MuscleMeat

Kalium te hoog

Bezoekers in dit topic

ian2901

Novice
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
81kg
Vetpercentage
12%
Beste forumers,

Dit zijn de resultaten van mijn bloedonderzoek 7 weken na mijn laatste kuur. Nu is mijn Kalium wel wat langs de hoge kant. Iemand die dit ook al heeft voorgehad en weet hoe ik dit kan laten dalen en wat de oorzaak kan zijn? Ik merk dat ik hier last van heb door sneller buiten adem te zijn en vaak een hoge hartslag te hebben.

Bijlagen

• IMG_0935.jpeg
    IMG_0935.jpeg
    291,3 KB · Weergaven: 33
  • IMG_0934.jpeg
    IMG_0934.jpeg
    256,5 KB · Weergaven: 28
Dit is echt ernstig hoor., wel iets om je zorgen over te maken. Ik zou hier onmiddellijk mee naar je huisarts gaan.

Je hebt daarnaast ook nog een redelijk hoog hematocriet voor 7 weken off te zijn & je vitamine D staat belachelijk laag (zeker voor deze tijd van het jaar).

• Topic Starter Topic Starter
Dit is echt ernstig hoor., wel iets om je zorgen over te maken. Ik zou hier onmiddellijk mee naar je huisarts gaan.

Je hebt daarnaast ook nog een redelijk hoog hematocriet voor 7 weken off te zijn & je vitamine D staat belachelijk laag (zeker voor deze tijd van het jaar).
Huisarts zegt dat het te hoog aan Kalium waarschijnlijke een fout is. Ik laat me morgen nog eens testen.

Huisarts zegt dat het te hoog aan Kalium waarschijnlijke een fout is. Ik laat me morgen nog eens testen.
Heeft ie ook aangegeven waarom hij denkt dat de meting fout is?

Eerdere bloedtesten in je eerdere topics Zat je ook al rond de 5 met je kalium.

Heeft ie ook aangegeven waarom hij denkt dat de meting fout is?

Eerdere bloedtesten in je eerdere topics Zat je ook al rond de 5 met je kalium.
Volgens hem zou het tijdens het transport zijn gebeurd. Ik heb men bloed laten trekken in de avond en dus is dit pas de dag erna in het labo geraakt.

Volgens hem zou het tijdens het transport zijn gebeurd. Ik heb men bloed laten trekken in de avond en dus is dit pas de dag erna in het labo geraakt.
Volgende keer vroeg in de ochtend laten prikken of een prikpunt bij t lab pakken.
Doe t zelf vaak bij de labotheek hier. Dan heb je geen transport en 2 uur daarna vaak al de eerste resultaten.

Volgende keer vroeg in de ochtend laten prikken of een prikpunt bij t lab pakken.
Doe t zelf vaak bij de labotheek hier. Dan heb je geen transport en 2 uur daarna vaak al de eerste resultaten.
Merci voor de tip! Ik ga morgen vroeg in de ochtend. Ik ga altijd laat, en mijn Kalium is altijd wel langs de hoge kant geweest. Benieuwd of het hierdoor komt.

Merci voor de tip! Ik ga morgen vroeg in de ochtend. Ik ga altijd laat, en mijn Kalium is altijd wel langs de hoge kant geweest. Benieuwd of het hierdoor komt.

Ja maar dit is niet meer de hoge kant, dit is echt extreem. Hoop effectief dat het een meetfout was.

Terug
Naar boven