AndroidHealthClinic

Kale plekken haar -> is er nog iets te redden? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

haha al bijgekomen?
Waarom zou iemand mét haar hier beter over kunnen oordelen? Juist een kale heeft hier meer ervaring mee.

Kijk zelf eens naar bekende knappe mannen die hun haar ooit hebben afgeschoren en zeg eens eerlijk, zijn ze er echt op achteruit gegaan of maakt het geen reet uit? Deze schieten mij nu te binnen.
- David Beckham
- Brad Pitt
- Dwayne Johnson
- Vin diesel
- John Heitinga
- Donny Roelvink
- Arie Boomsma
- Frederik Ljungberg

Of andere mannen die niet zo zeer als good looking bekend staan en kaal geworden zijn. Ze zijn er niet minder of beter op geworden denk ik zo.
- Wesley Sneijder
- Jaap Stam
- Andre Agassi
- Humberto Tan
- Jeroen van Koningsbrugge
- Zinedine Zidane
- Jack van Gelder

Ik ken weinig voorbeelden van personen die er echt flink op achteruit zijn gegaan omdat ze kaal zijn geworden. Misschien Arjen Robben? Al is zijn gezicht van nu met 35 jaar ook niet meer eerlijk te vergelijken met een 18 jarige. Er schiet mij verder niemand te binnen van wie ik kan zeggen dat hij een probleem heeft omdat hij kaal is geworden. Staat het je totaal niet, ben je waarschijnlijk al lelijk van jezelf. Ben je knap, dan zal een kale kop je in bijna alle gevallen ook goed staan.

Als hetero is het voor mij heel moeilijk te beoordelen of een man knap (aantrekkelijk) is of niet, ik vergis me er voortdurend mee. Vin Diesel komt met zijn looks inclusief kale hoofd als acteur wel overtuigend over in zijn films, ondanks dat hij een zwakke kin heeft. Maar ik merk dat vrouwen er ook niet allemaal hetzelfde over denken.
 
Als hetero is het voor mij heel moeilijk te beoordelen of een man knap (aantrekkelijk) is of niet, ik vergis me er voortdurend mee. Vin Diesel komt met zijn looks inclusief kale hoofd als acteur wel overtuigend over in zijn films, ondanks dat hij een zwakke kin heeft. Maar ik merk dat vrouwen er ook niet allemaal hetzelfde over denken.

Je zal je vast wel in nog meer dingen vergissen :roflol:
 
ik lees net op een website (die heel slecht vertaal is dus mss klopt het niet) dat minoxidil niet helpt bij frontale kaalheid en terugwijkende haarlijn. En dat is exact waarvoor ik het zou willen gebruiken. Kan iemand dit bevestigen of ontkrachten?

Is er ook iemand dat dit al gebruikt heeft in combinatie met wax/gel. Ik heb gevonden dat je dan eerst de wax er moet indoen, en dan proberen op de hoofdhuid te druppelen, maar eenmaal je haar dikker wordt lijkt me dat heel erg moeilijk?
 
ter info, ik ben inmiddels meer als een week bezig met minoxidil. begonnen met 0.5ml 2x per dag, geen bijwerkingen na een week dus nu 1ml 2x per dag.
Uiteraard nog niets te merken, al wordt mijn haar er wel vrij droog van blijkbaar. Zal binnen een paar maanden hier posten of er iets veranderd is
 
Interessant topic! Het haar op mijn kruin begint ook flink dunner te worden met een lelijke plek tot gevolg. Waar heb je dit middel besteld? Ik ben benieuwd naar de resultaten bij je.
 
Finasteride en minoxidil werken vooral op kruin. Het zal ook de haaruitval vooraan stoppen maar nieuwe haargroei is vooraan moeilijker.

Beginnende haaruitval op de kruin herstelt zich wel redelijk vlot met deze middelen. Je krijgt daar dus vrij snel nieuwe haargroei.

Bij dermatoloog gaan voor een voorschrift.
 
Interessant topic! Het haar op mijn kruin begint ook flink dunner te worden met een lelijke plek tot gevolg. Waar heb je dit middel besteld? Ik ben benieuwd naar de resultaten bij je.
ik heb het besteld bij biovea. Het is voor mij wel vooral voor vooraan, mijn kruin is nog goed bezet kwa haar. Vooraan wordt het elk jaar dunner dus ik dacht het toch maar eens te proberen
 
Minoxidil bestaat in verschillende doseringen. De 2% en 4% zijn vrij verkrijgbaar. 5% is op voorschrift in België.
 
ik heb de 5% online besteld via biovea
 
Ik ken de site niet en weet ook niet hoe het in nl zit.

Belgische mannen gaan best naar dermatoloog achter voorschrift ipv zomaar iets te bestellen ;) finasteride en minoxidil is echt een goede combi om haaruitval te stoppen en te herstellen.
 
mijn laatste flesje is halverwegen sinds 1.5 week had ik echt wel de indruk dat je het begon te merken. Maar omdat het iets is dat ik graag wil merken twijfelde ik nog dat het inbeelding was. Maar de mama die totaal neit geloofde dat die potjes iets zouden van resultaat geven zei het onlangs ook, dat er wel degelijk verschil te zien is.

Ik denk dat ik een pakketje van 3 maanden ga bij bestellen :)
 
Even een kleine update nog. Alhoewel ik enorm verschil merkte in haargroei vooraan, vond ik het een zeer lastig goedje om deftig te verdelen over de hoofdhuid nadat je al styling producten had aangebracht in je haar. Bovendien bleef het gedurende langere tijd naar beneden aflopen op mijn voorhoofd na het aanbrengen. Ik kreeg ook op de rechterkant van mijn voorhoofd zeer veel last van acne. Ik heb nog wel sporadisch eens een acne 'aanvalletje' waar een kleine portie van mn gezicht meerdere kleine puistjes heeft, maar deze gingen maar niet weg, kwam er telkens nieuwe bij en was zeer geconcentreerd tot het gebied net onder de haarlijn.

Ik legde dus het verband met de mino, ben er een maand mee gestopt en de acne is volledig verdwenen. Lijkt me dus geen toeval te zijn. Ik heb echter niet veel haarverlies (nooit gehad trouwens, mijn haar is dunner geworden door andere redenen als puut haaruitval). Dus voorlopig al bijna 2 maanden geen mino gebruikt en mn haar blijft mooi dik(ker), heb zelfs de indruk dat het nog iets dikker is geworden.
 
Uit onderzoek blijkt dat mannen met een haardos niet per se aantrekkelijker worden gevonden dan mannen zonder haardos, de ene vindt van wel de andere weer niet. Er is wel aangetoond dat kaal doorgaans aantrekkelijker wordt gevonden dan dun haar. Kale mannen worden wel vaker dominanter, meer zelfverzekerd en langer gevonden. Kale mannen hebben dikwijls een hogere concentratie DHT, dat naast erfelijkheid de oorzaak is van kaalheid. En DHT staat garant voor een frequenter orgasme. Oudere vrouwen vinden jongere kalende mannen aantrekkelijker, omdat ze daarmee ouder lijken.

Mijn vrijdagtip, grow a pair, en scheer die rotzooi af als het geen zin meer heeft. Al die noodmiddelen, beter wordt die energie gestopt in het vergroten van zelfvertrouwen. Want dat wordt vaak echt aantrekkelijk gevonden.
 
Uit onderzoek blijkt dat mannen met een haardos niet per se aantrekkelijker worden gevonden dan mannen zonder haardos, de ene vindt van wel de andere weer niet. Er is wel aangetoond dat kaal doorgaans aantrekkelijker wordt gevonden dan dun haar. Kale mannen worden wel vaker dominanter, meer zelfverzekerd en langer gevonden. Kale mannen hebben dikwijls een hogere concentratie DHT, dat naast erfelijkheid de oorzaak is van kaalheid. En DHT staat garant voor een frequenter orgasme. Oudere vrouwen vinden jongere kalende mannen aantrekkelijker, omdat ze daarmee ouder lijken.

Mijn vrijdagtip, grow a pair, en scheer die rotzooi af als het geen zin meer heeft. Al die noodmiddelen, beter wordt die energie gestopt in het vergroten van zelfvertrouwen. Want dat wordt vaak echt aantrekkelijk gevonden.
Grotendeels mee eens, enkele weken terug mijn haar gemillimeterd na lang twijfelen (vanwege terugtrekkende haarlijn, dunner wordende kruin). Veel simpeler als allemaal verbergtrucjes (die uiteindelijk toch wel opvallen) paar daagjes zelf wennen en geen negatieve commentaar gehad.
Ik had het beter 2jaar terug al gedaan.
 
Wees blij, ik scheer mijn kop al jaren glad, ik heb simpelweg geen tijd en geen zin om voortdurend met mijn haren bezig te zijn.
 
Grotendeels mee eens, enkele weken terug mijn haar gemillimeterd na lang twijfelen (vanwege terugtrekkende haarlijn, dunner wordende kruin). Veel simpeler als allemaal verbergtrucjes (die uiteindelijk toch wel opvallen) paar daagjes zelf wennen en geen negatieve commentaar gehad.
Ik had het beter 2jaar terug al gedaan.

Al kreeg je het wel, waarom zou je het niet doen? het is toch jouw hoofd?
 
Uit onderzoek blijkt dat mannen met een haardos niet per se aantrekkelijker worden gevonden dan mannen zonder haardos, de ene vindt van wel de andere weer niet. Er is wel aangetoond dat kaal doorgaans aantrekkelijker wordt gevonden dan dun haar. Kale mannen worden wel vaker dominanter, meer zelfverzekerd en langer gevonden. Kale mannen hebben dikwijls een hogere concentratie DHT, dat naast erfelijkheid de oorzaak is van kaalheid. En DHT staat garant voor een frequenter orgasme. Oudere vrouwen vinden jongere kalende mannen aantrekkelijker, omdat ze daarmee ouder lijken.

Mijn vrijdagtip, grow a pair, en scheer die rotzooi af als het geen zin meer heeft. Al die noodmiddelen, beter wordt die energie gestopt in het vergroten van zelfvertrouwen. Want dat wordt vaak echt aantrekkelijk gevonden.

Uit mijn onderzoek blijkt dat Sean Connery in zijn rol als James Bond een toupetje droeg.
 
Mijn haar is ook grotendeels weg. Ik ga er gewoon met een trimmer overheen en thats it. Nothing to it. Accepteer het zou ik zeggen.
 
Back
Naar boven