AndroidHealthClinic

Kale plekken haar -> is er nog iets te redden? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ging nog niet eens zover om een uitspraak te doen over testo of DHT. Ik had het gewoon over de uitspraak dat "vrouwen kale mannen aantrekkelijker vinden".
Voor de mensen met een minder snel begrip daarom een nog wat duidelijker voorbeeld dan: een goed vergelijk is hetzelfde geblaat over dikke lelijke mensen die dan roepen dat het niet om het uiterlijk gaat maar om het innerlijk. "Een goed karakter". Je kent het vast wel. NIEMAND zit op een terras kijkend naar de mensen die voorbijlopen en pikt daar een dik lelijk varken uit om dan te zeggen: "kom lekker zitten en wat kan ik je te drinken aanbieden? Gaan we eens kijken of je een goed karakter hebt". Laat me even weten of je brein dit kan bevatten.

Wat een wijsheid. Een kale man vergelijken met dikke (en dus lelijke) mensen. Alsof kaal zijn in verhouding staat met dik en lelijk.
Een knappe kop hebben betekend voor een man en grote lijn vooral het hebben van een symmetrisch gezicht, duidelijke lange kaaklijn en jukbeen, weinig vet in het gezicht en strakke "hunter" eyes.

Als knappe man maakt je haardracht weinig uit, kan je dragen naar welke look je wilt uitstralen. Genoeg modellen of knappe mannen met een kaalgeschoren hoofd. Mensen die afhankelijk zijn van hun looks scheren zelfs hun kop kaal. Van David Beckham tot Brad Pitt, topmodellen en ook acteurs als Vin Diesel en Dwayne Johnson, waar menig vrouw het wel op zal lukken. Het kaal zijn maakt hierin niet uit, maakt ze niet lelijk of aantrekkelijker het is een kwestie van smaak. zoals met of zonder stoppelbaard. In jouw domme voorbeeld maakt het automatisch lelijker, wat nergens uit blijkt.

De sterke punten van een knap gezicht komen zo juist nog meer naar voren, iets wat je juist niet wil als je van nature lelijk bent, ofwel geen kaaklijn en andere kenmerken vertoont die duiden op een hoog test level. Je hebt dan een mooie coupe nodig je lelijkheid te camoufleren en de aandacht ergens anders op te focussen. Dit in combi met een uitgedund kapsel oogt enkel nog onzekerder.
 
Conclusie: Je kan best een kale bats hebben en bij veel mensen werkt het prima. Echter hebben sommige mensen er gewoon totaal de kop niet voor. Het is een beetje kort door de bocht om te zeggen dat vrouwen kale mannen aantrekkelijker vinden. Dat is alleen zo voor mannen bij wie een kale kop ook daadwerkelijk staat.
 
Vraag het Prins William anders zelf even wat hij nou liever heeft, die weelderige haardos van vroeger terug of deze random wat verdwaalde donsplukken welke hij nu van zijn vader heeft geerfd.
Mijn voorbeelden gaan over mensen die e.e.a. roepen omdat ze dit wel "moeten" roepen. Even goed lezen.
Maar goed lezen en ook begrijpen wat er staat schijnt IQ gebonden te zijn en tegen dat fenomeen op zich weer loop je op dit forum wat minder snel aan.
 
Laatst bewerkt:
Mannen die kaal worden moeten het ofwel omarmen of bij dermatoloog langs. Meer valt er niet over te zeggen.

Je kan er dan eventueel nog aanhangen dat een haartransplantatie overwogen kan worden voor mannen die al lang kaal zijn of diepe inhammen hebben. Finasteride/minoxidil zal dan namelijk niet volstaan.

Ik durf te veronderstellen dat meer dan de helft van de mannen met kaalheid, niet eens weten dat er een behandeling bestaat. Of het pas veel te laat weten waardoor een dure transplantatie nodig is.
 
Vraag het Prins William anders zelf even wat hij nou liever heeft, die weelderige haardos van vroeger terug of deze random wat verdwaalde donsplukken welke hij nu van zijn vader heeft geerfd.
Mijn voorbeelden gaan over mensen die e.e.a. roepen omdat ze dit wel "moeten" roepen. Even goed lezen.
Maar goed lezen en ook begrijpen wat er staat schijnt IQ gebonden te zijn en tegen dat fenomeen op zich weer loop je op dit forum wat minder snel aan.

Oh wat voelt meneer zich verheven boven de gemiddelde dbb'ers. Komt hij weer met prins William :roflol:. Ik denk dat hij er erg mee zit en een transplantatie overweegt. Maarja, kostenplaatje he...
 
Omdat het zo is. Als ik in mijn minuutje pauze tussen de sets om mij heen kijk zie ik een heel woud van bouwvakkers met plakplaatjes, oorbelletjes, kettinkjes, armbandjes en dito IQ en taalgebruik "me fiets me huis me oowtoow". De vraag die bij mij opkomt is dan automatisch: "maar wat vinden zij dan WEL ordinair?" Maar back on topic: Hoezo zit Prins William ermee? Iemand anders hier zei dat het sexier was. Ga je hem nou tegenspreken? Ik heb het er even bijgezocht op de vorige pagina, de Stijlvolle Bro was het.
 
Omdat het zo is. Als ik in mijn minuutje pauze tussen de sets om mij heen kijk zie ik een heel woud van bouwvakkers met plakplaatjes, oorbelletjes, kettinkjes, armbandjes en dito IQ en taalgebruik "me fiets me huis me oowtoow". De vraag die bij mij opkomt is dan automatisch: "maar wat vinden zij dan WEL ordinair?" Maar back on topic: Hoezo zit Prins William ermee? Iemand anders hier zei dat het sexier was. Ga je hem nou tegenspreken? Ik heb het er even bijgezocht op de vorige pagina, de Stijlvolle Bro was het.

Net kwam ik deze citaat ook al van je tegen in een ander topic. Wat een kwalletje, bij iedereen in topics op spelfouten wijzen op een bb forum, :roflol:
Verder ben ik hier wel klaar, beetje de looks van Prins William bespreken, ik pas.
 
Ikzelf was er al heel lang klaar mee met al die gasten uit de onderlaag van de maatschappij die het VMBO nog niet eens afgemaakt hebben. Net zoals hier komen ze bijna overal op je pad. Ongevraagd ook. Hoe moelijk is Nederlands nu eigenlijk? Als er geen aanleiding is hoef ik ook niet te "kwallen". Dat je dezelfde tekst elders ook ziet zegt enkel en alleen maar dat het fenomeen niet op zich staat toch? Dank voor het bevestigen hiervan.
 
Laatst bewerkt:
Wat een wijsheid. Een kale man vergelijken met dikke (en dus lelijke) mensen. Alsof kaal zijn in verhouding staat met dik en lelijk.
Een knappe kop hebben betekend voor een man en grote lijn vooral het hebben van een symmetrisch gezicht, duidelijke lange kaaklijn en jukbeen, weinig vet in het gezicht en strakke "hunter" eyes.

Als knappe man maakt je haardracht weinig uit, kan je dragen naar welke look je wilt uitstralen. Genoeg modellen of knappe mannen met een kaalgeschoren hoofd. Mensen die afhankelijk zijn van hun looks scheren zelfs hun kop kaal. Van David Beckham tot Brad Pitt, topmodellen en ook acteurs als Vin Diesel en Dwayne Johnson, waar menig vrouw het wel op zal lukken. Het kaal zijn maakt hierin niet uit, maakt ze niet lelijk of aantrekkelijker het is een kwestie van smaak. zoals met of zonder stoppelbaard. In jouw domme voorbeeld maakt het automatisch lelijker, wat nergens uit blijkt.

De sterke punten van een knap gezicht komen zo juist nog meer naar voren, iets wat je juist niet wil als je van nature lelijk bent, ofwel geen kaaklijn en andere kenmerken vertoont die duiden op een hoog test level. Je hebt dan een mooie coupe nodig je lelijkheid te camoufleren en de aandacht ergens anders op te focussen. Dit in combi met een uitgedund kapsel oogt enkel nog onzekerder.

Helemaal gelijk.
Kaal zijn staat vaak bruut. Ook al ben je niet knap. Een kale kop met een fors lichaam staat vaak toch goed.
 
Conclusie: Je kan best een kale bats hebben en bij veel mensen werkt het prima. Echter hebben sommige mensen er gewoon totaal de kop niet voor. Het is een beetje kort door de bocht om te zeggen dat vrouwen kale mannen aantrekkelijker vinden. Dat is alleen zo voor mannen bij wie een kale kop ook daadwerkelijk staat.

Klopt maar ik denk dat het bij de meeste wel staat. Bij iemand met een ingevallen gezicht staat het misschien minder maar dat geldt ook als je zo'n wijvenkapsel hebt zoals sommige.
 
Finasteride en Minoxidil is een heel goede combi om je haar te herstellen en te behouden. Op +-5maand tijd was mijn kruin weer zo goed als volledig vol (was daar +- 50% van mijn haar kwijt) Bijwerkingen zijn allicht enorm overroepen, dat zegt mijn dermatoloog en ook ik heb 0,0 bijwerkingen gehad toen ik het nam. Nu gebruik ik een tijd geen Finasteride wegens kinderwens die mijn vrouw en ik proberen realiseren.

De vraag is natuurlijk wat de situatie van je haar NU is. Als je al redelijk kaal bent gaan Finasteride en Minoxidil misschien niet genoeg zijn en zul je idd een haartransplantatie moeten overwegen.

Dat zijn je opties als je haar wil en meer valt er eigenlijk niet over te zeggen.

Ano_54321
welke vorm van minoxidil gebruik je dan? tabletten? foam? gel? andere vorm? en hoe breng je dit dan aan en wanneer?
ik vind vrij tegenstrijdige artikels op google, de ene zegt op nat haar de andere zegt op droog, die gebruikt een foam, de andere nog iets anders.
 
Ano_54321
welke vorm van minoxidil gebruik je dan? tabletten? foam? gel? andere vorm? en hoe breng je dit dan aan en wanneer?
ik vind vrij tegenstrijdige artikels op google, de ene zegt op nat haar de andere zegt op droog, die gebruikt een foam, de andere nog iets anders.

Gewoon olie. 2*per dag 1 ml. 'S ochtends is dat op handdoek droog haar en 's avonds op droog haar.
 
Ano_54321
gebruik je dan handschoenen? heb gelezen op google dat je anders mss ongewenste haargroei op de handen kan krijgen.

Heb je die minoxidil online besteld? of bij de apotheker? Indien online, dewelke?
 
Wat een wijsheid. Een kale man vergelijken met dikke (en dus lelijke) mensen. Alsof kaal zijn in verhouding staat met dik en lelijk.
Een knappe kop hebben betekend voor een man en grote lijn vooral het hebben van een symmetrisch gezicht, duidelijke lange kaaklijn en jukbeen, weinig vet in het gezicht en strakke "hunter" eyes.

Als knappe man maakt je haardracht weinig uit, kan je dragen naar welke look je wilt uitstralen. Genoeg modellen of knappe mannen met een kaalgeschoren hoofd. Mensen die afhankelijk zijn van hun looks scheren zelfs hun kop kaal. Van David Beckham tot Brad Pitt, topmodellen en ook acteurs als Vin Diesel en Dwayne Johnson, waar menig vrouw het wel op zal lukken. Het kaal zijn maakt hierin niet uit, maakt ze niet lelijk of aantrekkelijker het is een kwestie van smaak. zoals met of zonder stoppelbaard. In jouw domme voorbeeld maakt het automatisch lelijker, wat nergens uit blijkt.

De sterke punten van een knap gezicht komen zo juist nog meer naar voren, iets wat je juist niet wil als je van nature lelijk bent, ofwel geen kaaklijn en andere kenmerken vertoont die duiden op een hoog test level. Je hebt dan een mooie coupe nodig je lelijkheid te camoufleren en de aandacht ergens anders op te focussen. Dit in combi met een uitgedund kapsel oogt enkel nog onzekerder.

Helemaal gelijk.
Kaal zijn staat vaak bruut. Ook al ben je niet knap. Een kale kop met een fors lichaam staat vaak toch goed.

Aldus de kale man. (Hunter eyes, ik kom niet meer bij.)
 
Aldus de kale man. (Hunter eyes, ik kom niet meer bij.)

haha al bijgekomen?
Waarom zou iemand mét haar hier beter over kunnen oordelen? Juist een kale heeft hier meer ervaring mee.

Kijk zelf eens naar bekende knappe mannen die hun haar ooit hebben afgeschoren en zeg eens eerlijk, zijn ze er echt op achteruit gegaan of maakt het geen reet uit? Deze schieten mij nu te binnen.
- David Beckham
- Brad Pitt
- Dwayne Johnson
- Vin diesel
- John Heitinga
- Donny Roelvink
- Arie Boomsma
- Frederik Ljungberg

Of andere mannen die niet zo zeer als good looking bekend staan en kaal geworden zijn. Ze zijn er niet minder of beter op geworden denk ik zo.
- Wesley Sneijder
- Jaap Stam
- Andre Agassi
- Humberto Tan
- Jeroen van Koningsbrugge
- Zinedine Zidane
- Jack van Gelder

Ik ken weinig voorbeelden van personen die er echt flink op achteruit zijn gegaan omdat ze kaal zijn geworden. Misschien Arjen Robben? Al is zijn gezicht van nu met 35 jaar ook niet meer eerlijk te vergelijken met een 18 jarige. Er schiet mij verder niemand te binnen van wie ik kan zeggen dat hij een probleem heeft omdat hij kaal is geworden. Staat het je totaal niet, ben je waarschijnlijk al lelijk van jezelf. Ben je knap, dan zal een kale kop je in bijna alle gevallen ook goed staan.
 
Die lange haardos van Agassi was vroeger wel zijn trademark
 
Je bent fucked. Maar lekker boeien. Ik heb een volle haarbos, en ook echt dik haar. Maar millimeteren elke week.
 
Ano_54321
gebruik je dan handschoenen? heb gelezen op google dat je anders mss ongewenste haargroei op de handen kan krijgen.

Heb je die minoxidil online besteld? of bij de apotheker? Indien online, dewelke?

of iemand anders die een webwinkel weer voor minoxidil?
 
Back
Naar boven