XXL Nutrition

Kalender 2013 - Strongman (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heb nog een paar wedstrijden:

13 juli Wedstrijd Vrachtwagen Trekken in 't Zandt (Groningen)

18 Augustus Sterkste Man van Groningen (in Winschoten)

meer info volgt
 
Weet iemand of er al meer informatie is over de kwalificaties?
 
Weet iemand of er al meer informatie is over de kwalificaties?
ik zal even een wilde gok doen voor N-Nederland:

- Truckpull of arm-over-arm
- hooggooien
- farmers (~120) op afstand
- log of axle op reps
- stones

:p
 
ik zal even een wilde gok doen voor N-Nederland:

- Truckpull of arm-over-arm
- hooggooien
- farmers (~120) op afstand
- log of axle op reps
- stones

:p

Staat op dutchstrongman.com

Geen stones. Tire flip medley.
En log 120 op reps
 
Ja noord nederland wist ik globaal al.. maar nog geen locatie oid.. Ook van de anderen niet. Ik zal Marcel nog eens mailen deze week.

En op elke site staat iets.. Het wordt toch wel eens tijd voor een serieuze opvolger van rdp.
 
Zuid:

Loglift 1 vs 1 110kg op hh
Cardeadlift 1vs 1 270kg hh
Carry & Drag 1 vs 1 duckwalk 220kg + sledpull 20mtr
Wheelflip medley: 4*360 + 4*420
Stones op hh: 155 of 180 of 200

Onderdelen zijn onder voorbehoud. Dit is mijn voorstel geweest naar de organisatie!
 
En op elke site staat iets.. Het wordt toch wel eens tijd voor een serieuze opvolger van rdp.
Zodra er info aan dit topic wordt toegevoegd update ik meteen de kalender, meer kan ik niet doen.
 
Zodra er info aan dit topic wordt toegevoegd update ik meteen de kalender, meer kan ik niet doen.

En dat waardeer ik zeer kerel! Maar je snapt mijn punt ook wel hoop ik.

De andere info komt maandag begreep ik vandaag van Marcel.
 
15 juni , meet RawPowerBaarn.
 
Ik zeg met zn allen negeren die wedstrijd.
 
Iemand adres van Heerenveen? Voor zaterdag?
 
Nee, helemaal niets meer... beetje jammer!

Ik hoor ook niks meer van m, heb paar mails gestuurd, krijg niks meer terug. Volgens mij is ie in retraite ofzo...
 
Hallo Mensen,

Naar ik hier op de site lees zijn er nog steeds mensen die geen wedstrijden kunnen vinden. Samen met mijn vrouw beheren wij de site van Kelvin de Ruiter. kelvinderuiter.com Op deze site kun je naar diverse linken waaronder ook sterksteman en dan staat daar aan gelinkt Nieuws Agenda Uitslagen zo ook bij highlandgames en ook natuurlijk bij Kelvin zelf. Dit initiatief hebben wij genomen juist door dat wij ook tijdens wedstrijden hebben vernomen dat er moeilijk wedstrijden te vinden zijn, waar jullie zich voor kunnen opgeven. Wij hebben zoveel mogelijke organisaties aan geschreven zodat zij bij ons wedstrijden kenbaar maken. Ook verslagen en fotos van deze wedstrijden worden ons toe gezonden. Dus als jullie zoeken naar een wedstrijd bezoek dan eens deze site, gaan jullie een wedstrijd organiseren stuur hier over je informatie naar reus50.tj@hotmail.com onder vermelding van wedstrijd dan zullen wij dit plaatsen op de site heb je een verslag van een wedstrijd of nieuws dan kan je dit ook stureen naar het boven genoemde adres. En ook dit zullen wij dan plaatsen. Dus mensen wees welkom op deze site kom gerust een kijkje nemen.Wij hopen het op deze manier een stukje makkelijker voor jullie te hebben gemaakt. Groetjes
 
Kalender bijgewerkt
 
Ik zie dat het in de openingspost al is aangepast. De carry & Drag komt te vervallen, hiervoor komt de crucifix in de plaats. Sponsor powerteam komt kijken. Bedrijf is 15 minuten van de locatie gevestigd...
 
Back
Naar boven