AndroidHealthClinic

Kakelkipjes trainingslog (SW) op naar 70kg log

Bezoekers in dit topic

Kakelkipje

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
25 jan 2019
Berichten
338
Waardering
1.034
Lengte
1m80
Dag sterke mensen,

Na heel vaak te hebben meegelezen (en meegelachen, wat staan er toch amusante berichten hier op het forum :p) met mijn vriend, vond ik het nu tijd om in zijn schaduw mijn bescheiden logje te starten :lifter: (de smilies zijn ook leuk hier).

Focus ligt voor nu even weer op powerliften (2 februari wedstrijd) met 1 lichte onderdelentraining per week voor sterke vrouw. Op dit moment volg ik Candito's 6 weekse piekschema (zit nu in week 5, volgende week deload). Iets lager ingezet dan normaal omdat ik vanaf mei veel onderdelen heb getraind en niet echt gefocust heb op powerliften. Heeft wel geresulteerd in een leuke deelname aan de Sterkste Vrouw van Nederland in november :). Trainingen gaan lekker en ben benieuwd wat ik volgende week kan tillen.

Hier de squats van afgelopen woensdag (115kg x4)

 

Bijlagen

  • VID-20190121-WA0001.mp4
    11,6 MB · Weergaven: 1.134
Laatst bewerkt:
Welkom!

Ik volg!
 
Alweer een dame die meer squat dan ik. Daar gaat m'n zelfvertrouwen...:bang:
 
In. :)

Je vriend logt hier ook? :)
 
Jaaaaaaa, weer een sterke madame erbij.
(ik schaar mezelf niet onder de sterke madames, want ik ben een pussy:roflol:).

Supertof dit! En awesome dat je aan powerlifter en Sterke Vrouw-onderdelen doet.
(Natty87, misschien ook een leuk log voor jou, als mede-powerlifster? :grinny:)

Nog even compleet off topic maar wel interessant: is die cavia van jou? :heart:

Superleuk! :grinny:
 
Welkom hier!
Leuk dat je gaat loggen:p

Gaaf ook de sterkste vrouw wedstrijden.
Had me ook opgegeven voor veendam maar sla toch over ivm anders trainen etc .
 
Wat een power....tof zeg.
Ga ik volgen.
 
Jaaaaaaa, weer een sterke madame erbij.
(ik schaar mezelf niet onder de sterke madames, want ik ben een pussy:roflol:).

Supertof dit! En awesome dat je aan powerlifter en Sterke Vrouw-onderdelen doet.
(Natty87, misschien ook een leuk log voor jou, als mede-powerlifster? :grinny:)

Nog even compleet off topic maar wel interessant: is die cavia van jou? :heart:


Superleuk! :grinny:

Ha, wat een leuke reactie! Heb jij ook cavia'sDie cavia is inderdaad van mij, dat is Polly . Helaas hebben we haar net voor Kerst moeten laten inslapen .
Muffin, onze nieuwe aanwinst, is gelukkig ook een schatje:

Daarnaast hebben we nog Pippi (3,5 had oud) en Hondje (1,5 jaar), drie musketiers :). Zal het nu weer on topic houden
20181227_145439.jpg
 
Welkom hier!
Leuk dat je gaat loggen:p

Gaaf ook de sterkste vrouw wedstrijden.
Had me ook opgegeven voor veendam maar sla toch over ivm anders trainen etc .
Ha Natty, sterkste vrouw is zeker heel tof, zou het niet meer willen missen! Maar idd qua trainen is het wel een beetje puzzelen. Misschien in de toekomst!
 
Ha, wat een leuke reactie! Heb jij ook cavia'sDie cavia is inderdaad van mij, dat is Polly . Helaas hebben we haar net voor Kerst moeten laten inslapen .
Muffin, onze nieuwe aanwinst, is gelukkig ook een schatje:

Daarnaast hebben we nog Pippi (3,5 had oud) en Hondje (1,5 jaar), drie musketiers :). Zal het nu weer on topic houden
Bekijk bijlage 439911
Wat een leuke namen! :D
 
Ha, wat een leuke reactie! Heb jij ook cavia'sDie cavia is inderdaad van mij, dat is Polly . Helaas hebben we haar net voor Kerst moeten laten inslapen .
Muffin, onze nieuwe aanwinst, is gelukkig ook een schatje:

Daarnaast hebben we nog Pippi (3,5 had oud) en Hondje (1,5 jaar), drie musketiers :). Zal het nu weer on topic houden
Bekijk bijlage 439911
OHHHHH wel echt een lieve aanwinst zeg! Ik ben trots bazinnetje van drie bunnies hehehe.:tanden:
 
Ik zie mogelijkheden voor een knaagdierentopic (of is dat er al?) :rolleyes:
 
Overigens gisteren 4x 132,5 conventional gedeadlift. Lekker snel, zo benieuwd naar volgende week. Wel per ongeluk dubbel overhands omdat ik vergat mixed grip te pakken (ja echt) :hahaha:. Maar deadlift meestal overhands, dus ik denk dat het de macht der gewoonte was.

Daarna nog wat lichte logjes (48kg) en daarna RockOfAges aangemoedigd toen hij steentjes ging optillen.
 
Back
Naar boven