Fitness Seller

Kale bam? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Antropoid

El Jefe de la tribu
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
11 jun 2003
Berichten
8.755
Waardering
88
Lengte
1m80
Massa
89kg
Vetpercentage
14%
Wie scheert er hier allemaal zijn kop helemaal kaal en hoe vaak moet je dit doen om het helemaal glad te houden?
 
:scratch:

Nou ik scheer mn hoofd niet kaal. Maar het is een beetje afhankelijk van hoe snel je haar groeit. Ik denk dat de meeste jongens het om de week doen ofzo.
Maar om het echt helemaal glad te kunnen houden zonder stoppeltjes.. ik denk om de dag/om de 2 dagen.
 
Scheer mn kop om de 10 dagen zo'n beetje. Als ik langer wacht moet ik eerst met de tondeuse dr overheen.
En om het helemaal glad te houden zou je het eigenlijk gewoon elke dag moeten doen
 
Heb het anderhalf jaar kaal gehad. Scheerde het gewoon om de dag, dan vond ik het de 2e dag het mooist... net zo'n waas eroverheen (heb zwart haar). Bedenk wel dat als je het goed glad wilt hebben dat het best wat tijd neemt, zo'n 10 a 15minuten nam het bij mij omdat je het steeds tegen de richting in moet scheren.
 
Mijn man scheert zich geloof ik om de dag..

Soms zegt ie wel eens ..Zal ik het weer laten groeien Mel? Nee doe maar niet..Die kale kop zie ik graag!
 
elke 3e dag.........
 
Om de week, maar het hoeft ook niet per se glad kaal te zijn. Gemillimeterd haar vind ik ook prima, zo lang het maar niet in de weg zit.
 
Kale koppen niet te stoppen :penis:
 
Elke dag met mes of philips beetje oppoetsen en klaar is lambik.
 
Ja, zo nu en dan. Zie spiegel.
 
ik houd van mijn hoofdhaar
 
had 4j een kale kop, scheerde me om de dag gelijk met men baard :)
 
Ik trim het zo kort mogelijk.. een keer in de week...
 
1x per jaar milimeter ik mn haar, 2milimeter ofzo
 
om de 3 dagen tondeuze.
 
Back
Naar boven