MuscleMeat

Kakelkipjes trainingslog (SW) op naar 70kg log

Bezoekers in dit topic

Eerste training deze week, maandag vreselijk geslapen en gewoon te moe, gisteren idem en besloten om even rust te nemen. Vandaag weer aan de bak. Zag er wel tegenop omdat ik me niet zo sterk voelde, maar als een vriendin je uitdaagt om meer te trekken dan haar huidige pr en ze jou een pizza belooft, is er blijkbaar heel wat mogelijk :p.

In de warming up 145kg dubbel overhands gedeadlift, dat was een 12,5 kg pr.

En dan nu mijn nieuwe pr: 172,5 kg jawel! Wie een mooie powerlift-deadlift wil zien, moet even niet kijken :rolleyes:.


Ben er nu ook achter dat ik een beetje kan pitchen, hiervoor nooit gedaan.

Hierna geen squats meer gedaan, sportschool ging sluiten. Daarna dus fijn pizza gegeten met mijn vriendin en nu te bedde :hello:.
 
Eerste training deze week, maandag vreselijk geslapen en gewoon te moe, gisteren idem en besloten om even rust te nemen. Vandaag weer aan de bak. Zag er wel tegenop omdat ik me niet zo sterk voelde, maar als een vriendin je uitdaagt om meer te trekken dan haar huidige pr en ze jou een pizza belooft, is er blijkbaar heel wat mogelijk :p.

In de warming up 145kg dubbel overhands gedeadlift, dat was een 12,5 kg pr.

En dan nu mijn nieuwe pr: 172,5 kg jawel! Wie een mooie powerlift-deadlift wil zien, moet even niet kijken :rolleyes:.


Ben er nu ook achter dat ik een beetje kan hitchen, hiervoor nooit gedaan.

Hierna geen squats meer gedaan, sportschool ging sluiten. Daarna dus fijn pizza gegeten met mijn vriendin en nu te bedde :hello:.
 
Je moet er rekening mee houden dat Strongman/woman training een aanslag is op je zenuwstelsel. Zeker maxxen op Yoke of Stones geeft je een vermoeid gevoel voor een paar dagen.
 
Je moet er rekening mee houden dat Strongman/woman training een aanslag is op je zenuwstelsel. Zeker maxxen op Yoke of Stones geeft je een vermoeid gevoel voor een paar dagen.
Dat heb ik gemerkt ja! Goed om in de trainingen de week erop rekening mee te houden.
 
Basmca approved, sterke lift.

Waarom geen belt?

Screenshot_20190221-001101_Samsung Internet.jpg
 
Iets geduldiger zijn onderin met deadliften en je pakt je pr plus nog wat extra kilo’s!
 
Basmca approved, sterke lift.

Waarom geen belt?

Bekijk bijlage 441389

Gek genoeg kom ik met belt niet zo fijn in positie en trek ik veel sneller bol. Bol deadliften is al heel lang zo bij de zwaardere lifts (zeg vanaf 90-95%). Is afgelopen jaar wel flink verbeterd gelukkig. :).

Ga normaal gesproken ook niet off program, dus dit was een keertje leuk, maar ik heb natuurlijk honderd keer meer aan mooie, technisch goede lifts. Dat is ook altijd mijn doel :).
 
Gek genoeg kom ik met belt niet zo fijn in positie en trek ik veel sneller bol. Bol deadliften is al heel lang zo bij de zwaardere lifts (zeg vanaf 90-95%). Is afgelopen jaar wel flink verbeterd gelukkig. :).

Ga normaal gesproken ook niet off program, dus dit was een keertje leuk, maar ik heb natuurlijk honderd keer meer aan mooie, technisch goede lifts. Dat is ook altijd mijn doel :).


Zou wel properen een periode met belt te liften, zeker met een roundback deadlift.

Misschien dat je hem te strak of te laag hebt als je niet lekker in positie komt?

Pr is pr toch :p
 
Haaaaaaiii, ik leef weer een beetje! Gisteren een super leuke training bij RPB gehad, echt genieten.

Pr gezet met het mini logje: 2 x 52 kg.


Daarna hooggooien, 10 kg in de zak en verscheidene malen over 3,75 meter gegooid, dankzij wat tips van g-men . Dit was de laatste:


En en en en en... de 90 kg steen ging BIJNA. Eigenlijk moet ik dikker zijn, dan valt er niet zo'n gat tussen de steen en mij :p. Volgende keer beter shirt aan en nog veel harder naar me toe trekken. Erop gaat ie :fire:. Filmpje:



Vannacht bijna 12 uur geslapen want ik was kapot. Nu doe ik het weer :clap:. Fijne zondag iedereen!
 
Eerste training deze week, maandag vreselijk geslapen en gewoon te moe, gisteren idem en besloten om even rust te nemen. Vandaag weer aan de bak. Zag er wel tegenop omdat ik me niet zo sterk voelde, maar als een vriendin je uitdaagt om meer te trekken dan haar huidige pr en ze jou een pizza belooft, is er blijkbaar heel wat mogelijk :p.

In de warming up 145kg dubbel overhands gedeadlift, dat was een 12,5 kg pr.

En dan nu mijn nieuwe pr: 172,5 kg jawel! Wie een mooie powerlift-deadlift wil zien, moet even niet kijken :rolleyes:.


Ben er nu ook achter dat ik een beetje kan pitchen, hiervoor nooit gedaan.

Hierna geen squats meer gedaan, sportschool ging sluiten. Daarna dus fijn pizza gegeten met mijn vriendin en nu te bedde :hello:.

Heyyyy die stem komt mij bekend voor, is die vriendin een hele bekende powerliftster op instagram met heel veel volgers?
en wat is pitchen? is dat iets anders dan hitchen?
 
Heyyyy die stem komt mij bekend voor, is die vriendin een hele bekende powerliftster op instagram met heel veel volgers?
en wat is pitchen? is dat iets anders dan hitchen?
Haha, klopt :). En pitchen was stomme autocorrectie, ik bedoelde hitchen en heb het daarna aangepast.
 
Haha, klopt :). En pitchen was stomme autocorrectie, ik bedoelde hitchen en heb het daarna aangepast.
Huh, ik zie pas net dat mijn post twee keer geplaatst is in plaats van aangepast. Denk dat ik weer eens te ongeduldig was.
 
Ik zie een heel goed excuus voor een dirty bulk ! Dan duw je die steen zo omhoog
 
Laatst bewerkt:
Voor mijn stones heb ik eens naar het filmpje van mijn grote voorbeeld gekeken, Liefia Ingalls:


Hoger zitten dus, zodat de steen dichter bij je kan komen. Ga dit a.s. zaterdag eens proberen toe te passen.
 
Laatst bewerkt:
Haaaai fanatiekelingen, hier weer een logje. Vandaag in het altijd mooie Twente getraind, gezellig jaaa. Was flink moe, maar toch lekker getild:

#squat 3x6
100
102,5
105 met spannende 5e rep:

gewoon lekker, volgende week kijken of ik er 3x6 met 105 van kan maken :)

#deadlift 2x6
115 kg
voelde als 150 maar dat krijg je ervan als je vorige week gek gedaan hebt.
set 1:
set 2, met grommen:

#unilateral leg curls
20 kg 3 x 12 feel the burnnn :eek:

#unilateral leg extensions
1 x 12 met 5 kg per kant
2 x 12 met 7,5 kg per kant: quads will thank me later

#hipthrusts 60 kg 3 x 12 gefrituurde glutei

Gewicht laatste week steeds rond of net onder 82,5 (82,1 laagste gewicht), dus lijkt prima te gaan. Nog steeds op 2200 kcal per dag :).
 
IK HEB HEM!!!!

90 kg steen :flexbiceps::flexbiceps::flexbiceps:

Man man man, zo gelukkig hiermee. Minutenlang met de grootste grijns ooit op mijn smoel op een stoeltje zitten bijkomen. Benen trilden helemaal van de adrenaline :D.

Hiervoor 3,95 meter gegooid met 10 kg:

En daarvoor nog wat log (meerdere vijfjes met 47 kg op techniek) en natural stone to shoulder 3 x met 50 kg en daarna de zwaardere (geen idee hoe zwaar) bijna op schouder gelegd.

Nu met RockOfAges lekker naar de Mac :meal::eating:
 
Haha dat was wel een grinder van een PR ja, terecht dat je blij bent jezus christus!:D:D:D
 
Back
Naar boven