MuscleMeat

Kakelkipjes trainingslog (SW) op naar 70kg log

Bezoekers in dit topic

Training 1
Gewicht: 82,4 (viel me mee) @2200 kcal

Nog behoorlijke spierpijn in de kuiten van het autotrekken, voelde ik onderin de squats ook. Niet hinderlijk verder.

Squat 3 x 6
112,5 kg
Ging heel aardig, zie filmpjes. Allerlaatste rep behoorlijke valgus rechts, maar voelde ook zwaar. Niet ontevreden :).

Set 2:

Set 3:

Deadlift 2 x 6 a.k.a. de dood of de gladiolen
115 kg maar weer want dood

Set 1:
Dacht: hatsikidee, zo'n set doe ik nog een keer.


Niet voor gevoelige oogjes vanaf rep 4:
Set 2:

Voelde dus niet dat het zo lelijk werd, voel dat meestal wel.

Daarna: niks meer, gym was dicht en kon niet eerder heen, want heel de middag aan onderzoek gewerkt.

Op z'n Gronings: 't kon minder.


20181227_145439.jpg
 
Gut, die foto was per ongeluk :D. Geen idee hoe ik die nu weg krijg.
 
Jemig wat een kneiter sterke filmpjes, respect voor je prestaties... Die deadlift is ook echt sterk en zelfs zonder straps gewoon dubbel overhands met 6 reps :thumbs:
 
Ik kan hem voor je weghalen, maar denk dat ik hem lekker laat staan :D
Muffin is ook wel gewoon super schattig hè :rolleyes::heart:.

Jemig wat een kneiter sterke filmpjes, respect voor je prestaties... Die deadlift is ook echt sterk en zelfs zonder straps gewoon dubbel overhands met 6 reps :thumbs:
Hahahahaha, dankjewel! Dubbel overhands is mijn manier van grip oefenen, heb in februari een keer een singletje met 145 getrokken, dat is mijn pr :D.
 
Training 2
Gewicht: 82,8 kg (+0,4kg) @2200 kcal/dag

Vandaag iets zwaarder, maar ja, RockOfAges verraste mij gisteravond met allemaal kaarsjes op het balkon, wijn, wat chips en chocolade. Had gelukkig nog wat kcal over :rolleyes:.

Training:

Bench 3 x 6
55 kg met pauzes, jawel! Zwaar, maar mooi.
Set 2:

Set 3:

Dumbbell rows 3 x 6
30 kg
prima, niet zo zwaar als vorige week

Overhead press 1 x 6
30 kg, huilen huilen huilen. Was aan het eind van mijn latijn

Hammergrip pull ups
3 3/4 rep:

Dumbbell shoulder press unilateral 3 x 12
12,5 kg @rpe10

Niet ontevreden aangezien ik me vandaag niet echt energiek voelde en het liefst na bench naar huis was gegaan. Toch doorgezet :).
 
Training 3
Gewicht: 82,9 kg (+0,1kg) @2200kcal/dag
(Kijk het nog een weekje aan, anders -200kcal.)

Paused squat 6 x 4
97,5 kg, zwaar zat.

Set 4:

Set 6:

Tevreden :).

Paused deadlift 3 x 4
105 kg
Set 1: te korte pauzes, is vaak zo. In mijn hoofd heb ik dan al een seconde gepauzeerd en op video zijn de pauzes nauwelijks te zien :o.
Set 2:
Set 3:
Niet tevreden, vorm was te min op de laatste rep.

Unilateral leg curl 3 x 10
25 kg (+5 kg t.o.v. vorige week, daarom minder reps)

Unilateral leg extensions 3 x 15
28,5 kg (+2,5 kg t.o.v. vorige week)

Cable hip abduction 3 x 20
5 kg (- 2,5 kg omdat 7,5 te veel gesjor werd)

Pullthrough 3 x 20
28,5 kg. Wilde deze eens proberen tijdens het wachten op RockOfAges maar vind het een gekke oefening, doe dan liever hipthrusts denk ik :D.


Vanmiddag beetje honger geleden om vanavond na training heerlijke schnitzels (gekregen van oma) met eigengemaakte zigeunersaus te kunnen eten. Was het dubbel en dwars waard drool::heart:
 
Vind je het niet naar om met knee sleeves te deadliften? Heb dat een aantal keer gedaan en merkte dat de bar toch wat ging "haken" aan de sleeves.

:roflol: dat gezicht bij je laatste deadlift rep
 
6 setjes paused squats en 4 setjes paused deadlift.

Hoe lang doe je over dit soort trainingen of ben ik gewoon enorm out of shape?
 
6 setjes paused squats en 4 setjes paused deadlift.

Hoe lang doe je over dit soort trainingen of ben ik gewoon enorm out of shape?
Twee uur meestal, ligt er ook een beetje aan hoe moe ik wel of niet ben :p. Soms ben ik snel hersteld en soms duurt het wat langer. De laatste weken duurt het wat langer, omdat ik de 4 Candito-trainingen achter elkaar doe i.v.m. onderdelen trainen op zaterdag. Op die manier heb ik een rustdag voor de zaterdag, wat wel wenselijk is.
 
Vind je het niet naar om met knee sleeves te deadliften? Heb dat een aantal keer gedaan en merkte dat de bar toch wat ging "haken" aan de sleeves.

:roflol: dat gezicht bij je laatste deadlift rep

Heel eerlijk? Het boeit me niet zo veel eigenlijk ???. Vaak heb ik gewoon geen zin om mijn sleeves uit te doen omdat ik moe ben van de squats :D.

En mooi gezicht ja :rolleyes:. Kan enorm balen van slechte lifts, was serieus een poosje boos op mezelf vanwege die laatste rep. Toen knop om gezet en lekkere old school country en piratenhitjes opgezet en vrolijk verder getraind :).
 
:haar:

Wat een geweld hier.... Heel knap!
 
Training 3
Gewicht: 82,9 kg (+0,1kg) @2200kcal/dag
(Kijk het nog een weekje aan, anders -200kcal.)

Paused squat 6 x 4
97,5 kg, zwaar zat.

Set 4:

Set 6:

Tevreden :).

Paused deadlift 3 x 4
105 kg
Set 1: te korte pauzes, is vaak zo. In mijn hoofd heb ik dan al een seconde gepauzeerd en op video zijn de pauzes nauwelijks te zien :o.
Set 2:
Set 3:
Niet tevreden, vorm was te min op de laatste rep.

Unilateral leg curl 3 x 10
25 kg (+5 kg t.o.v. vorige week, daarom minder reps)

Unilateral leg extensions 3 x 15
28,5 kg (+2,5 kg t.o.v. vorige week)

Cable hip abduction 3 x 20
5 kg (- 2,5 kg omdat 7,5 te veel gesjor werd)

Pullthrough 3 x 20
28,5 kg. Wilde deze eens proberen tijdens het wachten op RockOfAges maar vind het een gekke oefening, doe dan liever hipthrusts denk ik :D.


Vanmiddag beetje honger geleden om vanavond na training heerlijke schnitzels (gekregen van oma) met eigengemaakte zigeunersaus te kunnen eten. Was het dubbel en dwars waard drool::heart:
Lekker chickkk:cool:
Gewichten zitten er flink in hier, zeg. Ik ben al blij als ik de helft van je gewichten doe hehehehe. Strong woman! :D
 
:haar:

Wat een geweld hier.... Heel knap!
Dankjewel! Moet tenslotte klaar zijn voor 25 mei, dan is mijn eerste wedstrijd van het seizoen weer (in Menaam/Menaldum, Friesland). Zo veel zin in!
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven