Idd een "Russisch log", leek me wel leuk.:)
 
Ik mag die Russen wel, hun schema's zijn goed om in een korte periode veel op een lift te smijten.

I'll be watching you ;) :slet:
 
Succes Luuc! Ben erg benieuwd hoe het gaat bevallen!
 
Suc 6 man ... ! Is het risico op het oplopen van een blessure niet erg hoog als je zo traint?
 
greasin' the groove.

Happy greasing!

Krachtvergroting agv van deze methode is vnl vanuit aansturing van CNS.
Je lichaam wordt efficienter en heeft na verloop van tijd minder MU's nodig om dezelfde beweging met hetzelfde gewicht te maken.
Heb er destijds in notime een flink aantal reps op mn chins mee bijkregen, maar na stoppen van de routine zijn de gains ook redelijk snel verdwenen.
 
Iedereen bedankt!!!

@Hiekie: zal er zowieso voorzichtig mee zijn, en erop letten. Maar het zijn korte en niet echt zware trainingen, dus het zou moeten kunnen.

@BuilderB: Ondans alle afkortingen snap ik je verhaal, tnx; beetje feedback achter een schema is handig om het te snappen en er beter mee te kunnen trainen.
En met dat schema chinde je elke dag?
 
Iedereen bedankt!!!

@Hiekie: zal er zowieso voorzichtig mee zijn, en erop letten. Maar het zijn korte en niet echt zware trainingen, dus het zou moeten kunnen.

@BuilderB: Ondans alle afkortingen snap ik je verhaal, tnx; beetje feedback achter een schema is handig om het te snappen en er beter mee te kunnen trainen.
En met dat schema chinde je elke dag?

yupz.

Had een turflijst naast mn chinbaar hangen.
 
Succes Luuc........ :thumbs:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven