AndroidHealthClinic

Kameel

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voeding van vandaag
160 fat - 540 carbs - 340 protein - 5035 kcals

34 ml olijfolie
300 ml melk
130 g brinta
80 g whey
Miel pops loops 100 g
Kipfilet 565 g
Tortilla 320 g
Knoflooksaus 70 g
Pindakaas 70 g
Brood 6 snee
Noodles 670 g
Kwark 250 g

Op deze manier zit er zo in :) Weinig tijd om te eten vandaag dus prima.

kapsalonnetje en je bent er zo :p
 
Leg curl
6 sets

Squats: triples
100
120
140
160
170
180
190

Leg press single leg
20x40
15x80
12x100
15x120
12x140
12x160

Nordic curls
5 sets

Dragon flags
aantal sets op paar reps, tering wat zwaar.

Te lang over gedaan. Beetje veel cafeïne gehad en daardoor lopen ouwehoeren met iedereen.

lekker. Triples op squat en daarna wat hoger in reps op de legg press.
 
lekker. Triples op squat en daarna wat hoger in reps op de legg press.

De bedoeling was eerst de lp en dan de sq. Maar helaas bezet dus dan maar zo. Maakt ook allemaal geen flikker uit :)
 
Vandaag veel brood want helaas geen tijd gehad om te preppen. Achja. Is ook wel lekker eigenlijk.
Loop wat te sukkelen met verkoudheid, misschien morgen een dagje rust. Merk dat mijn shape wel zachter aan het worden is. Zal wel voornamelijk vocht zijn. Ik blijf mijn gewicht goed tracken. Zal dit weekend ook mijn buikomtrek weer eens meten, vind dat ook wel een fijn hulpmiddel.

Barbell row
5x90
5x100
10x110
8x120

Single arm cable rows
Latpull wide
Latpull small
Facepulls
Snatch grip shrugs
Db bicep curls
 
Brood altijd goed he, echte tatta bulking meal haha. Flinke rows ook man, jij rowt toch best plat, of meer een yates row?
 
Brood altijd goed he, echte tatta bulking meal haha. Flinke rows ook man, jij rowt toch best plat, of meer een yates row?

Beetje tussen een pendlay en yr in.

De yates row zoals Ano_261020 doet met minimale rom en veel momentum is niet mijn manier. Ik ga voorbij de knie en trek hem tegen mijn buik aan, mijn rug beweegt wel iets mee tijdens de movement maar het moet geen deadlift worden natuurlijk.
 
Bij bent over rows tel ik alleen een rep als de bar mijn onderbuik aanraakt. Alles daarna zijn partial reps voor mij.
 
Seal row’s vond ik altijd heerlijk om te doen. Helaas heeft geen enkele gym zo’n bankje. Verder wel een aanrader!
 
Seal row’s vond ik altijd heerlijk om te doen. Helaas heeft geen enkele gym zo’n bankje. Verder wel een aanrader!
Mocht je thuis trainen,is dit een idee: haal een steigerplank. ...leg deze op juiste hoogte op de safety 's van je powerrack....stang eronder leggen en roeien maar. Zo doe ik het zelf ook en werkt perfect
 
Mocht je thuis trainen,is dit een idee: haal een steigerplank. ...leg deze op juiste hoogte op de safety 's van je powerrack....stang eronder leggen en roeien maar. Zo doe ik het zelf ook en werkt perfect
Bedankt voor de tip! Klinkt inderdaad als een goeie manier! Soms moet je een beetje creatief zijn in de sport.
 
Mocht je thuis trainen,is dit een idee: haal een steigerplank. ...leg deze op juiste hoogte op de safety 's van je powerrack....stang eronder leggen en roeien maar. Zo doe ik het zelf ook en werkt perfect

Zo deed ik het ook
 
Flat Bench
12x60
5x80
5x100
3x110
5x5x130

Ik ga weer 5x5 doen op de bench maar eerst resetten. Volgende sessie 5x5x110, kijken of ik dit op kan bouwen naar 5x5x140

Incline fly
15x15
15x17,5
15x20
10x20

Machine Shoulderpress
5x12x80

Incline smithpress
4 dropsets

Rope extensions/db kickbacks/Y-raise/ Cable extensions reverse grip/wide upright row

De tussenstand van blubberfysiek na 2 weken blast

Snapchat-883442950.jpg
Snapchat-1162897751.jpg
 
Jonko oulleh
edit: tering zieke shape bro
 
Leg goals
 
Hoeveel weeg je momenteel?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven