AndroidHealthClinic

kalkoen filet beter als kipfilet?

Bezoekers in dit topic

Elmar

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
1.493
Waardering
1
Is kalkoen filet beter als kip filet of maakt het geen drol uit.???

wat ik op merk is dat er per 100 gram 2 gram meer eiwit in kip zit maar ook 2 gram meer vet.

Wat mij betreft kan je het allebei nemen voor afwisseling.

Weet iemand of kalkoen filet ook goedkoper als kip filet is?
 
Ik denk dat kip nog steeds het goedkoopste is, en mits er meer eiwitten inzitten.. Er zit wel meer vet in, maar voor die 2 gr kan je niet gaan liggen zeiken vind ik.
 
ik neem aan dat het broodbeleg betreft. Ik haal mijn kalkoenfilet bij de aldi . 75 euroenten voor 100 gram
21 gram eiwit en ik meen 3 grammetjes vet. (kan t nu niet nakijken maar als ik thuiskom zal ik t wel retificeren indien dat nodig is)Is spotgoedkoop maar de goedkopere varianten hebben doorgaans meer vet. Ik meende trouwens dat kalkoenfilet meer eiwit bevat,maar kan t verkeerd hebben. kip is wel goedkoper da weet ik wel.
 
ik neem aan dat het broodbeleg betreft. Ik haal mijn kalkoenfilet bij de aldi . 75 eurocenten voor 100 gram
21 gram eiwit en ik meen 3 grammetjes vet. (kan t nu niet nakijken maar als ik thuiskom zal ik t wel retificeren indien dat nodig is)Is spotgoedkoop maar de goedkopere varianten hebben doorgaans meer vet. Ik meende trouwens dat kalkoenfilet meer eiwit bevat,maar kan t verkeerd hebben. kip is wel goedkoper da weet ik wel.
 
Originally posted by dandyman
ik neem aan dat het broodbeleg betreft. Ik haal mijn kalkoenfilet bij de aldi . 75 eurocenten voor 100 gram
21 gram eiwit en ik meen 3 grammetjes vet. (kan t nu niet nakijken maar als ik thuiskom zal ik t wel retificeren indien dat nodig is)Is spotgoedkoop maar de goedkopere varianten hebben doorgaans meer vet. Ik meende trouwens dat kalkoenfilet meer eiwit bevat,maar kan t verkeerd hebben. kip is wel goedkoper da weet ik wel.

1x plaatsten is wel genoeg hoor :D
maar nee heb het niet over op brood. Maar om te bakken enzo.
Volgens mij ma is kalkoen ongeveer evenduur, maar als het in de aanbieding is is het goedkoper :D
 
Originally posted by Elmar


1x plaatsten is wel genoeg hoor :D
maar nee heb het niet over op brood. Maar om te bakken enzo.
Volgens mij ma is kalkoen ongeveer evenduur, maar als het in de aanbieding is is het goedkoper :D

nou, ik woe even een statement stellen vandaar de 2e x.
mijn compu haperde en ongeduldig als ik ben klikte ik nog een keer op de verstuurbutton. Vandaar, maar hoe kan ik dan een post verwijderen. Ikhad t geloof ik al eerder gelzen op een forum toen iemand ook 2x poste maar kan niet meer terugvinden waar dat was. geloof wel dat jij dat overigens was (kom me niet opzoeken als ik ongelijk heb). ik hou me eigen nu wel in bedwang en zal maar een keer klikken.
en qua subject: kalkoen is duurder
 
Originally posted by dandyman


nou, ik woe even een statement stellen vandaar de 2e x.
mijn compu haperde en ongeduldig als ik ben klikte ik nog een keer op de verstuurbutton. Vandaar, maar hoe kan ik dan een post verwijderen. Ikhad t geloof ik al eerder gelzen op een forum toen iemand ook 2x poste maar kan niet meer terugvinden waar dat was. geloof wel dat jij dat overigens was (kom me niet opzoeken als ik ongelijk heb). ik hou me eigen nu wel in bedwang en zal maar een keer klikken.
en qua subject: kalkoen is duurder

dan maar kip! :D

maarre ja ik was het maar je moet op je bericht op EDIT drukken en dan kan je links bovenaan een vinkje aanvinken en op DELETE klikken! :) good luck! :D
 
Ik heb ook altijd de kalkoen filet van de aldi.


Kost geen drol daar :p
 
in kalkoen zit meer trypto.. maakt je slaperig.. ik haal ook altijd die van de aldi... 1 heel pak op een sneetje bruin.. jammie
 
dan is het maar goed dat jullie niet bij mij in de buurt wonen.
zou de kalkoenfilet snel zijn uitverkocht.
 
maar ik had het hier over filet om te bakken neit voor op brood.
 
ik eet voornamelijk kipfilet, kalkoen is wel lekkerder maar ook veel duurder in de meeste gevallen
 
kip vind ik wel lekkerder hoor! :D
maar afwisseling is af en toe wel nodig.
 
je hebt er aan beide net zoveel aan alleen is kalkoen stukken duurder, dus kies gewoon voor een kippetje :D
 
Nou als kalkoen in de aanbieding is is het meestal wat goedkoper als kip (die niet in de aanbieding is) Dan kan je voor kalkoen gaan. Kalkoen is minder vet maar ook minder eiwit, alleen dat scheelt maar 2 grammetjes beide.
 
ja dus so what. vetten heb je zowiezo nodig, of zijn die 2 vetten verzadigd.
 
Kalkoen is meestal iets duurder, volgens mij zit in kalkoen wel iets(je) minder vet.
 
PROBLEEM: Kip of kalkoen??


GEGEVEN:

--> KIP: goedkoper + meer eiwitten

--> Wij: weinig geld + we willen groot worden.



OPLOSSING:

--> KIP ETEN!! GEEN KALKOEN!!
 
Back
Naar boven