Fitness Seller

Kakelkipjes trainingslog (SW) op naar 70kg log

Bezoekers in dit topic

gefeliciteerd met de kwalificatie! :flexgrin:
 
Knappe liften hoor, complimenten en die plek voor het NK is in de pocket. Daar gaat die 175Kg DL absoluut lukken
 
:D wauw, Kakelkipjeee. Ik zie dit nu pas.
Knappe resultaten hoor! Gefeliciteerd. :heart:
 
Mooie lifts zeg. :)
Ben jij de buurvrouw van apfelstrudel ?
 
BB_ Hahaha weet ik eigenlijk niet!
 
Nou, goei'ndag eem. Ik ga weer loggen en begin maar met de onderdelentraining van gisteren. Heb in juli een aantal weken niet getraind i.v.m. studie, dus ben nog weer aan het opwerken, maar het gaat lekker. Volgende week maar 1,5 dag werken in plaats van 7 dagen achter elkaar, dus kom dan ook aan wat meer rust toe. Met alle afgezegde wedstrijden wilde ik toch een doel voor mezelf stellen en dat is minimaal een 70 kg log voor het einde van het jaar. Die ga ik natuurlijk tillen bij RPB g-men :rolleyes: . Log is mijn zwakste onderdeel en mijn pr van 65kg heb ik vorig jaar november in de finale gezet.

Ik train momenteel drie keer per week, met focus op overheadkracht en deadlifttechniek. Twee gymtrainingen en één onderdelentraining. Voor deadlift heb ik nu een bredere voetenstand en bredere grip, voelt heel solide.

Training gisteren:

Log
57,5 kg single:

Ging mooi, vorige week gefaald, dus extra blij mee. (Was toen ook na een langewerkdag.) Video:

50 kg 3x3 daarna amrap:

Ging lekker, vlotte reps. In de amrap wat te gehaast en daardoor balansverlies. Ik blijf werken aan minder naar achteren springen.

Video set 1:

Video amrap:

Tempodeadlifts 100kg 5x3
3 seconden op, neer zonder restricties.
Set 5:

Landmine press unilateraal
Eerste keer dat ik deze deed, dus een beetje uitvinden nog. Eerst staand gedaan, maar de bedoeling was half geknield. Dus laatste set alsnog zo gedaan. Staande sets met 35 kg en geknield met 30 kg.

Video set 1:

Video set 3:
Hierbij zit ook een extra focusoefening, mogelijk gemaakt door RockOfAges .

Yoke 170 kg 3 x 20 meter
Gewoon lekker
:heart:
Vanwege de tijd de laatste 2 sets direct achter elkaar gedaan.

Set 1:

Set 2 en 3:

Lekkere training gehad, daarna goed postworkout maaltje bij Furryx94 :meal:.
 
Training van maandag:

Deadlift
Echt weer een Kakelkipje-actie, want had eerst singles gedaan, terwijl ik triples moest. Vervolgens al redelijk pittige OHP gedaan, appt de coach mij: eh... je hebt toch geen singles gedaan hè? Wel dus :roflol: . Heb na OHP alsnog de triples gedaan. Laatste set ging minder hard dan ik had gewild, maar soit. Had ik maar uit mijn doppen moeten kijken :rolleyes:. Heb een bredere boerenstand en grip nu, bevalt goed. Deadlift voorlopig riemloos.

110 kg x 3:

115 kg x 3:

120 kg x 3:

125 kg x 3:

OHP 40 kg, 4 sets
Zoals gezegd dus deze sets voorafgaand aan de deadlifts gedaan. Niet ontevreden, had eigenlijk met 38,5 kg moeten tillen, maar was mijn 0,5kg schijfjes vergeten, dus dan maar 40 kg. Reptarget eerste twee sets nog gehaald ook (6).

Sets: 6, 6, 5 en 4 reps. Wel mooi door kunnen drukken.

Set 2:

Set 3:

Pendlay row
52,5 kg 3 x 8

Bilaterale legextensions
45 kg 3 x 20

Shoulder pulls
31,6 kg 3 x 20

Unilaterale tricep overhead extensions (cable)
13,6 kg x 20
11,3 kg x 19
10 kg x 17
Moest eigenlijk met 10kg, eerste set was een foutje, tweede set dacht ik dat ik de 10 kg niet kon laden, derde set erachter gekomen dat dit wel kon met een 1 kg dumbbell :emo:


Chaotische, maar toch wel prima training.
 
Training van vandaag:

Squat
Primer 125 kg: tevreden mee.

Daarna 110 kg 4x3
Set 4:

Bench press close grip
42,5 kg 3 x 6 daarna amrap.
Ging mooi, mijn favoriete spotter snelde mij tegemoet:

12 reps, echt blij mee. Hoopte op 8 en toen ik dat haalde op 10.


Lat prayers
27,6 kg 3 x 15
Lats helemaal gefrituurd, altijd hetzelfde liedje.


Bilaterale seated leg curls
47,3 kg 3 x 20
RockOfAges lachte mij uit omdat ik mezelf altijd helemaal klem zet in dat ding. De ene stand is net te los en eentje strakker voelt bijna als kaatsu trainen.


Rear delt cable fly
6,5 kg 3 x 15

90/90 hip lift (brace-oefening)
3 sets van 5 ademhalingen.


Prima zo, geen domme fouten gemaakt. Ook wel eens mooi!
 
Laatst bewerkt:
Leuk! Training van gisteren zal ik er zo even op zetten.
 
Oops even gemist dat je weer actief bent:p

Ik lees weer mee:D
 
Nou poging 20 😂.

Gister gemaxt bij RPB, was prachtig. 70 kg log helaas nèt niet, komt over niet al te lange tijd wel. 67,5 vloog vorige week, dus ik maak me geen zorgen.

Daarna yoke: echt mooi:


Nu gefrituurde traps, gefrituurde erectoren, buikspieren, glutes, alles. Heerlijk.

Vandaag nog wel even een vriend geholpen wat tegels te sjouwen, soort powerstairs maar dan anders 😂.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven