Fitness Seller

Kameel

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Door de tips hier heb ik ook maar eens wat van dat psylium besteld.

Het doet zeker wat, ik gebruikte 2 maatscheppen per dag. Ik ben terug gegaan naar 1 want ik heb nu een opgerekte anus van de harde schijt :treuren:
 
Ik zal je wat vertellen. Vanmorgen wou ik op mijn gsxr stappen, ik gooi mijn been erover maar kwam tegen het zadel aan..daardoor kiepte ik bijna met motor en al de andere kant op. Ging maar net goed :roflol:
Stramme oude man.
 
Ik zal je wat vertellen. Vanmorgen wou ik op mijn gsxr stappen, ik gooi mijn been erover maar kwam tegen het zadel aan..daardoor kiepte ik bijna met motor en al de andere kant op. Ging maar net goed :roflol:
Daar heb je krukjes voor :p
 
Deze tip vond ik met Google, met zoekterm: zithoogte Honda XR600R. Het blijkt mijn eigen tip op het motor-forum te zijn.

Een geheime tip voor kleine mensen met korte benen: word zwaar! Zelf krijg ik bij alle, en dan ook letterlijk alle, motoren met grote zithoogte mijn voeten allebei plat aan de grond. Het piece de resistance was wijlen mijn Honda XR600R met een opgepompte zithoogte van bijna 1 m, maar die moest er ook aan geloven. Derhalve, schept rustig nog een keertje op gedurende deez feestelijke dagen, ik doe het ook.
 
Het kwam eigenlijk doordat ik onder mijn jeans nog een joggingsbroek aan had tegen de kou, zat net wat te straks om mijn been overheen te gooien. Maar goed, met langere benen was het dan ook wel in één keer gelukt :roflol:
Het zijn ook sportkwaaltjes. Veel topschaatsers hebben dat.
 
Deze tip vond ik met Google, met zoekterm: zithoogte Honda XR600R. Het blijkt mijn eigen tip op het motor-forum te zijn.

Een geheime tip voor kleine mensen met korte benen: word zwaar! Zelf krijg ik bij alle, en dan ook letterlijk alle, motoren met grote zithoogte mijn voeten allebei plat aan de grond. Het piece de resistance was wijlen mijn Honda XR600R met een opgepompte zithoogte van bijna 1 m, maar die moest er ook aan geloven. Derhalve, schept rustig nog een keertje op gedurende deez feestelijke dagen, ik doe het ook.

Ben nu alleen maar gewicht aan het droppen, inmiddels weer 2 kg kwijt.
 
Ik zou het inderdaad op zo'n 5 cm houden qua verhoging Kameel. Is meer als zat
In de gym gebruikte ik hiervoor de 10 kg plates ipv de 20 kg's. Dat is meen ik ook aardig wat cm's verschil.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven